Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Coop Svindler !

Recommended Posts

snoozz

Alle ved at Coop-butikkerne (undtagen Fakta) er ret dyre at handle i.

Men af en eller anden grund har de hele TO online butikker. Henholdsvis Coop.dk/mad, og Osuma.dk.

De tog butikker har normalt stort set samme sortiment, idet begge navne dækker over ens nærmeste Kvickly butik, i mit tilfælde den i Kalundborg. Dog er Osuma konsekvent dyrere med stort set alle varer...! Altså 100% identiske varer, fra 100% samme butik.

Ville derfor bestille lidt hos Coop, stadig dyre ja, men dog 2 kr i snit billigere på hver vare, og køber man 50 ting er det jo også en slags penge.

Osuma skriver endda med fed på ordre bekræftelsen med fed skrift, "TAK FOR DIN ORDRE DU HAR SPARET 141 kr, VED AT HANDLE HOS OS.

Bahhhhh....!

Desværre kører den eneste reelle konkurrent nemli.com kun i hovedstadsområdet, så dem kan jeg ikke bruge.

Grunden til at jeg alligevel var nødt til at bestille hos Osuma var at pludselig var ca 50% af de varer jeg normalt køber hos dem "ikke i sortimentet" hos Coop.dk mere ?

Og det på trods af at det rent fysisk er helt samme butik? Kan seføli være at de har midlertidige problemer med hjemmesiden, men det forklarer stadig ikke prisforskellene !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
Skrevet (redigeret)
On 21.7.2020 at 22:34, snoozz skrev:

Alle ved at Coop-butikkerne (undtagen Fakta) er ret dyre at handle i.

Men af en eller anden grund har de hele TO online butikker. Henholdsvis Coop.dk/mad, og Osuma.dk.

De tog butikker har normalt stort set samme sortiment, idet begge navne dækker over ens nærmeste Kvickly butik, i mit tilfælde den i Kalundborg. Dog er Osuma konsekvent dyrere med stort set alle varer...! Altså 100% identiske varer, fra 100% samme butik.

Ville derfor bestille lidt hos Coop, stadig dyre ja, men dog 2 kr i snit billigere på hver vare, og køber man 50 ting er det jo også en slags penge.

Osuma skriver endda med fed på ordre bekræftelsen med fed skrift, "TAK FOR DIN ORDRE DU HAR SPARET 141 kr, VED AT HANDLE HOS OS.

Bahhhhh....!

Desværre kører den eneste reelle konkurrent nemli.com kun i hovedstadsområdet, så dem kan jeg ikke bruge.

Grunden til at jeg alligevel var nødt til at bestille hos Osuma var at pludselig var ca 50% af de varer jeg normalt køber hos dem "ikke i sortimentet" hos Coop.dk mere ?

Og det på trods af at det rent fysisk er helt samme butik? Kan seføli være at de har midlertidige problemer med hjemmesiden, men det forklarer stadig ikke prisforskellene !

Hele detailhandlen er ynkelig.

Og Det der hed FDB er så blevet til Coop. 

Læg mærke til at fakta kun er en del af Coop, og er verdens dårligste sted at handle.

Jeg har ikke en eneste ide om hvad de lever af, for de få gange jeg har været i fakta, har det været fordi ALLE andre forretninger har haft lukket.

Jeg får direkte kvalme når jeg ser deres lyseblå jødestjerne, som er så tarvelig at kigge på, at jeg mister lysten til at betale for det.

Men da de åbnede deres bank, var det med tvang, at alle deres brugsuddelere, skulle være kunder i den bank, og opbevarer alt af værdi i deres bank. 

Jeg håber stadig at Coop er noget der er til for udkants Danmark, og mener at de for mange år siden, burde have lukket alt.

Jeg lægger ikke mine penge i de forretninger.

De misbruger det danske ord billig, og skriver det som om det var grafittig alle steder.

Redigeret af Kajkajdetermig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha ja.,

Jeg har nu mest gode erfaringer med Fakta. Dels fordi det er den første butik man kommer til når man kommer ud fra fængslet, og dels fordi de har en masse unge piger ansat (det har mange andre butikker så også, men det er kun Faktapiger som på eget initiativ foreslår at mødes bag butikken ved lukketid, selvom om man er 20 år ældre end hende ;)

Der findes i al fald langt værre "discountsuper-markeder". Fx Føtex, som med deres "FøTÆSK" forsøger at sige at de også er billige. De få gange jeg har været i en Føtex har varerne samlet set været mellem 20-50% DYRERE en tilsvarende varer i en døgnkiosk eller tankstation.

Og skråt op med "Irmapigen" GG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...