Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Nej Messerschmidt, kristne værdier handler ikke om diskrimination

Recommended Posts

dewey
For 3 timer siden, Klondyke Carl skrev:

Dewey, vi er forhåbentlig enige i, at ordet næstekærlighed ikke står ét eneste sted i Bibelen? Og at folk - tænker her på danskere - var kristne længe før demokratiet blev indført i 1849? Hvad har velfærdsstat med kristendom at gøre? Mener du, det har noget med hinanden at gøre?

Som jeg svarede i mit trådoplæg, så kan jeg ikke bruge udtrykket 'kristne værdier' til noget, forskellige mennesker har sikkert lige så forskellige meninger om/opfattelser af, hvad kristne værdier er,  og dermed har jeg besvaret dit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er ved at gå panik i messerschmidt , han vil sælge sin gamle bedstemor til islam for at rede DF  , at blande kristendom ind i  DFs  store problemer er at gå i panik , han siger at han ikke går efter formands posten  ikke en gang det har han nosser til  , jeg glæder mig til hvad  taber partiet DF næste udspil bliver 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Hvis jeg prøver at sætte mig i Messerschmidts sko, så vil jeg også være bekymret. DF mangler i dag profiler med karakter, som man lægger mærke til. Det var ikke som i "gamle dage". Messerschmidt er på den måde heldig, fordi han er en stor profil i DF. Han er ung, han kan formulere og sælge sig selv i forhold til de andre i DF. Der er kun Søren Espersen og Peter Skaarup, men de virker begge meget trætte. Det samme gør resten af folketingsgruppen. Men Messerschmidt og DF høre jo sammen som Chip og Chap. Kan man forestille sig Messerschmidt i et andet parti? Nej, jeg kan slet ikke. Hvis DF falder, så tror jeg, at Messerschmidts politiske karriere er overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

er der nogen som ved hvordan det går med messerschmidts  svindelsag i  EU  han er jo måske  dybt kriminel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

messerschmidt er nu næstformand for lilleput partiet de forhenværende uoverensstemmelser mellem  messerschmidt og tulle er nu lagt i graven , tv 2 politiske reporter kalde det komiske Ali  , og det bliver først rigitgt morsomt hvis messerschmidt bliver dømt i EU domstolen , hvad mener i er det vejen frem for lilleput partiet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
For 28 minutter siden, stig6499 skrev:

messerschmidt er nu næstformand for lilleput partiet de forhenværende uoverensstemmelser mellem  messerschmidt og tulle er nu lagt i graven , tv 2 politiske reporter kalde det komiske Ali  , og det bliver først rigitgt morsomt hvis messerschmidt bliver dømt i EU domstolen , hvad mener i er det vejen frem for lilleput partiet ?

undskyld han bliver næstformand , han er det vist ikke endnu , den forhenværende næstformand har ståkket halen i mellem benene og er ståkket af , det er måske klogt nok gjort

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...