Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Cementdebil

Kudos til @OldSchool - OldSchool er et fyrtårn i debat. Han og jeg er enige om........... nærmest ingenting. Men OldSchool giver mig anledning til at skulle være skarp argumentativt - og han (vi) holder en god tone om det meget svære og ofte debatterede emne - Indvandring, Muslimer og Islam/Religion.

Tak for din gode måde at være på her på debatten - det er pga. sådanne debattører som dig, at jeg altid glæder mig til at åbne min pc.

male-hand-holding-megaphone-kudos-speech-bubble-loudspeaker-banner-business-marketing-advertising-male-hand-holding-112434515.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OldSchool
For 51 minutter siden, Cementdebil skrev:

Kudos til @OldSchool - OldSchool er et fyrtårn i debat. Han og jeg er enige om........... nærmest ingenting. Men OldSchool giver mig anledning til at skulle være skarp argumentativt - og han (vi) holder en god tone om det meget svære og ofte debatterede emne - Indvandring, Muslimer og Islam/Religion.

Tak for din gode måde at være på her på debatten - det er pga. sådanne debattører som dig, at jeg altid glæder mig til at åbne min pc.

male-hand-holding-megaphone-kudos-speech-bubble-loudspeaker-banner-business-marketing-advertising-male-hand-holding-112434515.jpg

Absolut lige over Cementdebil.

Man slipper ikke afsted med “one-liners” når du er på banen 🙂 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 timer siden, Cementdebil skrev:

Document-2.png?resize=400,400&ssl=1

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...