Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

stig6499

Trump er da en guttermand , nej spøg til side , Trump er en af de største idioter på denne jord , amerikanerne valgte ham , amerikanerne har virkelig fortjent ham , jeg håber de ser deres fejl og ikke begår den samme fejl igen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 2 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Jeg må tilstå, at ironi er ikke tilstede i min skrivelse.

Trumps familie er ikke hemmelig, og er faktisk kendt af det meste af verdenen, bortset fra Trump.

Ironi findes ikke. men den skindbare sandhed, er som regel ikke anerkendt. 

Jeg tror, at Jojojo taler om at sit eget emne er ironisk.

Når jeg tænker over det, så undrer jeg mig måske ikke over, at Trump blev valgt, for folk kan falde for populister, der pludseligt kommer i medierne, men det undrer mig, fordi Trump har været et kendt ansigt i USA i mange år og folk derfor burde have haft årtier til at vide, at manden er uegnet til at drive så meget som en bod med limonade.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LesterCrest

Mange præsidenter har været upopulære under deres tid som præsident. Andre får når alle bliver bagkloge et bedre eftermæle og det går begge veje.

• Vi tænker Grant som en god præsident da han var general under borgerkrigen. Hans administration var præget af korruption og fejlslagne projekter på den udenrigspolitiske område.
  • Wilson fik USA ind i første verdenskrig. Han var skaberen af forgængeren for FN. Folk mener at andre styrede landet de sidste år af hans tid på grund af et slagstilfælde. Folk kritiserer hans syn på sorte.
  • Roosevelt styrede som den eneste USA i 4 perioder. Han døde under den sidste. Interneringen af borgere med japansk oprindelse under 2. verdenskrig sammenlignet med at der intet skete med borgere af tysk oprindelse, lugter meget af racisme.
  • Var Kennedy's største bidrag til hans eftermæle hans død? Var han blevet en mellemgod præsident hvor at historien havde taget hans mange forhold til kvinder op og farvet eftermælet som det skete med Clinton, hvis han ikke var blevet dræbt?
  • Gjorde Bush den yngre det ikke godt?

Havde vi ikke haft en Covid-19 krise, hvordan havde jobtallene udviklet sig under Trump?

Jeg vil ikke dømme Trump før at der er faldet ro på når han er trådt af. Han blev valgt fordi folk blev hjemme og fordi folk havde for travlt til at pege fingre i stedet for at gå kritisk til hvad han stod for. Han blev legitimt valgt og så er den ikke længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, LesterCrest skrev:

Havde vi ikke haft en Covid-19 krise, hvordan havde jobtallene udviklet sig under Trump?

Jobtallene havde udviklet sig ligesom de udviklede sig i årene før Trump.

Under finanskrisen opstod der arbejdsløshed, og efter finanskrisen var der en lang opgangsperiode, som der altid er efter en økonomisk krise.

Man kan ikke se på statistikken over arbejdsløsheden, hvornår Trump blev præsident - så intet tyder på, at Trump har gjort en forskel

_111437124_us.unemployment-nc.png

https://www.bbc.com/news/business-52050426

Redigeret af Arend
Tilføjet en overskrift
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 3 timer siden, LesterCrest skrev:

• Gjorde Bush den yngre det ikke godt?

Han trak Danmark ind i en ulovlig krig og som i sidste ende destabiliserede en hel region som stadig lider under det. 
Bush er også direkte årsag til, at Nordkorea er en atommagt, fordi han tillod det at ske. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Jeg synes Trump har mange fejl, og burde i den ideelle verden ikke være præsident for USA. Men pressens behandling er helt ude i hampen. Til folk i denne tråd: Prøv at tage skyklapperne af og læs denne kronik. 

Kronik af Kim Bjørnstrup, Bestyrelsesformand og forfatter
Thomas Markersen, Erhvervspsykolog

https://www.weekendavisen.dk/2020-31/samfund/klovnen-i-manegen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg synes Trump har mange fejl, og burde i den ideelle verden ikke være præsident for USA. Men pressens behandling er helt ude i hampen. Til folk i denne tråd: Prøv at tage skyklapperne af og læs denne kronik. 

Trump er helt ude i hampen , manden er syg i hovedet , han er sgu ikke normal og det kommer fra en tosse som mig , jeg mener at Trump burde gå til læge , han må sgu da fejle et eller andet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 5 minutter siden, stig6499 skrev:

Trump er helt ude i hampen , manden er syg i hovedet , han er sgu ikke normal og det kommer fra en tosse som mig , jeg mener at Trump burde gå til læge , han må sgu da fejle et eller andet 

Hvis du havde nogle kommentarer til kronikken, så var det at foretrække, frem for dine ligegyldige mishagsytringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 16 minutter siden, Leonidas skrev:

Måske er jeg gammeldags, men jeg kan bare ikke tåle en korrupt præsident, der lyver hele tiden.

Man fornemmer tydeligt kvindesynet i en familie, der har skabt sin formue på bordeldrift.

5922f54434911bf24b8b4ebb?width=1100&form

- og så elsker han Saudi Arabien og har som den første amerikanske præsident nogen sinde indsat amerikanske styrker direkte i Saudi Arabiens forsvar.

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Lige nu, Leonidas skrev:

Hvis du havde nogle kommentarer til kronikken, så var det at foretrække, frem for dine ligegyldige mishagsytringer. 

jeg troede at det var et debat forum og jeg jeg troede at tråden hedder ingen kan li mig  , men det kan være jeg har misforstået et eller andet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...