Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Politiet snydt igen!?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Politiet snydt igen!?

https://denkorteavis.dk/2020/nu-ziad-omar-er-doemt-for-farligt-hjemmeroeveri-nu-har-han-drejet-politiet-en-knap-igen/

"Ziad Omar er dømt for farligt hjemmerøveri – nu har han snydt politiet … igen.

Den 20-årige Ziad Omar Alfarroukh fra Kalundborg flygtede natten til fredag kl. 04.13 fra Køge Arrest på Kongsberg Allé.

Politiet var hurtigt fremme med flere patruljer ved arresten og forsøgte at finde ham i området, men uden held.

Derfor efterlyses han nu i offentligheden."

Han blev idømt 5 års ubetinget fængsel og udvist af Danmark med indrejseforbud for bestandigt for hjemmerøveri.

Ankede dommen og flygtede fra Køge Arrest!

Hvornår begynder vi at vågne op herhjemme og få sendt alle disse kriminelle ud af landet?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS
For 1 minut siden, Forsvarsadvokat skrev:

Politiet snydt igen!?

https://denkorteavis.dk/2020/nu-ziad-omar-er-doemt-for-farligt-hjemmeroeveri-nu-har-han-drejet-politiet-en-knap-igen/

Den 20-årige Ziad Omar Alfarroukh fra Kalundborg flygtede natten til fredag kl. 04.13 fra Køge Arrest på Kongsberg Allé.

Politiet var hurtigt fremme med flere patruljer ved arresten og forsøgte at finde ham i området, men uden held.

Han blev idømt 5 års ubetinget fængsel og udvist af Danmark med indrejseforbud for bestandigt for hjemmerøveri.

Hvornår begynder vi at vågne op herhjemme og få sendt alle disse kriminelle ud af landet?

Din mening?

Det er nu ikke politiet der blev snydt, hvis det var så er det på deres dårlige normeringer som er et politisk spørgsmål.

Men når deres taxa kørsel til f.eks. fogedretten er mere vigtig så er der noget rav ruskende galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha ja.

Men hvis man ikke har 200 kr til sin mobilregning, så har man med al sandsynlighed heller ikke til bussen/toget hen til fogedretten jo.

Jeg har engang boet sammen med min daværende svigermor, og det var ikke unormalt at der kom "fremmede mænd" og ville tale med hende - og det var ikke dates !, men stævninger.

Jeg er kun blevet hentet til fogedretten en enkelt gang, men der boede jeg også helt umuligt i forhold til fogedretten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Klondyke Carl
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Politiet snydt igen!?

Din mening?

Nu er jeg lidt i tvivl - mener du, at ham her skulle sendes ud straks eller efter afsoning? Han er jo udvist (manglede også bare.)

Generelt giver jeg dig ret. For det første undrer man sig nogle gange over domme, hvor der ikke indgår udvisning, selv om der er tale om alvorlige forbrydelser. For det andet går der en helvedes (...sorry) masse og dasker rundt på "udrejsecentre". De kan ikke sendes videre, siger man. Nå, jamen så er de vel "dømt" til evig forsørgelse i Danmark. Eller hvem er egentlig dømt?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 46 minutter siden, Klondyke Carl skrev:

Nå, jamen så er de vel "dømt" til evig forsørgelse i Danmark. Eller hvem er egentlig dømt?

De danske skatteydere😠

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 2 timer siden, Klondyke Carl skrev:

Nu er jeg lidt i tvivl - mener du, at ham her skulle sendes ud straks eller efter afsoning? Han er jo udvist (manglede også bare.)

Generelt giver jeg dig ret. For det første undrer man sig nogle gange over domme, hvor der ikke indgår udvisning, selv om der er tale om alvorlige forbrydelser. For det andet går der en helvedes (...sorry) masse og dasker rundt på "udrejsecentre". De kan ikke sendes videre, siger man. Nå, jamen så er de vel "dømt" til evig forsørgelse i Danmark. Eller hvem er egentlig dømt?

Det er nok fordi nogle politikere mener, at Danmark skal overholde en hel masse konventioner som er trukket ned over hovederne på danskerne, uden at de er blevet spurgt om det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Det er nok fordi nogle politikere mener, at Danmark skal overholde en hel masse konventioner som er trukket ned over hovederne på danskerne, uden at de er blevet spurgt om det!

Det er nu ikke helt rigtigt, at Danmark ikke er blevet spurgt  -  Danmark har underskrevet og ratificeret en række internationale menneskerettighedskonventioner, bl.a. Den Europæiske Menneskerettighedskonvention og som første land i verden underskrev Danmark Flygtningekonventionen af 28. juli 1951.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

det kan da aldrig være den straffedes skyld at myndighederne ikke kan holde styr på den straffede , det er et signal til alle de straffede at myndighederne er elendige til at holde på de straffede , det skal de straffede da bare være glad for , så er der da nogen i systemet som må tage sig sammen eller få sig et andet arbejde 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...