Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gammel Dansk

Efter 2 år: Skal tildækningsforbuddet bevares?

Recommended Posts

Arend
For 2 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

Det er kun en "bagatel" for personer, hvis indstilling til islam og sharialoven er, at "det er da lige meget." Trallullalej.

Tilsløring, svinekød/halal-kød som du henviser til, kønsadskillelse til møder, i svømmehaller eller i undervisning er blot nogle af de mange eksempler på sharialovens indflydelse på vores sekulære samfund og måde at indrette os på.

Hr. Arend; jeg tror udmærket, du véd dette. Stemte dit parti i øvrigt ikke for ovennævnte lov? 😉

Nu fortæller du igen, hvad jeg mener :fløjt:

Dit korstog imod islam behøver man ikke at deltage i, for der er i forvejen nok problemer, der skal løses.

Lad da muslimerne passe sig selv, for det kommer sådan set ikke dig ved, hvordan muslimer vil leve.

Du bryder dig da heller ikke om, at andre skal bestemme, hvordan du lever.

- Danmark er et frit land, hvor man kan leve som man vil (hvis man overholder loven)

- og jeg vil på ingen måder leve som muslim, så det er jeg taknemmelig for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 5 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvor er der kønsadskillelse til møder?

Og har svømmehaller ikke altid været kønsadskilt :gruble:

'Suk!' 

1. Til islamiske møder. Eksempelvis når Hizb ut-Tahrir har holdt store møder i Nørrebroi-Hallen eller tænk på, når muslimer har okkuperet Rådhuspladsen eller Christiansborg Slotsplads. Der står kvinder nede bagved, ikke også?

2. Ikke mig bekendt.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 11 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

Det er kun en "bagatel" for personer, hvis indstilling til islam og sharialoven er, at "det er da lige meget." Trallullalej.

Tilsløring, svinekød/halal-kød som du henviser til, kønsadskillelse til møder, i svømmehaller eller i undervisning er blot nogle af de mange eksempler på sharialovens indflydelse på vores sekulære samfund og måde at indrette os på.

Hr. Arend; jeg tror udmærket, du véd dette. Stemte dit parti i øvrigt ikke for ovennævnte lov? 😉

Der er ikke diktatur i mit parti, og jeg har vist bare kaldt det en bagatel.

Jeg kan da ikke lide burkaer eller niqab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, Arend skrev:

Nu fortæller du igen, hvad jeg mener :fløjt:

Dit korstog imod islam behøver man ikke at deltage i, for der er i forvejen nok problemer, der skal løses.

Lad da muslimerne passe sig selv, for det kommer sådan set ikke dig ved, hvordan muslimer vil leve.

Du bryder dig da heller ikke om, at andre skal bestemme, hvordan du lever.

- Danmark er et frit land, hvor man kan leve som man vil (hvis man overholder loven)

- og jeg vil på ingen måder leve som muslim, så det er jeg taknemmelig for :)

Til det fremhævede: Korrekt. Altså hvis de bor i Mellemøsten, Somalia etc. Men det var ikke dem, jeg skrev om. 🤪 Muslimer i Danmark, skal man ikke "lade passe sig selv", det er et andet udtryk for accept af islamiske parallelsamfund.

.."hvis man overholder loven". Det gjorde dem, der har overtrådt tildækningsforbuddet ikke. Vel?

Det var for øvrigt en fornøjelse i morges på DR1 at høre ordføreren for dit parti forsvare loven præcist og kontant. Husker ikke hans navn, men jeg var enig. Det er du ikke, vel?

Redigeret af Gammel Dansk
Tilføjelse
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 1 minut siden, Gammel Dansk skrev:

'Suk!' 

1. Til islamiske møder. Eksempelvis når Hizb ut-Tahrir har holdt store møder i Nørrebroi-Hallen eller tænk på, når muslimer har okkuperet Rådhuspladsen eller Christiansborg Slotsplads. Der står kvinder nede bagved, ikke også?

2. Ikke mig bekendt.

Det strider imod den klassiske logik at sætte lighedstegn imellem Hizb-ut-Tahrir og islam.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 8 minutter siden, Arend skrev:

Det strider imod den klassiske logik at sætte lighedstegn imellem Hizb-ut-Tahrir og islam.

😂 det må du da skrive til dem og fortælle dem!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 25 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

'Suk!' 

2. Ikke mig bekendt.

Siger du at private foreninger ikke selv må bestemme om mænd og kvinder skal være adskilte - har du også noget imod kvindehjem i samfundet.. eller mandeloger osv. Eller er det alene muslimer?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 35 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

Man kan så sidde og fundere for sig selv over, hvilken situation du mon kunne finde på at blive en stikkerdreng 🤔

Jeg ønsker dig en god weekend og synes ikke du skal fundere alt for meget , det bliver du ikke klogere på. 😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)

For 31 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

😂 det må du da skrive til dem og fortælle dem!

Det behøver jeg da ikke, for der er omkring 250.000 muslimer i Danmark, som ikke har noget med Hizb-ut-Tahrir at gøre.

Det er en fejlslutning du begår at tro, at alle muslimer går ind for Hizb-ut-Tahrir :)

Det svarer til, at du heller ikke vil stå på mål for alt, hvad en i det Radikale Venstre går ind for.

Det er da helt indlysende :)

Redigeret af Arend
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Siger du at private foreninger ikke selv må bestemme om mænd og kvinder skal være adskilte - har du også noget imod kvindehjem i samfundet.. eller mandeloger osv. Eller er det alene muslimer?

Tager man nu Rådhuspladsen - jeg ved ikke hvor "privat", det var at afholde fællesbøn og hyldest til en afdød islamist dér - så er det, der generer mig, at man i den danske hovedstad propaganderer for et politisk system, der for mig er lige så modbydeligt som nazismen og kommunismen.

Det samme med det islamiske tørklæde. Det symboliserer noget, som er decideret i modstrid med vores demokrati og kristne værdigrundlag. Kvindeundertrykkelse. Grunden til, at nogen som helst - herunder du, Thomas Sneum - finder det mærkeligt i dag, er, at kulturradikalismen har fået indoktrineret i et par generationer nu, at "alle har rettigheder til alt i Danmark."

Vi er nogle stykker, der mener at Danmark er danskernes, og at muslimernes demonstrationer godt kunne undværes. Der er jo altid dtte med ..lugten i bageriet, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...