Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Udlændinge rejser hjem for dine penge!

Recommended Posts

ThomasSneum
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

TS kunne ihvertfald ikke regne det ud-he-he!

Men det giver vist 50 milliarder kroner!

Jeg satte det lavt, for du kan nok ikke leve af mindre end 100.000 kroner, når du også skal betale skat af det?

Det er faktisk en kendsgerning af indvandrere har ret til alle de sociale ydelser som etniske danskere har.

Men det er selvfølgelig rigtigt, at vi ikke kan medregne de indvandrere som er i arbejde.

Til sidst vil jeg sige til dig, at du ikke kan regne med de "officielle tal", for de viser ikke et retvisende billede af udgifts situationen, dette hænger sammen med at tallene er skjult i statsbudgettet.

Det er statens egne regnedrenge som står bag tallene, hvorfor skulle "statsbudgettet" dog skjule noget som helst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

TS kunne ihvertfald ikke regne det ud-he-he!

Men det giver vist 50 milliarder kroner!

Jeg satte det lavt, for du kan nok ikke leve af mindre end 100.000 kroner, når du også skal betale skat af det?

Det er faktisk en kendsgerning af indvandrere har ret til alle de sociale ydelser som etniske danskere har.

Men det er selvfølgelig rigtigt, at vi ikke kan medregne de indvandrere som er i arbejde.

Til sidst vil jeg sige til dig, at du ikke kan regne med de "officielle tal", for de viser ikke et retvisende billede af udgifts situationen, dette hænger sammen med at tallene er skjult i statsbudgettet.

Det er kun konspirationsteori og påstande. Man kan undre sig over, at med alt det som konspirationsteoretikerne afslører med månelanding, 5g netværk, vaccine, chemtrails, Build a bear, NWO, flath earth, UFO'er og skjulte udgifter til indvandrer osv, at I ikke har fået smidt de ansvarlige på porten. 
I må hen i Jem & Fix i morgen og hente nogle fakler og høtyve og noget sølvpapir i Netto, så I kan gå på gaden.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, homofaber skrev:

Det er kun konspirationsteori og påstande. Man kan undre sig over, at med alt det som konspirationsteoretikerne afslører med månelanding, 5g netværk, vaccine, chemtrails, Build a bear, NWO, flath earth, UFO'er og skjulte udgifter til indvandrer osv, at I ikke har fået smidt de ansvarlige på porten. 
I må hen i Jem & Fix i morgen og hente nogle fakler og høtyve og noget sølvpapir i Netto, så I kan gå på gaden.

Du må lige prøve at oppe dig lidt og højne niveauet, Homofaber. Det er lidt plat altid at bruge det der sølvpapirskort, hver gang du er uenig med nogen. Jeg kunne også snakke om sølvpapirshatte, hver gang nogen skriver noget, jeg er uenig i. Men det synes jeg er et plat niveau at debattere på...

Du antyder, at det er tosset at tro på, at 5G er skadeligt, at man skal være forsigtige med vacciner. At der findes UFO´er og at indvandrerbyrden ER et faktum. Men hermed mener jeg, at du blot udstiller din egen ignorance og mangel på indsigt. Da der er rigelige med indicier på, at nogle af disse såkaldte "konspirationsteorier" er sande. Men det hører andre emner til at komme nærmere ind på, hvorfor jeg mener dette.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 53 minutter siden, Lucianone skrev:

Du må lige prøve at oppe dig lidt og højne niveauet, Homofaber. Det er lidt plat altid at bruge det der sølvpapirskort, hver gang du er uenig med nogen. Jeg kunne også snakke om sølvpapirshatte, hver gang nogen skriver noget, jeg er uenig i. Men det synes jeg er et plat niveau at debattere på...

Du antyder, at det er tosset at tro på, at 5G er skadeligt, at man skal være forsigtige med vacciner. At der findes UFO´er og at indvandrerbyrden ER et faktum. Men hermed mener jeg, at du blot udstiller din egen ignorance og mangel på indsigt. Da der er rigelige med indicier på, at nogle af disse såkaldte "konspirationsteorier" er sande. Men det hører andre emner til at komme nærmere ind på, hvorfor jeg mener dette.

Det er en konspirationsteori at påstå, at staten holder udgifter over indvandrere hemmelige og skjulte for samfundet. Længere er den ikke.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
On 1.8.2020 at 11:05, Forsvarsadvokat skrev:

Udlændinge rejser hjem for dine penge!

https://www.bt.dk/samfund/udlaendinge-rejser-hjem-for-dine-penge-men-kommer-bare-tilbage-igen

"Selv om indvandrere får udbetalt mellem 100.000 og 225.000 kroner for at rejse tilbage til deres tidligere hjemlande, er det helt gratis for dem at fortryde hjemrejsen og i stedet vende tilbage til Danmark.

Det viser svar på en lang række aktindsigter, som B.T. har sendt til danske kommuner."

Skatteyderne bliver snydt så vandet driver med deres egne penge!

De rejser ud af Danmark med en stor pose penge, og vender så tilbage til Danmark igen, mens at de griner hele vejen herop!

Flygtninge, emigranter og asylsøgere for at bo i Danmark var de altså ikke, men de har fundet ud af, at danskerne er ufattelige godtroende?

Din mening?

Tyskerne har ret.

Jeg mangler stadig at se noget positiv ved den indvandring,de eneste der bliver beriget er gæsterne.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, Inger Hansen skrev:

Tyskerne har ret.

Jeg mangler stadig at se noget positiv ved den indvandring,de eneste der bliver beriget er gæsterne.

Uden indvandring stod vi med massive problemer på manglende arbejdskraft. Det har været en af grundforudsætningerne for vores vækst.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
Lige nu, ThomasSneum skrev:

Uden indvandring stod vi med massive problemer på manglende arbejdskraft. Det har været en af grundforudsætningerne for vores vækst.

Ja dem fra vestlige lande. Og lidt fra østen. Ellers er der tale om en dyr byrde.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
For 45 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Ja dem fra vestlige lande. Og lidt fra østen. Ellers er der tale om en dyr byrde.

Præcis. Alle de sædvanlige fra ikke-vestlige lande, som vi desværre har flest af, er en kæmpeunderskudsforretning både økonomisk og kulturelt

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 44 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Det er ikke hele sandheden du har ret i der.. 

At ikke-vestlige giver et negativt økonomisk afkast p.t. (Lige som danskerene gør) - hænger sammen med at 90&% er børn og unge som skal i uddannelse, eller er ældre og krigsskadede. Men de unge forventes at komme ud på arbejdsmarked, og hvis det lykkedes, som alt ser ud til at det vil.. der er fremgang over hele linjen. Så vil denne gruppe give et positivt økonomisk aftryk. 

Dertil har dem som reelt er kommet i arbejde nu, været med at at holde vores vækst oppe - og give arbejdskraft, bla. som mange af de roller som mange danskere ikke gider. Rengøring, høstplukkere, renovation osv. - ud over de har en høj procentdel af selvstændige erhvervsdrivende. Kiosker, pizzabarer osv.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
For 4 minutter siden, Ubeskriveligt skrev:

Præcis. Alle de sædvanlige fra ikke-vestlige lande, som vi desværre har flest af, er en kæmpeunderskudsforretning både økonomisk og kulturelt

Den officielle beregning lyder på 33 milliarder kr pr år som er nettoudgiften ved indvandring fra ikke-vestlige lande. På 10 år er der 330 milliarder kr. just saying.

https://uim.dk/nyheder/ikke-vestlig-indvandring-koster-de-offentlige-finanser-33-milliarder-kroner

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...