Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Er VI eller HUN henne?

Recommended Posts

snoozz

I mange forbindelser , fx lægen, jorgermorger, eller bare kontakt med familie. Så siger folk, nå men hvor langt er i henne? Og Pigen omtaler det selv som at "VI er gravide". Jeg er mand, så jeg er da hverken "Henne" eller"gravid".Å?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Altså "VI" er ikke gravide" Det forstår folk bare ikke. Min  kærester er , så spørg hende om alle "grtavid-sprøgsmål" gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nu skal jeg heller ikke lyde så kynmiske at jeg ikke vil køre til det eneste sted vi ved som forhandler netop i de bolcher hun elskert. altså når hun er gravid.

Så må  jeg skaffe en softice, elllller ringe til hende mor, hvis noget går galt.

Da min els skulle skide (altså vorirkeligt nu!), så stod jeg inde hod min mekamniker. Alt var kaos. Men han var så sød.

Han s agde bare tag min bil, spå fikser jeg jeres imens ! for jeg skulle jo hjem på nul komme fem. Det blev en god fødsels, selvom jeg ikke lgie seå den, men det gjorde min kærestes kusine dog.

Altså der var ingen sørlige komplikationmer.

Men jeg var fx en del sur over at jeg ikke blev ringen op i samme sekund hun var født, at svigermor vidste det på Skype før mig, og den slags. Tænker bare at næstefter kvinden/moren selv så er den næste der skal vide det faren ! I al fald ikke svigermor 30 min senere.  Det er sgu ikke i orden !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Men jeg var fx en del sur over at jeg ikke blev ringen op i samme sekund hun var født, at svigermor vidste det på Skype før mig, og den slags. Tænker bare at næstefter kvinden/moren selv så er den næste der skal vide det faren ! I al fald ikke svigermor 30 min senere.  Det er sgu ikke i orden !

Var der ikke noget med venner og en kasse øl på fødegangen og det gav for meget uro.

Du gik ned på parkeringspladsen og drak med dem.

Du valgt øl, frem for at være hos din kæreste under fødslen. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jo, men ikke sådan som du beskriver det...!

Et drukgilde på fødegangen er på alle måder upassende, så jeg fik dem ud på parkeringspladsen med den øl.

Min kæreste og barn var stadig i gode hænder, dels af lægerne, og sin kusine som var der.

Det var min latterlige svigermor som ikke havde kunnet lade være med at sladre til alle vi kendte at "vi" fødte netop nu !

SEføli meget sødt at ens venner så samler sammen til en kasse øl og tropper op. Men altså... Det er bare upassende på en fødegang !

Og ja jeg overnattede på hospitalet, med mor og baby gg og ingen af de føromtalte venner GG

Og jeg har også tilgivet dem siden, de kom alle med til "barnedåben". Eller hvad man skal kalde det. Ikke den oficielle, vi holdte to fester, den oficielle. Og så en for alle drukhovederne vi kaldte venner og veninder, og sørgede for at vores barn slet ikke var der (passes af svigermor) GG.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

druktur på fødegangen jamen det passer da findt ind i den danske druk kultur  ,  den vil blive et hit i biograferne  , du må huske at få filmrettighederne , du kan blive stinkende rig på druktur på fødegangen 

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 42 minutter siden, stig6499 skrev:

druktur på fødegangen jamen det passer da findt ind i den danske druk kultur  ,  den vil blive et hit i biograferne  , du må huske at få filmrettighederne , du kan blive stinkende rig på druktur på fødegangen 

i må huske på noget så latterligt noget så tåbeligt som klovn filmende var de mest sete danske film  da de kom i biograferne 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja måske har i ret...

Men lige i sitautionen, min kæreste er ved at føde, så synes jeg ikke det var passende at stå en flok gutter/gutinder og skåle på det ude på gangen. Vi skåler for hver gang hun får en VE?

Nahjhhh... ud med jer, drik jeres øl nede på havnen eller noget ;!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Ja måske har i ret...

Men lige i sitautionen, min kæreste er ved at føde, så synes jeg ikke det var passende at stå en flok gutter/gutinder og skåle på det ude på gangen. Vi skåler for hver gang hun får en VE?

Nahjhhh... ud med jer, drik jeres øl nede på havnen eller noget ;!

Og så skulle svigermor have skylden for at du ikke var den første til at få at vide at i havde fået en datter. 🥇

Øl og spiritus har været det førende mærke siden du flyttede hjemmefra som 16 årig. 👹

At se sit første barn blive født var så ikke nok for dig. 👇

Redigeret af passiv
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
On 5.8.2020 at 10:31, stig6499 skrev:

i må huske på noget så latterligt noget så tåbeligt som klovn filmende var de mest sete danske film  da de kom i biograferne 

Ja, hvis man gider se ”klovnen”, Casper Christensen, så gider man at se hvad som helst… Alle de andre film må ha været kedelige...😀 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...