Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

16-årig daskede sin penis mod tilfældig hoveddør

Recommended Posts

Tigermanden

16-årig daskede sin penis mod tilfældig hoveddør: Da politiet kom, satte han sig på hug og sked

På JV.dk står at læse:

"Egebæk: Torsdag morgen vågnede en 16-årig dreng fra Vojens formentlig med sit livs værste tømmermænd. I hvert fald var det nogle vilde strabadser, han onsdag tidligt om morgenen havde begivet sig ud på.

Her fik Syd- og Sønderjyllands Politi en ret usædvanlig anmeldelse fra en borger i Egebæk på Tøndervej, der var blevet vækket af sin gøende hund. Udenfor havde han set den 16-årige, som stod og bankede sit hoved og sin penis imod hoveddøren.

Han virkede angiveligt stærkt påvirket af euforiserende stoffer.

Da politiet kort tid efter nåede frem, fandt de ham løbende langs en cykelsti kun iført underbukser. Da man fik ham stoppet og talt til ro, nægtede han dog at tage med politiet på stationen.

I stedet satte han sig på hug foran betjentene og sked på jorden. Den unge mand endte dog alligevel på politigården i Ribe, hvor han senere blev hentet af sine forældre og kørt hjem til Vojens.

Han er nu sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen."

https://jv.dk/artikel/16-årig-daskede-sin-penis-mod-tilfældig-hoveddør-da-politiet-kom-satte-han-sig-på-hug-og-sked

Var det ikke på tide, at vi fik begrænset de unges druk lidt? Når man kommer ind på så uheldig en bane så tidligt i livet, så - er der ikke noget at sige til, at mange danske unge ender med misbrug og kriminalitet.

Hvad mener du?

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Forbud og moralsk løftede pegefingre har aldrig virket - og alle de krænkelsesparate med perverterede selvbilleder af moralsk overlegenhed bør snart sendes på lossepladsen for forældet elektronisk larm

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det lyder da som en god fest den unge mand har været til.

Eller måske havde han blot været i skole. Man behøver jo ikke være til fest eller på diskotek for at drikke sig i hegnet, eller som i dette tilfælde en gratis tur i detentionen ;)

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 45 minutter siden, Cementdebil skrev:

Forbud og moralsk løftede pegefingre har aldrig virket - og alle de krænkelsesparate med perverterede selvbilleder af moralsk overlegenhed bør snart sendes på lossepladsen for forældet elektronisk larm

Det kan jeg nu love dig, at det gjorde indtil begyndelsen af 1960’erne! For ignorerede man forbudene og de løftede pegefingre før den tid, så vankede der lussinger, en endefuld eller spanskrør oftest efterfulgt af, at man blev låst inde i et par timer eller mere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 4 timer siden, Tigermanden skrev:

16-årig daskede sin penis mod tilfældig hoveddør: Da politiet kom, satte han sig på hug og sked

På JV.dk står at læse:

"Egebæk: Torsdag morgen vågnede en 16-årig dreng fra Vojens formentlig med sit livs værste tømmermænd. I hvert fald var det nogle vilde strabadser, han onsdag tidligt om morgenen havde begivet sig ud på.

Her fik Syd- og Sønderjyllands Politi en ret usædvanlig anmeldelse fra en borger i Egebæk på Tøndervej, der var blevet vækket af sin gøende hund. Udenfor havde han set den 16-årige, som stod og bankede sit hoved og sin penis imod hoveddøren.

Han virkede angiveligt stærkt påvirket af euforiserende stoffer.

Da politiet kort tid efter nåede frem, fandt de ham løbende langs en cykelsti kun iført underbukser. Da man fik ham stoppet og talt til ro, nægtede han dog at tage med politiet på stationen.

I stedet satte han sig på hug foran betjentene og sked på jorden. Den unge mand endte dog alligevel på politigården i Ribe, hvor han senere blev hentet af sine forældre og kørt hjem til Vojens.

Han er nu sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen."

https://jv.dk/artikel/16-årig-daskede-sin-penis-mod-tilfældig-hoveddør-da-politiet-kom-satte-han-sig-på-hug-og-sked

Var det ikke på tide, at vi fik begrænset de unges druk lidt? Når man kommer ind på så uheldig en bane så tidligt i livet, så - er der ikke noget at sige til, at mange danske unge ender med misbrug og kriminalitet.

Hvad mener du?

Jeg mener at når han nu var påvirket af stoffer, så kan vi jo starte med at forbyde det....... Nå nej det er jo allerede forbudt 😉

Nej der skal ikke forbydes mod druk, og kan for øvrigt slet ikke se sammenhængen her

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 11 minutter siden, Erpe skrev:

Det kan jeg nu love dig, at det gjorde indtil begyndelsen af 1960’erne! For ignorerede man forbudene og de løftede pegefingre før den tid, så vankede der lussinger, en endefuld eller spanskrør oftest efterfulgt af, at man blev låst inde i et par timer eller mere!

Måske - men de tider ønsker du dig næppe tilbage til?

Og jeg kan den ondelynme garantere dig at min salig faders hånd sad løst - men det fik mig kun til at blive endnu mere flabet, endnu mere provokerende og endnu mere udfordrende på hans autoritet - go figure 😉

Autoriteter der opererer på frygt, demagogi og falsk omsorg skal have svar på tiltale - man skal ALDRIG ligge sig ned for den slags - heller ikke en statsminister! 😱

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
For 47 minutter siden, Cementdebil skrev:

Måske - men de tider ønsker du dig næppe tilbage til?

Selvfølgelig ikke. Problemet er bare, at man aldrig senere har fundet en måde, hvorpå man kunne få børn til at adlyde. Ligesom man jo heller aldrig har kunnet få straffesystemet til igen at forhindre, at vanekriminelle bare fortsætter deres kriminelle løbebane hver eneste gang, man løslader dem.

Teenagerne kan man få til at drikke mindre ved ikke at tillade salg af alkohol til dem samt forbyde alkohol ved fester på skolen. Derudover kan man give forældrene bøde eller hæftestraf for at udskænke alkohol til mindreårige (under 18 eller under 21) i private hjem.

De vanekriminelle er svære at få til at stoppe. Længere fængselsstraffe tror jeg ikke på. Men Singapores metode med udover fængselsstraf at tildele et vist antal stokkeslag virker åbenbart. For i Singapore stopper de, og kriminaliteten er derfor ekstremt lav. Stokkeslag er en del af straffen ved 80% af dommene i Singapore.

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)

jeg har godt nok aldrig dasket min penis mod en tilfældig hoveddør ENDNU 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Det er ellers en gammel jysk skik. På en efterskole blev to dømt og to andre frikendt da størrelsen på gerningsvåbenen ikke gjorde det muligt at udøve volden.

Det kan give psykiske men og mindreværdskomplekser at blive frikendt i en sådan sag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

en gammel jysk skik måske skulle jeg finde en blondine på 163 cm og daske min penis på hendes hoveddør  men det tror jeg sgu ikke blondiner syntes om 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...