Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

welupe
On 30.7.2020 at 07:16, Jane959 skrev:

Jeg har haft voldsomme drømme det seneste halve år, mest sådanne hvor jeg er på flugt eller undervejs et sted hen. Jeg har hørt at det ikke nødvendigvis er selve det man oplever i drømmen der er det vigtige, men hvordan det føles. Er man aktiv, sker tingene med en selv eller ser man det ligesom udenfra, og så videre. Når et tema gentager sig gang på gang kan det nok betale sig at forsøge finde ud af hvad det betyder. Jeg vurderer at ringe til en der kan tyde drømme, og har fundet denne side: [Reklame]
Hvad tror I om det?

Hej Jane

Nu gætter jeg nok forkert igen lissom jeg gjorde med Stig… 😀

Ved ikke helt om du drømmer at du er på flugt fra ”noget”, eller du er faret vild…?

Men...hvis man jævnligt drømmer at man farer vildt hele tiden, KAN det betyde at man har svært ved at finde sin ”vej i livet”… Og det er der ik noget at sige til! lol Man kan ikke bestemme sig for om man skal ta den uddannelse, eller det job… om man er god nok til det, whatever…

Måske lidt hjælp her...

Drømmesymboler

Det er vigtigt at man skriver ned, hvad man følte, tænkte, smagte, ku lugte, hørte nogen sige i drømmene… For drømme er jo en del af os selv. Det man hører nogen sige, er faktisk noget man selv tænker, håber eller frygter til daglig…

Når det samme tema går igen, symboliserer det i hvert fald en eller 2. bekymring man kan genkende fra sin hver dag…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
On 30.7.2020 at 09:01, snoozz skrev:

Jeg oplever det meget skiftende....

Altså en nat så drømmer jeg at jeg er sammen med 3 gudesmukke piger og har guddommelig sex (men vågner inden vi helt kommer i gang), og så den næste, så er det at jeg bliver jagtet af en sindsyg morder med en økse eller pistol. Så skyder han, men lige i samme sekund vågner jeg.

Aner ikke hvorfor.

Da jeg var lidt yngre (under 30) drømte jeg næsten aldrig noget - i al fald ikke som jeg kunne huske når jeg vågnede !

Havde dog EN scary drøm da jeg var helt ung, 9-10 år tror jeg. Mine forældre var i sommerhus i weekenden, så jeg var alene hjemme. Det er også fint, for de havde efterladt en masse mad, cola, chips, og film jeg kunne hygge med.

Men så en aften drømte jeg at min morfar døde (havde ikke noget særligt forhold til ham da han boede ret langt væk). Men da mine forældre så kom tilbage, fortalte de at min morfar var død, netop der hvor jeg havde drømt det !

Scary !

Kan da godt forstå hvis du savner nærvær(sex drømme), hvis du har isoleret dig de sidste mange mndr… Gid Corona snart ville uddø…eller mutere til uduelige vira...

Og så er den der med trussel på livet…

Drømme om trusler på livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg havde endnu en mærkelig drøm her til morgen jeg drømte at jeg var på vej til julefrokost og mødte en politibetjent som gav mig en toms guldbar og så vågnede jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg havde endnu en mærkelig drøm her til morgen jeg drømte at jeg var på vej til julefrokost og mødte en politibetjent som gav mig en toms guldbar og så vågnede jeg 

Så du nåede ikke engang, at smage på guldbarren?

Sur r*v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

Så du nåede ikke engang, at smage på guldbarren?

Sur r*v.

ha ha nej det nåede jeg ikke surt show

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Lorte-pansere *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...