Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Arend

Morten Messerschmidt bliver ny næstformand

Recommended Posts

Arend

Messerschmidt har haft sine opture og nedture, så det bliver spændende at se, om det fortsætter

Dansk%20Folkepartis%20sommergruppem%C3%B

En tirsdag aften for knap fire år siden oplyste partiets formand, Kristian Thulesen Dahl, at stemmeslugeren og europaparlamentarikeren Morten Messerschmidt var ude af partiets øverste ledelse.

120.700 kroner for en skonnert, som Dansk Folkeparti måtte betale tilbage til EU, var bare en beskeden del af de op mod  2,2 millioner støttekroner som partiet måtte betale tilbage til EU.

Messerschmidt er ikke frikendt, så han ender måske i Horserød efter kendt forbillede.

Den første gang han faldt i unåde var, da han heilede i Tivoli i en kæmpebrandert uden at hylde Hitler :)

Hvad bliver det næste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

En blændende debattør, men EU midler har han ikke styr på. :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg spår at nedturen forsætter ,  tulle siger at selvom man bliver næstformand betyder ikke at man bliver formand , tulle siger at han ikke har planer om at få en tagsten i hovedet som skal til for at han går af som formand  ,  jeg tror at tulle alllerede har fået en tagsten i hovedet han har allerede glemt det på grund af tagstenen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg spår at nedturen forsætter ,  tulle siger at selvom man bliver næstformand betyder ikke at man bliver formand , tulle siger at han ikke har planer om at få en tagsten i hovedet som skal til for at han går af som formand  ,  jeg tror at tulle alllerede har fået en tagsten i hovedet han har allerede glemt det på grund af tagstenen 

hurra for tv 2 news  tagsten talen var genial

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

for pokker det er syret , vi behøver ikke  at tage hårde stoffer vi skal bare se tv 2 news og se og høre DF formand og næstformændene tale  , det er syret nok i sig selv , jeg er ikke overrasket over den nedtur DF gennemgår , det er de selv skyld i  , jeg glæder mig til hvad de finder på fremover , det kan være de kan overgå tagsten talen , intet er umuligt for DF tosseheder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

er der nogen som ved om man kan downlaude  tv2 news for tagsten talen den er historisk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

er der nogen som ved om man kan downlaude  tv2 news for tagsten talen den er historisk 

Jeg har ikke set nyhederne,  men jeg kan fornemme at jeg gik glip af noget særligt syret 😀 Men godt at vide hvad den lille forbryder kan finde på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 26 minutter siden, stig6499 skrev:

den historisk tåbelige tagsten tale er ikke på tv 2 nyheder som man kan få på mobilen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Jojojo skrev:

Jeg har ikke set nyhederne,  men jeg kan fornemme at jeg gik glip af noget særligt syret 😀 Men godt at vide hvad den lille forbryder kan finde på.

den er ikke på tv 2 nyheder man kan få på mobilen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Prøv Evt Youtube, kan jo være andre der har synes den var "episk" og optaget den. Evt nyhederne her kl enten 18-30, på DR1, eller 19, på TV2, så kan det være der om ikke andet er et sammendrag om "tagsten" gg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...