Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Trump er måske slet ikke så dumt som de fleste tror, han har nemlig opdaget at ikke ret mange personer kan li ham og hans racistiske politik.

De samme dag hvor han trak hans stormtrupper tilbage fra Portland kom der ro på gaden, og beviste at hans Bully taktik ikke virker, Dr Fauci er mere populært end Trump, Republikaner i stigende grad har tabt tålmodighed og vælger at redde deres politiske liv fra hans nu helt sikre fald fra magten, 18% støtter hans handling af Covid19 

Jeg håber han klarer sig, fordi det er godt nok synd for ham at ikke ret mange kan lide ham, og hvad har han dog gjort at fortjene det. 😄

https://edition.cnn.com/2020/08/01/politics/donald-trump-allies-election/index.html

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 3 minutter siden, Jojojo skrev:

Trump er måske slet ikke så dumt som de fleste tror, han har nemlig opdaget at ikke ret mange personer kan li ham og hans racistiske politik.

De samme dag hvor han trak hans stormtrupper tilbage fra Portland kom der ro på gaden, og beviste at hans Bully taktik ikke virker, Dr Fauci er mere populært end Trump, Republikaner i stigende grad har tabt tålmodighed og vælger at redde deres politiske liv fra hans nu helt sikre fald fra magten, 18% støtter hans handling af Covid19 

Jeg håber han klarer sig, fordi det er godt nok synd for ham at ikke ret mange kan lide ham, og hvad har han dog gjort at fortjene det. 😄

https://edition.cnn.com/2020/08/01/politics/donald-trump-allies-election/index.html

Tillykke du må så være en af de eneste der har sympati for Trump.

Manden er idiot, han modarbejder at andre ligesom hans egen familie, har ret til at immigrerer til USA.

Glem aldrig, at Trump oprindelig er af tysk afstamning. Trumps farfar var en tysker som i første omgang emigrerede fra Tyskland til USa, hvor han ved første forsøg, blev sendt hjem i forhåbninger om at få ham byttet.

Den gik ikke, for Tyskland ville heller ikke kendes ved ham, og han blev sendt tilbage.

Der fandt han så på, at lave mad til de gulgravere som håbede på succes i det forjættede land Amerika.

Men guldgraverne arbejdede på lånt tid i hver mine, og da de så rejste videre til næste mine, stod Farfar Trumps bix tilbage uden kunder.

Så han ombyggede sin bix til et transporterende madsted.

Siden udvidede han med "glædespiger"

Trumps egen fader, malkede den amerikanske stat, da der skulle opbygges et land efter første verdenskrig.

Siden har Trump gået fallit med adskillige firmaer, og er garant for en stor omgåelse af de skattepligtige betalinger som Hr. Trumps forretninger burde betale.

Mit syn på ham, det er ganske enkelt.

Hans hjerne er erstattet af en bavian-røv, som skider ham på tungen, og det må så være smagen der giver udtrykket af idiotens udtalelser.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Tillykke du må så være en af de eneste der har sympati for Trump.

Manden er idiot, han modarbejder at andre ligesom hans egen familie, har ret til at immigrerer til USA.

Glem aldrig, at Trump oprindelig er af tysk afstamning. Trumps farfar var en tysker som i første omgang emigrerede fra Tyskland til USa, hvor han ved første forsøg, blev sendt hjem i forhåbninger om at få ham byttet.

Den gik ikke, for Tyskland ville heller ikke kendes ved ham, og han blev sendt tilbage.

Der fandt han så på, at lave mad til de gulgravere som håbede på succes i det forjættede land Amerika.

Men guldgraverne arbejdede på lånt tid i hver mine, og da de så rejste videre til næste mine, stod Farfar Trumps bix tilbage uden kunder.

Så han ombyggede sin bix til et transporterende madsted.

Siden udvidede han med "glædespiger"

Trumps egen fader, malkede den amerikanske stat, da der skulle opbygges et land efter første verdenskrig.

Siden har Trump gået fallit med adskillige firmaer, og er garant for en stor omgåelse af de skattepligtige betalinger som Hr. Trumps forretninger burde betale.

Mit syn på ham, det er ganske enkelt.

Hans hjerne er erstattet af en bavian-røv, som skider ham på tungen, og det må så være smagen der giver udtrykket af idiotens udtalelser.

Ironi i indlæg kan forekomme 😉. Og jeg er helt enig.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 24 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg kan heller ikke fordrage Trump. så det er vi enige om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 5 minutter siden, Jojojo skrev:

Ironi i indlæg kan forekomme 😉. Og jeg er helt enig.

Jeg må tilstå, at ironi er ikke tilstede i min skrivelse.

Trumps familie er ikke hemmelig, og er faktisk kendt af det meste af verdenen, bortset fra Trump.

Ironi findes ikke. men den skindbare sandhed, er som regel ikke anerkendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 13 minutter siden, Arend skrev:

Jeg kan heller ikke fordrage Trump. så det er vi enige om.

Og nu er kapløbet begynd hos hans trofaste støtter at vise at de aldrig har stolet på ham og at tage afstand

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
Lige nu, Jojojo skrev:

Og nu er kapløbet begynd hos hans trofaste støtter at vise at de aldrig har stolet på ham

Man har aldrig kunne stole på amerikanere. deres storhedsvanvid har blændet dem for snusfornuft. 

Derfor er Trump den Amerikanske præsident nu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Man har aldrig kunne stole på amerikanere. deres storhedsvanvid har blændet dem for snusfornuft. 

Derfor er Trump den Amerikanske præsident nu.

Jeg deler ikke helt den syn, og jeg synes ikke at de har fortjent manden, dog ligger Republikaner som de har red. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 1 minut siden, Jojojo skrev:

Jeg deler ikke helt den syn, og jeg synes ikke at de har fortjent manden, dog ligger Republikaner som de har red. 

han er den største skændsel for Amerikansk politik til dato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 minut siden, Kajkajdetermig skrev:

han er den største skændsel for Amerikansk politik til dato.

Enig. 😄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...