Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Dagligvarer online?

Recommended Posts

snoozz

Hvad synes i om det? hvis i altså overhovedet bruger det ?

Er godt nok skuffet over Coop.dk/mad for tiden. Nu er det 3. levering i træk som er mangelfuld. Ganske vist kun 1 pakke cigaretter, sidste gang manglede alle 7 pakke fordi spaden havde leveret dem hos en anden kunde.

Og ellers er der næsten altid en eller flere varer som "desværre ikke kunne leveres", heller ikke helt dagligdags ting, fx toiletpapir.

Det er Kvickly der er leverandøren, som jeg anser for at være en rimeligt velassorteret butik, så jeg har svært ved at tro på at de kan have udsolgt af noget så dagligdags som toiletpapir. Og så sender man jo med at må rende ned til den lokale købmand alligevel, og så går hele idéen jo ligesom lidt i vasken.

Osuma.dk er ikke meget bedre. Faktisk er det også Kvickly med der er det vist den fra Kalundborg der kommer istedet for Holbæk.

Eller også er det bare nogle abekatte de har til at stå på lageret til at pakke de varer folk bestiller.

Bilka har lidt, men mest nonfood og vin/spiritus man kan bestille online.

Nemlig.com kører kun i Kbh-området.

Kender i til andre/bedre steder online?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ude Bang
Skrevet (redigeret)

Jeg har også haft nogle dårlige erfaringer og besøger ikke dette længere. Han fandt dog også indtil videre andre muligheder. Men det er bedst at bare spille spil her for danskene og vinde.

Redigeret af Ude Bang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Skal lige siges at 99% af gangene får man det af Coop (Kvickly) som man forventer. Og de er gode til hvis noget ikke er som forventet (fx mælk som er på datoen) så krediterer de det straks.

Eller hvis man har bestilt smøger, og der ingen smøger er med !:

Seføli kan man lokalt løbe tør for en bestemt slags smøger, men jeg nægter at tro på at en stor butik som Kvickly SLET ikke har smøger - muligt de løb tør for netop den slags. Men så tag da telefonen og spørg om jeg vil have nogle andre? I stedet for ingen smøger ? GG

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...