Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Matjillam

Bo i campingvogn (helårligt) på en anden persons grund?

Recommended Posts

snoozz

Altså jeg ved at man sådan set ikke må fx fylde sin have med skrotbiler (medmindre man er en skrotplads), vist nok max i 48 timer (altså hvis nogen for ondt i røven over det).

Når det er sagt, så har jeg en del gange haft biler uden plader på, mens jeg lavede dem klar til syn, også over flere uger. (og jeg har ikke en skrotplads), og det har ingen "øffet over".

Så det lige før jeg tror det kun er på offenlig vej man ikke bare må hensætte et uindregitret køretøj.

Hvis det er omme i en baghave hvor man ikke umiddelbart generer naboer og lign, kan jeg ikke se problemet.

Udover de påpegede med at det kan blive besværligt særligt i vinterhalvåret med bortskaffelse af spildevand, og opvarmning ja. Altså man kan jo bare smide en varmeblæser på 2000W ud i vognen, sådan koster 89 kr i Haraldnyborg, skulle nok holde det frostfrit. Men så kommer der jo en elregning, så sæt en måler på mellem huset, og campingvognen i så fald.

Jeg har i al fald set eksempler i TV på folk som bor helårs i nogens have i en gammel campingvogn. Og der var intet om at det skulle være decideret ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...