Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

stig6499

jeg havde en syret drøm i nat , jeg drømte at jeg boede i et 70er kollektiv og jeg kunne ikke lide den slankemad vi fik i kollektivet og der var en i kollektivet der havde forbindelser til skat så han kunne fortælle os om vi skulle have penge tilbage i skat , og så vågnede jeg 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så mangler du jo kun en en drøm, hvori du knalder med Pernille Vermund ;)

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ha ha svarende er lige så syret som drømmen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Så mangler du jo kun en en drøm, hvori du knalder med Pernille Vermund ;)

man kan desværre ikke selv bestemme hvad man vil drømme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Ja, drømme-tydning er et meget abstrakt emne, og så kan man sjldt. HUSKE hvad man drømte...  Det er som at vågne med tømmermænd.  Det har jeg så ik prøvet...😀  håber du kan udrette et eller andet af de links... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 timer siden, welupe skrev:

Ja, drømme-tydning er et meget abstrakt emne, og så kan man sjldt. HUSKE hvad man drømte...  Det er som at vågne med tømmermænd.  Det har jeg så ik prøvet...😀  håber du kan udrette et eller andet af de links... 

sjove er de , den med maden er syret , jeg kan heller ikke tyde drømme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 12 timer siden, stig6499 skrev:

man kan desværre ikke selv bestemme hvad man vil drømme

Med træning kan man (efter sigende). Lucid dreaming.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jane959
Skrevet (redigeret)

Jeg har haft voldsomme drømme det seneste halve år, mest sådanne hvor jeg er på flugt eller undervejs et sted hen. Jeg har hørt at det ikke nødvendigvis er selve det man oplever i drømmen der er det vigtige, men hvordan det føles. Er man aktiv, sker tingene med en selv eller ser man det ligesom udenfra, og så videre. Når et tema gentager sig gang på gang kan det nok betale sig at forsøge finde ud af hvad det betyder. Jeg vurderer at ringe til en der kan tyde drømme, og har fundet denne side: [Reklame]
Hvad tror I om det?

Redigeret af ThomasSneum
Reklamelinks er ikke tilladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg oplever det meget skiftende....

Altså en nat så drømmer jeg at jeg er sammen med 3 gudesmukke piger og har guddommelig sex (men vågner inden vi helt kommer i gang), og så den næste, så er det at jeg bliver jagtet af en sindsyg morder med en økse eller pistol. Så skyder han, men lige i samme sekund vågner jeg.

Aner ikke hvorfor.

Da jeg var lidt yngre (under 30) drømte jeg næsten aldrig noget - i al fald ikke som jeg kunne huske når jeg vågnede !

Havde dog EN scary drøm da jeg var helt ung, 9-10 år tror jeg. Mine forældre var i sommerhus i weekenden, så jeg var alene hjemme. Det er også fint, for de havde efterladt en masse mad, cola, chips, og film jeg kunne hygge med.

Men så en aften drømte jeg at min morfar døde (havde ikke noget særligt forhold til ham da han boede ret langt væk). Men da mine forældre så kom tilbage, fortalte de at min morfar var død, netop der hvor jeg havde drømt det !

Scary !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...