Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lizabeth

Det ER da en debatside, ikke?

Recommended Posts

Lizabeth

Hej, jeg har ikke skrevet et indlæg før, og det kan jo være dette her også bliver slettet, så snart jeg har sendt det? Hvad ved jeg.

Grunden til at jeg skriver sådan er: I går så jeg et oplæg (af 'Klondyke Carl'), som hed noget i retning af 'Fællesbøn i Bonbon Land.' Men da jeg ville have svaret på det, fordi min søster & familie havde oplevet det samme som oplægget omtalte, var det vips borte!?? Jeg dristede mig så til i en PB at spørge en kvindelig debattør, hvis indlæg jeg har liket og synes har skrevet gode kommentarer, om hun vidste, hvor det blev af  - men hun svarede heller ikke.

Så for en halv time siden logger jeg ind og ser et oplæg under 'kendte', som er en lykønskning med de 85 år til tegneren Kurt Westergaard. Der ville jeg da også gerne knytte en kommentar til. Kunne det lade sig gøre? Næh, nu var også DET væk!!!! Hvad i alverden foregår der herinde? Jeg kom i et sekund til at mindes noget, der hed "Hurlumhejhuset" i Aalborgs desværre for længst lukkede tivoli Karolinelund. Jeg skelede igen til min profil - jo, der står altså, at jeg er medlem og logget ind.

Nu holder jeg vejret og spørger: Hvad gør jeg galt? Jeg har ellers ikke specielt sarte nerver, men jeg kan sgu ikke lide, at hver gang jeg lige vil svare en tråd, så er den væk. Får folk fjernet et oplæg for at ønske en god tegner tillykke???  Hvis det er tilfældet, bør jeg nok søge andetsteds hen Jeg troede imidlertid, det var et debatforum.

• Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, Lizabeth skrev:

Hej, jeg har ikke skrevet et indlæg før, og det kan jo være dette her også bliver slettet, så snart jeg har sendt det? Hvad ved jeg.

Grunden til at jeg skriver sådan er: I går så jeg et oplæg (af 'Klondyke Carl'), som hed noget i retning af 'Fællesbøn i Bonbon Land.' Men da jeg ville have svaret på det, fordi min søster & familie havde oplevet det samme som oplægget omtalte, var det vips borte!?? Jeg dristede mig så til i en PB at spørge en kvindelig debattør, hvis indlæg jeg har liket og synes har skrevet gode kommentarer, om hun vidste, hvor det blev af  - men hun svarede heller ikke.

Så for en halv time siden logger jeg ind og ser et oplæg under 'kendte', som er en lykønskning med de 85 år til tegneren Kurt Westergaard. Der ville jeg da også gerne knytte en kommentar til. Kunne det lade sig gøre? Næh, nu var også DET væk!!!! Hvad i alverden foregår der herinde? Jeg kom i et sekund til at mindes noget, der hed "Hurlumhejhuset" i Aalborgs desværre for længst lukkede tivoli Karolinelund. Jeg skelede igen til min profil - jo, der står altså, at jeg er medlem og logget ind.

Nu holder jeg vejret og spørger: Hvad gør jeg galt? Jeg har ellers ikke specielt sarte nerver, men jeg kan sgu ikke lide, at hver gang jeg lige vil svare en tråd, så er den væk. Får folk fjernet et oplæg for at ønske en god tegner tillykke???  Hvis det er tilfældet, bør jeg nok søge andetsteds hen Jeg troede imidlertid, det var et debatforum.

(Moderation)

Omtalte indlæg er slettet da de ikke overholdte ordensreglerne.

Vi gider ikke se en ren hetz imod muslimer herinde. Og når man pryder sig med soldatbilleder, mener man er "i kamp" imod islam, fremsætter udokumenterede påstande, eller alene kun fremsætter negativt ladet indlæg, kun om muslimer...ja, så vil du opleve at blive modereret herinde.

Kan man ikke underordne sig ordensreglerne, og kan man ikke debatterer sagligt uden forhånelser, så er dette ikke stedet at være.

Hvis man har klager over modetationen, så skal man henvende sig til sidens admin som vil vurderer ens klage.

God dag

ThomasSneum

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Der er masser af emner, der ikke er blevet slettet og som du sagtens kan svare i. I min oversigt over aktive emner kan jeg se en bred variation af følgende emner: Prisen på smøger i Danmark, prisen på en kolonihave, en har haft tyndskid, et spørgsmål om, hvordan man sletter en adresseoversigt, hvornår man kan få boligstøtte, en anden døjer med nakkesmerter, en undrer sig over de forskellige forsendelsesmetoder ved GLS.

Så jeg vil sige, at det er en debatside.

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lizabeth

ha ha. Ja, det er jo kun til at grine af, selv om det er sørgeligt. Glemte du ikke emnet 'at tisse på piger' ?! 🤢

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lizabeth
For 16 minutter siden, ThomasSneum skrev:

(Moderation)

Omtalte indlæg er slettet da de ikke overholdte ordensreglerne.

Vi gider ikke se en ren hetz imod muslimer herinde. Og når man pryder sig med soldatbilleder, mener man er "i kamp" imod islam, fremsætter udokumenterede påstande, eller alene kun fremsætter negativt ladet indlæg, kun om muslimer...ja, så vil du opleve at blive modereret herinde.

Kan man ikke underordne sig ordensreglerne, og kan man ikke debatterer sagligt uden forhånelser, så er dette ikke stedet at være.

Hvis man har klager over modetationen, så skal man henvende sig til sidens admin som vil vurderer ens klage.

God dag

ThomasSneum

Så for lige at have forstået dig rigtigt:

At lykønske en berømt tegner med hans fødselsdag er 'hetz mod muslimer'. Hvor står det i ordensreglerne? I flere danske dagblade er der store artikler om Kurt Westergaard. Det må så også opfattes som 'hetz mod muslimer'?

De to oplæg, jeg hentydede til, var skrevet af to forskellige brugere. Ingen af dem har 'soldaterbilleder' i deres profiler. Jeg kan i hvert fald ikke få øje på nogen! Hvis du har den opfattelse at blot at nævne islam-kritik, hvor man ikke engang selv fremsætter den, er 'hetz', vil jeg give dig ret i, at dette ikke er et sted at være for mig. Og for MANGE andre, hr. Jeg er rystet!

• Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

🥳

PS. Tillykke til Hr Westergaard.

• Synes godt om 2
  • Vred 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel Dansk
For 22 minutter siden, Lizabeth skrev:

Så for lige at have forstået dig rigtigt:

At lykønske en berømt tegner med hans fødselsdag er 'hetz mod muslimer'. Hvor står det i ordensreglerne? I flere danske dagblade er der store artikler om Kurt Westergaard. Det må så også opfattes som 'hetz mod muslimer'?

De to oplæg, jeg hentydede til, var skrevet af to forskellige brugere. Ingen af dem har 'soldaterbilleder' i deres profiler. Jeg kan i hvert fald ikke få øje på nogen! Hvis du har den opfattelse at blot at nævne islam-kritik, hvor man ikke engang selv fremsætter den, er 'hetz', vil jeg give dig ret i, at dette ikke er et sted at være for mig. Og for MANGE andre, hr. Jeg er rystet!

Det er vi vist flere der er. Gad vide, hvad det er for nogle soldaterbilleder moderator er forfulgt af? Kan det have været de rigtige originale - Preben Kaas, Ebbe Langberg, Klaus Pagh og dem. Ærgerligt, man ikke nåede at se dem.  🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

(Moderation)

Ingen modereres for ønske nogen tillykke. Moderationen er forklaret til de som bliver modereret. 

Vi vil dog ikke se moderationen debatteret i div tråde herinde. Hvis det fortsætter uddeles der advarsler.

Klager over moderationen skal gå til admin.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Da tråden stadig er åben, vil jeg bare lige henvise til dette. Ikke for at debattere, men for lige at svare TS.
Sakset fra DH.
Citat Jubii Debat skal på ingen måde være familievenlig, højre eller venstreorienteret - med derimod et debat forum med plads til alle. Det eneste Jubii holder et vågent øje med er om man behandler hinanden ordentligt og om dansk lov bliver overholdt. Herudover er der absolut frihed til at ytre sig som man vil. Citat slut.

Den lader vi lige stå. ;)

• Synes godt om 3
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...