Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Stuerene bliver de aldrig

Recommended Posts

Arend
Skrevet (redigeret)

- og vælgerne bestemmer, hvad de vil stemme på.

Blå blok er nu 14 procentpoint bagud, og det er ikke mindst Dansk Folkeparti, der har mistet volumen.

xeg15dM.jpg

Nye Borgerlige og DF ville tilsammen på ingen måder være vægten på vægtskålen - hvis der var valg idag - så det ville være så som så med indflydelsen.

Så meget desto mere, som NB ikke er kammerater med Venstre.

https://www.berlingske.dk/barometeret

Redigeret af Arend
Glemte link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

På trods af en del mere eller mindre bitre kommentarer om DF skal man dog huske en ting. DF har været med til at trække Socialdemokratiet i en langt mere indvandrerkritisk retning. For at få succes hos den brede befolkning har Socialdemokratiet valgt at kopiere DF på udlændingepolitikken. Det har selvfølgelig styrket Socialdemokratiet lige såvel som det har svækket Dansk folkeparti.

Set med mine indvandrerkritiske briller har DF leveret et vigtigt stykke arv til folketinget og især Socialdemokratiet, som forhåbentligt vil bære den indvandrerkritiske linje med sig mange år fremover uanset om DF lever eller dør.

Fortsat god lørdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 8 minutter siden, Ubeskriveligt skrev:

På trods af en del mere eller mindre bitre kommentarer om DF skal man dog huske en ting. DF har været med til at trække Socialdemokratiet i en langt mere indvandrerkritisk retning. For at få succes hos den brede befolkning har Socialdemokratiet valgt at kopiere DF på udlændingepolitikken. Det har selvfølgelig styrket Socialdemokratiet lige såvel som det har svækket Dansk folkeparti.

Set med mine indvandrerkritiske briller har DF leveret et vigtigt stykke arv til folketinget og især Socialdemokratiet, som forhåbentligt vil bære den indvandrerkritiske linje med sig mange år fremover uanset om DF lever eller dør.

Fortsat god lørdag.

Point taken

Men set med andre briller har DF været et forstyrrende element i Danmarks politiske udvikling som har kostet dyrt for samfundet i form af forringelser og nedskæringer. Danmark er blevet et mere splittet land og tabt sin evne at være tolerante

Set med de samme briller har DF været et populistisk topstyret parti som aldrig blev og nok aldrig vil være stueren.

Dagen bliver rigtigt godt det er allerede 27 grader her i Esbjerg 🌞

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
Lige nu, Arend skrev:

Det lyder forkert, fordi Socialdemokratiet ikke har en nationalistisk retorik og ikke er tyet til muslimfjendtlig retorik.

https://www.berlingske.dk/politik/bloomberg-mette-frederiksen-var-med-til-at-definere-aaret

Det er muligt, det lyder forkert i dine ører. Men det er nu almindelig viden, at det var sådan Socialdemokratiet vandt sidste valg. Prøv at google det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For at være helt konkret, så kan Socialdemokratiet ikke finde på at lave annoncer med: NEJ til Islam 

- og det er helt utænkeligt, at en Socialdemokrat kan blive dømt for det samme som Messerschmidt: "Masse-voldtægter, Grov vold, Utryghed, Tvangsægteskaber, Kvindeundertrykkelse, Bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os."

Socialdemokratiet ønsker mindre ikke vestlig indvandring, men Socialdemokratiet lægger ingen for had med fremmed fjendsk retorik.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
For 20 timer siden, Jojojo skrev:

Nu var der ellers varslet et nyt kapitel i DF med Morten M Messerschmidt som næstformand, men i samme uge hopper kæden allerede fra hvor DF er efter Muslimer i DSB bladet ""ud og hjem"" med at skrive NEJ til Islam i bladet.

Jeg ved at der er mange Islam modstandere på Jubii debatten, men personligt synes jeg det er fint og næsten for send at DSB melder fra til DF 

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/df-profil-fortørnet-hvad-foregår-der/ar-BB17Gojs?ocid=msedgntp

Synd ytringsfriheden er under pres.

Staten skal ikke censurere på den måde.

Men det er vel hvad der sker når alt som nu  kommer til at ligne Østtyskland mere og mere.

Næste gang jeg tager tog, så undlader jeg ud og se,vil ikke støtte det tiltag, så må man jo boykotte bladet, det var i forvejen kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 time siden, Inger Hansen skrev:

Men det er vel hvad der sker når alt som nu  kommer til at ligne Østtyskland mere og mere.

Næste gang jeg tager tog, så undlader jeg ud og se,vil ikke støtte det tiltag, så må man jo boykotte bladet, det var i forvejen kedeligt.

Staten har ikke censureret noget. Derfor er din sammenligning med Østtyskland også hul i hovedet.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 7 timer siden, Inger Hansen skrev:

Men kan næsten fornemme at ytringsfrihed helst skal tilpasses dit behov og humør 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS

Nu er DF ikke, hverken bedre eller det modsatte for alle politiske partier bruger deres 

ret til ytringer.  Men i mine øjne handler det ikke om religion, men fanatisme, 

Jeg kan ikke se forskel på en fanatiker der i religionens navn misbruger den som undskyldning til deres

fanatisme.

Kan nogen se forskel på Messersmidt og Morten Østergård, for jeg kan ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
For 19 timer siden, homofaber skrev:

Staten har ikke censureret noget. Derfor er din sammenligning med Østtyskland også hul i hovedet.

DSB er statsejet.

Jeg forventer ikke hverken du er jojo ser problemet i Danmark 2020, da ingen af jer er danske,og deraf er ligeglad mef den afviklingen der er igang for at tækkes en ideologi der står for alt brave danskere kæmpede for at luge ud i samfundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...