Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Hvordan bliver jeg moderator?

Recommended Posts

Ethanol-Erik
For 13 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

Men jeg er ikke den eneste, der har hukommelsen i behold.  🙂

👍 Bålet er ganske belejligt brændt ud, men asken ligger stadig og fortæller sit tydelige sprog i form af overskrifter:

https://www.google.dk/search?q=tigermanden+bannet+site:www.din-debat.dk&sa=X&ved=2ahUKEwj8iYLCqMLqAhUF2qQKHUXMAx8QrQIoBDAAegQIAhAN&biw=1280&bih=619

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 4 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

👍 Bålet er ganske belejligt brændt ud, men asken ligger stadig og fortæller sit tydelige sprog i form af overskrifter:

https://www.google.dk/search?q=tigermanden+bannet+site:www.din-debat.dk&sa=X&ved=2ahUKEwj8iYLCqMLqAhUF2qQKHUXMAx8QrQIoBDAAegQIAhAN&biw=1280&bih=619

Hej, man kan ikke komme ind på de links, så der er altså ikke noget - der peger på, at det skulle være sandt.

• Vred 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 35 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Ak ja løgne har korte ben - rart at læse sandheden.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 35 minutter siden, Tigermanden skrev:

Hej, man kan ikke komme ind på de links, så der er altså ikke noget - der peger på, at det skulle være sandt.

Selvfølgelig kan man komme ind på de links, men måske har google også bannet dig? da du jo generelt ikke læser links.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 3 minutter siden, dewey skrev:

Selvfølgelig kan man komme ind på de links, men måske har google også bannet dig? da du jo generelt ikke læser links.

Nej, det kan man ikke. 🙂

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Lige nu, Tigermanden skrev:

Nej, det kan man ikke. 🙂

Vær du glad for det, for det sgisme ikke kønt at se på, hvor tit du er blevet bannet på din-debat. Vandt du første præmien på din-debat med de fleste udeukkelser?

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pastoren
For 58 minutter siden, Tigermanden skrev:

Du Tigermanden! Jeg synes da, det måtte være oplagt, hvis du fortalte åbent her på siden, hvad du egentlig skrev vedrørende Redox dengang på det nedlagte forum. Det ville sikkert interessere mange på Jubii at høre, nu du bringer dig selv i position som mulig moderator, når der bliver brug for en. Jeg mener, jeg kan da heller ikke huske hundrede procent ordret, hvad jeg skrev for flere år siden, men sådan meningen, kan man jo godt rekonstruere .. hvad var dit ærinde? Og er det også usandt, at du har været bannet af begge moderatorer på Din-debat?

"Kan du have en rigtig god dag", Tigermanden. 🐈😁

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 8 minutter siden, Pastoren skrev:

Du Tigermanden! Jeg synes da, det måtte være oplagt, hvis du fortalte åbent her på siden, hvad du egentlig skrev vedrørende Redox dengang på det nedlagte forum. Det ville sikkert interessere mange på Jubii at høre, nu du bringer dig selv i position som mulig moderator, når der bliver brug for en. Jeg mener, jeg kan da heller ikke huske hundrede procent ordret, hvad jeg skrev for flere år siden, men sådan meningen, kan man jo godt rekonstruere .. hvad var dit ærinde? Og er det også usandt, at du har været bannet af begge moderatorer på Din-debat?

"Kan du have en rigtig god dag", Tigermanden. 🐈😁

Pas nu lidt på blodtrykket. 🙂

• Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

(Moderation)

Ordensreglerne gælder stadig. Det er fint at give sin mening til kende, men det skal holdes sobert. Jeg tror folk nu har haft rigelig mulighed for at udtrykke deres holdninger.

@Tigermanden

Du skal kontake admin. (Debathøvdingen) omkring ansøgning om moderator rollen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...