Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lizabeth

Det ER da en debatside, ikke?

Recommended Posts

Gammel Dansk
For 3 minutter siden, homofaber skrev:

Det er nok fordi, frihedens stemme ikke er tilmeldt pressenævnet. Pressenævner går jo ikke alle blogs igennem.

Du skal lige herind:

https://tv.frihedensstemme.dk/om-frihedens-stemme/

Kan du læse, hvad der står lidt nedenunder, at det er en dansk tv-kanal (den er måske startet som sådan?):

"Frihedens Stemme er tilmeldt Pressenævnet.!

(Vidste godt, du ville plumpe i. 🤣)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 8 minutter siden, homofaber skrev:

Det er en lidt underligt måde at debattere på, Gammel dansk. Der er INGEN, der har henvist eller brugt REDOX som kilde. REDOX har næppe nogen interesse for de fleste brugere her på siden, fordi ingen venstreekstremister er på debatten. De fleste af os ligger på midten. Derfor ville det da være bedre for jer hationale debattører, om I fandt et sted, hvor jeres målgruppe er i stedet for at prøve at piske en stemning op. Vi andre er jo også her på debatten og ikke på Danmarks Nationale Forum eller andre "nationale" debatsider, fordi det ikke har vores interesse.
I nationale virker bare påtrængende, når I missionerer for jeres "sag" - på samme måde som Jehovas Vidner er påtrængende. 

He he he he - meget præcist.

De "nationaltsindede" ikke alene okkuperer SoMe platformene med alt deres sludder, bias og argumentresistens. Deres kildekritik ville aldrig klare sig til en karakter på ÷3 ved en eksamen på universitetet - måske er det derfor de hader akademikere så meget?

De omskriver lettere demagogisk hard-core nationalisme og nationalkonservatismen til det blødere udtryk "nationalsindede" - det lyder nærmest sådan lidt hyggeligt på en Shu-bi-dua og landsholdsfodbold agtig måde. Men gransker man holdningerne, ytringerne, påstandene og argumenterne (som mest minder om synsninger) - så tag ikke fejl - det er indre svinehunde, fordomme,  perverse selvbilleder af moralsk og kulturel overlegenhed. Hvor har vi set det før? 😉🧑‍🎓 ... Jep præcis der hvor du tænker.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Ieet skrev:

Hej,

Med det begrænsede antal læsere "Frihedens Stemme" har forventes det ikke at krænkede ser informationerne. Dermed anmeldes det ikke til pressenævnet.

I stedet ser det ud til at sagerne bliver til politianmeldelser af racisme, chikane eller lignende.

Her har Rasmus Paludan som kører Frihedens Stemme langt overgået Redox 4 pr år.

Vi kan så overveje om 12 straffesager afgjort af politiet på et år er værre eller bedre end 4 gange kritik af redox metoder fra pressenævnet.

Uagtet - så bifalder jeg heller ikke Redox. 

Med venlig hilsen

Ieet 

Hej leet

Du skrev da at de ikke (i hvert fald indirekte) blev kontrolleret af Pressenævnet? Det er vel i princippet faktuelt forkert, hvis de er tilmeldt? Og det har Gammel [navn rettet af mod:Dansk] vel dokumenteret?

Du plejer jo at være meget faktuel.

Redigeret af ThomasSneum
Indlæg modereret for unødig personfnidder
  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 2 minutter siden, Ieet skrev:

Hej,

Med det begrænsede antal læsere "Frihedens Stemme" har forventes det ikke at krænkede ser informationerne. Dermed anmeldes det ikke til pressenævnet.

I stedet ser det ud til at sagerne bliver til politianmeldelser af racisme, chikane eller lignende.

Her har Rasmus Paludan som kører Frihedens Stemme langt overgået Redox 4 pr år.

Vi kan så overveje om 12 straffesager afgjort af politiet på et år er værre eller bedre end 4 gange kritik af redox metoder fra pressenævnet.

Uagtet - så bifalder jeg heller ikke Redox. 

Med venlig hilsen

Ieet 

Men du indrømmer altså - ligesom homofaber, der blev så musestille før 😄 - at Frihedens Stemme er tilmeldt Pressenævnet, så langt så godt. Og mig en glæde, at du ikke har noget bifald til Redox. Skulle du i en ledig stund få lyst til at læse mere om deres "bedrifter", så er muligheden her:

https://reaktionaererefleksioner.wordpress.com/redox-og-omegn/

https://www.trykkefrihed.dk/redox-afa-havde-egen-efterretningstjeneste-og-taskehold.htm

Venlig hilsen

Gammel Dansk.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 43 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

Som jeg husker det, har moderator for længst gjort dig (og Wizcarlo) opmærksom på, at det ikke er debat igen-igen at indsende svadaer om, hvad du ikke gider at læse. Det interesserer igen. Det med at vi nationalsindede debattører skal "finde et andet sted" er jo et mægtigt fromt og demokratisk ønske - jeg har snart set dig skrive det 50 gange på bindestregen og her - men det kommer du nu engang ikke til at bestemme.

Det vil altid have en vis relevans at nævne Redox, bestemt også når den person, jeg sigtede til før, som har opfordret til at give Redox tips, befinder sig her på siden.  😄

Du vil så gerne provokere og hidse os andre op, men der er ingen, der bider på krogen. Det var bare et råd til dig om at finde en anden sø at fiske i, når det mest er tastaturkrig, du ønsker af os. 
Jeg har aldrig afsporet nogen debatter.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 2 minutter siden, homofaber skrev:

Jeg har aldrig afsporet nogen debatter.

Du når snart Bjarne Riis-højder, homofaber. Den dér er næsten i klasse med "jeg er aldrig testet positiv!"  🤣😂

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 46 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

Du skal lige herind:

https://tv.frihedensstemme.dk/om-frihedens-stemme/

Kan du læse, hvad der står lidt nedenunder, at det er en dansk tv-kanal (den er måske startet som sådan?):

"Frihedens Stemme er tilmeldt Pressenævnet.!

(Vidste godt, du ville plumpe i. 🤣)

Der er INGEN af os her på siden, der har nogen interesse i Paludan eller Stram Kurs, frihedens stemme, hardline eller hvad de nu kalder sig. 
Vil det ikke være bedre for dig, hvis du fandt et andet sted, hvor der er nogle mere fokuserede modstandere af Stram Kurs, hvor I så kunne tage jeres slåskampe? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 3 minutter siden, homofaber skrev:

Der er INGEN af os her på siden, der har nogen interesse i Paludan eller Stram Kurs, frihedens stemme, hardline eller hvad de nu kalder sig. 
Vil det ikke være bedre for dig, hvis du fandt et andet sted, hvor der er nogle mere fokuserede modstandere af Stram Kurs, hvor I så kunne tage jeres slåskampe? 

😴 ga-a-ab, det var så nr. 51. Jeg siger det som det er: Jeg tror simpelthen ikke på, du nogensinde bliver moderator. Hvis du har noget til trådens emne, vil jeg måske læse det ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 14 minutter siden, Cementdebil skrev:

Hej leet

Du skrev da at de ikke (i hvert fald indirekte) blev kontrolleret af Pressenævnet? Det er vel i princippet faktuelt forkert, hvis de er tilmeldt? Og det har Gammel Dnsap vel dokumenteret?

Du plejer jo at være meget faktuel.

Man kan se en liste med alle tilmedlte medier på Pressenævnets hjemmeside. Jeg gik ind og søgte, men fandt ikke noget med Stram Kurs eller Hardline. Jeg troede, frihedens stemme bare var et navn som Paludan kalder sig og derfor søgte jeg ikke på det. Jeg har heller ikke været ende på deres hjemmeside, fordi det ikke er interessant nok for mig. 
Gammel dansk må for min skyld gerne fryde sig over det. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 8 minutter siden, Gammel Dansk skrev:

😴 ga-a-ab, det var så nr. 51. Jeg siger det som det er: Jeg tror simpelthen ikke på, du nogensinde bliver moderator. Hvis du har noget til trådens emne, vil jeg måske læse det ....

Okay, måske kan et andet eksempel bruges. Hvis vi nu fik en ny bruger, der var fanatisk vegetar og det eneste formål er at komme for at anklage os alle for at være umoralske kødspisere, så vil jeg da også spørge, om der ikke var et bedre sted at starte en konflikt. Måske danske slagtererier har en debatside ... Ellers hvis der kom en fanatisk fodboldfan ville det måske også være bedre at finde et forum, hvor de diskuterer fodbold og kan bekrige hinanden. På samme måde tænker jeg, at der måske ville være mere egnede stedet, hvor du kan bekrige venstreekstreme og den slags.
Det er faktisk helt seriøst ment. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...