Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Ingen kan li mig

Recommended Posts

Leonidas
For 3 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu kan Trump sig bare glæde over at pressen er bandlyst i republikanes congres

Corona du ved. Noget pressen ikke vil tilgive, hvis man er uforsigtig. :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 time siden, Leonidas skrev:

Jeg synes at det er en underlig stråmandskonstatering. Jeg synes fx Obama var en ok præsident, trods at han var mediernes darling, og jeg ikke bryder mig om det mere og mere venstredrejede demokratiske parti. Jeg vil give dig et godt råd, og det er at følge politikkerne uafhængigt at de officielle medier, for ellers lever du i et ekkokammer.      

NRK-100512.jpg

Jeg kritiserer sammenligningen af Trump og Reagan. Man kan ikke sammenligne Reagan og Trump og kritisere mediernes behandling af Trump ved at henvise til, at de også kaldte Reagan en cowboy, som endte med at blive en populær præsident.  Kan du ikke fatte det!
Og du skal sgu ikke blande dig i, hvordan jeg følger danske politikere og hvad fanden har det med Trump at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Ikke så sur @homofaber 🤣

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 16 minutter siden, Leonidas skrev:

Ikke så sur @homofaber 🤣

For 16 minutter siden, Leonidas skrev:

Ikke så sur @homofaber 🤣

Rigtigt, det er trods alt bare et spørgsmål om en par tusind flere Amerikaner som er død på grund af Trumps dårlige behandling af Covid19 🍀🍀 og lad os nu ikke glemme at Putin er glad fordi Trump trak 12.000,00 flere soldater tilbage fra Tyskland.✈️

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 26 minutter siden, Jojojo skrev:

og lad os nu ikke glemme at Putin er glad fordi Trump trak 12.000,00 flere soldater tilbage fra Tyskland.✈️

De bliver flyttet østover til Polen. Men USA, Rusland og Europa burde samarbejde, hvis det stod til mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 29 minutter siden, Jojojo skrev:

Rigtigt, det er trods alt bare et spørgsmål om en par tusind flere Amerikaner som er død på grund af Trumps dårlige behandling af Covid19 🍀🍀

BLM er blevet en smittefælde, som Trump har gjort alt i hans magt til at forhindre. Desuden er covid19 mere en opgave borgmestre og guvernører har haft størst indflydelse på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Jeg er skam ikke sur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 5 timer siden, Leonidas skrev:

Hvordan er Trump korrupt? Hvor har du fra at hans familie har haft bordeldrift?

Trumps bedstefar Frederick Trump grundlagde familieformuen ved at drive hotel og bordel i klondike under den store goldrush.

Det kan man læse mange steder, og et af dem er her, hvor den Canadiske premierminister overrækker Trump et billede af bordellet.

https://www.washingtonexaminer.com/news/canadian-prime-minister-justin-trudeau-trolls-trump-photo-grandfathers-brothel

Hvis man stadig ikke tror på det, så kan man læse det på Wikipedia eller et af de talrige andre steder.

Det er interessant på grund af den sociale arv. Man behøver ikke at tro på, at der er en social arv fra Frederick Trump til Donald Trump - men man er ikke troværdig, hvis man mener, at der er en social arv i familierne i Vollsmose - men ikke i Trump familien.

Her er linket til Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_Trump

Med hensyn til korruption, så kæmper Trump en kamp i retssystemet for at forhindre, at anklageren i New York får adgang til hans regnskaber. Derfor trækker det ud med at få gang i retssagerne, for Det Hvide Hus påstår at en præsident ikke kan retsforfølges, og derfor ikke behøver Trump ikke udlevere regnskaberne til anklageren.

Det er Trump ved at tabe, men hvis jeg skal bevise korruption - selvom det trækker ud med at få gang i retssagerne - så vil jeg vælge at se på det amerikanske militærs brug af overnatninger på Trumps Golfhotel i Skotland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 38 minutter siden, Arend skrev:

Her er linket til Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_Trump

Wikipedia er ikke mere værd, end de kilder de bruger. Men der er heldigvis løbende evaluering, så jeg skal ikke klage. Sikke dog en slem karl. Har han kun tænkt med pikken og pengepungen? Jeg tror både på social og genetisk arv, så vil ikke gøre forskel på hverken Trump eller en jallah. Bordelfatteren er så formentlig 1/4 af Donalds arv. I puritanske kredse, vil man sikkert dømme den slags arv hårdt, men jeg er ikke puritaner. 

For 38 minutter siden, Arend skrev:

Med hensyn til korruption, så kæmper Trump en kamp i retssystemet for at forhindre, at anklageren i New York får adgang til hans regnskaber. Derfor trækker det ud med at få gang i retssagerne, for Det Hvide Hus påstår at en præsident ikke kan retsforfølges, og derfor ikke behøver Trump ikke udlevere regnskaberne til anklageren.

Det er Trump ved at tabe, men hvis jeg skal bevise korruption - selvom det trækker ud med at få gang i retssagerne - så vil jeg vælge at se på det amerikanske militærs brug af overnatninger på Trumps Golfhotel i Skotland.

Som erhvervsmand kan Trump sikkert have gjort regnskabshalløj, men hvor alvorligt er det sammenlignet med andre erhvervsfolk? Det ligger udenfor præsidentembedet. At han har tilbudt dyre tjenester til militæret, er dumt, hvis det har fundet sted. Særligt når han næppe har tjent andet end håndøre på det. Skal man endelig lave korruption, så skal man trække flere millioner dollars ud af systemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 3 timer siden, Leonidas skrev:

Wikipedia er ikke mere værd, end de kilder de bruger. Men der er heldigvis løbende evaluering, så jeg skal ikke klage. Sikke dog en slem karl. Har han kun tænkt med pikken og pengepungen? Jeg tror både på social og genetisk arv, så vil ikke gøre forskel på hverken Trump eller en jallah. Bordelfatteren er så formentlig 1/4 af Donalds arv. I puritanske kredse, vil man sikkert dømme den slags arv hårdt, men jeg er ikke puritaner. 

Som erhvervsmand kan Trump sikkert have gjort regnskabshalløj, men hvor alvorligt er det sammenlignet med andre erhvervsfolk? Det ligger udenfor præsidentembedet. At han har tilbudt dyre tjenester til militæret, er dumt, hvis det har fundet sted. Særligt når han næppe har tjent andet end håndøre på det. Skal man endelig lave korruption, så skal man trække flere millioner dollars ud af systemet.

Det er godt nok ikke alle, som er så overbærende over for alfonseri :)

I Danmark er straffen for rufferi fængsel i op til 4 år.

Det lyder næsten som om du vil have det gjort lovligt at tjene penge på andres prostitution.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...