Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gammel Dansk

Lars Hedegaards brev om den demokratiske debat

Recommended Posts

homofaber
For 4 timer siden, Leonidas skrev:

Jeg er socialdemokrat af den gamle skole, så du har fat i en forkert etikette. TR er ikke en "artig dreng", men dertil at han skulle være hadprædikant, var det jeg søgte forklaring på, dog uden svar. Jeg synes egentligt ikke om at han kun fokuserer på islam, ligesom Hedegaard. Men hvis islam er ens fokus, hvorfor skal man så fjernes fra SoMe?  

For det første så tror jeg ikke, at de sociale medier ønsker at lægge plads til nogen form for ekstremister. Derfor er det ikke kun højreekstremisterne, der får deres profiler lukket ned. Det er også sket for islamistiske grupper og jeg mener også, at Hizb fik lukket deres profil. Det er også sket for holocaustbenægtere, flat earthers, homomodstandere. Derfor er det noget værre ynk at høre på, at man ikke må sige noget negativt om islam. Facebook censurerer ikke kun indhold, hvor det handler negativt om islam.

For det andet så minder det mere og mere om en konspiration. Det er det samme, som når 5g-modstandere og vaccinemodstandere også siger, at medierne ikke tør skrive om sandheden som magthaverne holder skjult. Vi kan erstatte alt det, som Gammel Dansk skriver og bytte islam ud med månelanding, 5g-netværk, vacciner og det er nøjagtigt det samme pis, som man kan læse fra de gakkede konspirationstosser. Det er samme formel, samme opskrift. 

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 13 timer siden, Leonidas skrev:

Men hvis islam er ens fokus, hvorfor skal man så fjernes fra SoMe?  

Sikkert af samme grund, som bl.a. antisemitistiske kommentarer fjernes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)

On 30.7.2020 at 11:41, Gammel Dansk skrev:

Det kommer nok lidt an på, hvem "man" er!

Det tror jeg ikke

Det virker søgt, at man f.eks. skulle have ret til at komme i TV avisen, hvis man har lyst til at ytre sig der.

Der er tale om privatejede medier, som er beskyttet af grundloven,

Det forudsætter selvfølgelig, at vi respekterer den private ejendomsret.

Er det ikke i din egen interesse, at sådan noget som Uriasposten og Den Korte Avis er muligt?

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...