Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Stuerene bliver de aldrig

Recommended Posts

Jojojo

Nu var der ellers varslet et nyt kapitel i DF med Morten M Messerschmidt som næstformand, men i samme uge hopper kæden allerede fra hvor DF er efter Muslimer i DSB bladet ""ud og hjem"" med at skrive NEJ til Islam i bladet.

Jeg ved at der er mange Islam modstandere på Jubii debatten, men personligt synes jeg det er fint og næsten for send at DSB melder fra til DF 

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/df-profil-fortørnet-hvad-foregår-der/ar-BB17Gojs?ocid=msedgntp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu var der ellers varslet et nyt kapitel i DF med Morten M Messerschmidt som næstformand, men i samme uge hopper kæden allerede fra hvor DF er efter Muslimer i DSB bladet ""ud og hjem"" med at skrive NEJ til Islam i bladet.

Jeg ved at der er mange Islam modstandere på Jubii debatten, men personligt synes jeg det er fint og næsten for send at DSB melder fra til DF 

Jeg er personligt hellere ikke en forstander af Islam, på samme fod som med den Kristne tro, men rasisme burde og skal bekæmpes.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/df-profil-fortørnet-hvad-foregår-der/ar-BB17Gojs?ocid=msedgntp

En godt og solrigt weekend til alle. 🌞😅

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

Nu er der jo ytringsfrihed i Danmark endnu. Derfor må man godt være kritisk overfor bl.a religioner. Så længe der ikke er tale om forhånelse er der intet galt i det. Bortset fra selvfølgelig hvis man er radikal :) Sagt med et glimt i øjet.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)

men tulle har skudt sig selv i foden ,  han har udnævnt messerschmidt til næstformand og samtidig sagt at næstformanden ikke automatisk bliver formand  , messerschmidt går da selvfølgelig efter formands posten den dag det bliver aktuelt , men det står så skidt til i DF at tulle må udnævne en næstformand som samtidig selvfølgelig går efter formands posten  og det bliver endnu mer syret hvis messerschmidt bliver dømt i eu domstolen for satan hvor det køre for DF 

Redigeret af stig6499
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 minutter siden, stig6499 skrev:

men tulle har skudt sig selv i foden ,  han har udnævnt messerschmidt til næstformand og samtidig sagt at næstformanden ikke automatisk bliver formand  , messerschmidt går da selvfølgelig efter formands posten den dag det bliver aktuelt , men det står så skidt til i DF at tulle må udnævne en næstformand som samtidig selvfølgelig går efter formands posten 

For mig at se kommer spærregrænsen indenfor rækkeviden for DF hvis de fortsætter med at komme med den slags udmeldinger selvom det er 🥒.  tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

For mig at se kommer spærregrænsen indenfor rækkeviden for DF hvis de fortsætter med at komme med den slags udmeldinger selvom det er 🥒.  tid.

man har lov til at håbe 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

ixwXltQ.jpg

Her ser man historikken for DF over 7 folketingsvalg. Det eneste valg, der skiller sig ud, er det i 2015. Ellers har de været påfaldende stabile og konstante. Faktisk ligger de på på 20-22 mandater i gennemsnit. Problemet med DF er, at de har set sig - og stadig ser sig - som et parti, der har folkelig opbakning - noget, der blev forstærket i 2015, men det viste sig, at det var kunstigt og afspejlede ikke et skifte i tilslutningen. Det er nærmest politikens svar på en boligboble, der nu er gået hul på. Det er bare ikke gået helt op for DF.

Det er i øvrigt lidt ironisk. DF blev til, fordi der i Fremskridtspartiet var uenighed mellem Pianisterne og Bænkebidderne, hvor Pia-tilhængerne ville føre et politisk samarbejde og indgå forlig. Efter en lang årrække med ultimative krav, er det ved at gå op for dem, at der er noget der hedder realpolitik og at de bliver nødt til at kaste snørren lidt længere ud. Men det er sjovt nok også det, som de trofaste DF-leflere har kritiseret dem for. Så DF er vel tilbage til udgangspunktet i 1995.

Det eneste rigtige er at lade den højrenationale fløj slagte hinanden. Det bliver god underholdning at se, når Tulle, Messerschmidt, Vermin går i kødet og overbyder hinanden i antimuslimske forslag. Så behøver de store partier heller ikke at fokusere så meget på muslimer, men kan koncentrere sig om mere vigtige ting.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 38 minutter siden, Jojojo skrev:

Hehe, måske jeg husker forkert, men Pia, der forlod posten som formand for DF i 2011, var en af dem, som folk havde mindst tiltro til. Tulle var faktisk en overgang den mest troværdige politiker på Borgen i 2013, mener jeg. Han blev set som fremtidens mand i DF, men for pokker hvor han er gået fra hero to zero. :D 
Hvis DF kommer under spærregræsen til næste valg giver jeg en gratis omgang til hele debatten. 😆

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Ubeskriveligt skrev:

Nu er der jo ytringsfrihed i Danmark endnu. Derfor må man godt være kritisk overfor bl.a religioner. Så længe der ikke er tale om forhånelse er der intet galt i det. Bortset fra selvfølgelig hvis man er radikal :) Sagt med et glimt i øjet.

Absolut, og DSB bestemmer også selv, hvad de vil lægge navn til. Denne var åbenbart over stregen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 13 minutter siden, homofaber skrev:

Hehe, måske jeg husker forkert, men Pia, der forlod posten som formand for DF i 2011, var en af dem, som folk havde mindst tiltro til. Tulle var faktisk en overgang den mest troværdige politiker på Borgen i 2013, mener jeg. Han blev set som fremtidens mand i DF, men for pokker hvor han er gået fra hero to zero. :D 
Hvis DF kommer under spærregræsen til næste valg giver jeg en gratis omgang til hele debatten. 😆

Jeps, hvem husker ikke ""You never walk alone""  øjeblikket 😀 jeg tager forskud med en Carlsberg, Probable the best beer in ,,,,,,,, på forskud 🍺 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...