Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Hvordan bliver jeg moderator?

Recommended Posts

Evalu
On 8.7.2020 at 21:40, Lucianone skrev:

Jeg ved ikke med dig Tigermanden. Jeg tror du måske har haft for mange kontroverser til at folk vil have dig som moderator. Men det betyder ikke, at jeg ikke tror, at du KUNNE løse opgaven. Jeg betragter dig ikke som uintelligent og hvis du SKAL være seriøs, tror jeg nok du er i stand til det.

Tigermanden som moderator?

I så fald ville jeg få et praktisk problem:  Kan jeg så stadig have ham på ignorer-listen?

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren

Jeg mener ikke, at man kan være troværdig som moderator, hvis man tidligere (på et andet forum) har opfordret brugere til at angive andre, såsom medstuderende, arbejdskammerater, bekendte eller læserbrevsskribenter til den berygtede venstreekstreme organisation Redox.

Det tæller jo heller ikke på plus-siden, hvis man har været bannet tre gange på det pågældende forum for meget grove former for 'trolling' eller for at udgive sig for at være en anden. Så nix herfra.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 1 minut siden, Sysselskriveren skrev:

Jeg mener ikke, at man kan være troværdig som moderator, hvis man tidligere (på et andet forum) har opfordret brugere til at angive andre, såsom medstuderende, arbejdskammerater, bekendte eller læserbrevsskribenter til den berygtede venstreekstreme organisation Redox.

Det tæller jo heller ikke på plus-siden, hvis man har været bannet tre gange på det pågældende forum for meget grove former for 'trolling' eller for at udgive sig for at være en anden. Så nix herfra.

Det lyder som noget inside viden - og i det omfang du har ret (hvilket jeg ikke har hverken belæg for at betvivle eller tro på) - så er jeg dog enig med dig. Beskrevne adfærd bør diskvalificere, ikke så meget at have ekstreme synspunkter, men især trolling er belastende - men jo ikke rigtig noget, der skrides ind overfor her på sitet. Så jeg tænker det måske ikke er diskvalificerende i sites politik?

Og apropos ekstreme synspunkter - hvis det er diskvalificerende - har vi her på sitet et ganske stort kontingent af nationalistiske debattører, som aldrig vil kunne komme i betragtning :fløjt:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren
For 19 minutter siden, Cementdebil skrev:

Det lyder som noget inside viden - og i det omfang du har ret (hvilket jeg ikke har hverken belæg for at betvivle eller tro på) - så er jeg dog enig med dig. Beskrevne adfærd bør diskvalificere, ikke så meget at have ekstreme synspunkter, men især trolling er belastende - men jo ikke rigtig noget, der skrides ind overfor her på sitet. Så jeg tænker det måske ikke er diskvalificerende i sites politik?

Og apropos ekstreme synspunkter - hvis det er diskvalificerende - har vi her på sitet et ganske stort kontingent af nationalistiske debattører, som aldrig vil kunne komme i betragtning :fløjt:

Et stort kontingent ... ha ha ha ha! Mærkeligt, at jeg ikke har opdaget dem!! 

Der er ingen anden "inside viden", end at man har været aktiv på den nu lukkede "bindestregsdebat", hvilket flere herinde har. You see.

Så kan du skrive alt det, du vil, at du "ikke har belæg for at tro på det". Dermed siger du kun, at det eneste du tror på i denne verden er det, du selv har set.  😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 54 minutter siden, Cementdebil skrev:

Jeg har naturligvis aldrig gjort mig skyldig i det, som ham skriverka'len nævner.

• Synes godt om 1
  • Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 59 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

Det tæller endnu mindre på plus siden at snyde sig til 'dagens debattør' ved at like alle sine egne indlæg og give sit eget trådtema 5 ud af 5 stjerner i bedømmelsen af temaet - nej tusind tak til sådan en moderator, så hellere videre hen lide under sneum, han har trods alt også sine gode sider, selvom de er få:D

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, dewey skrev:

Det tæller endnu mindre på plus siden at snyde sig til 'dagens debattør' ved at like alle sine egne indlæg og give sit eget trådtema 5 ud af 5 stjerner i bedømmelsen af temaet - nej tusind tak til sådan en moderator, så hellere videre hen lide under sneum, han har trods alt også sine gode sider, selvom de er få:D

Det er i orden, Dewey, som moderator ville jeg give plads til sådanne holdninger. Kan du have en god dag? 🙂

• Synes godt om 1
  • Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, Tigermanden skrev:

Jeg har naturligvis aldrig gjort mig skyldig i det, som ham skriverka'len nævner.

Der kommer sjældent røg fra et bål, der ikke har været ild i, jeg tror på det 'skriverka'len citerer.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren
For 17 minutter siden, Tigermanden skrev:

Her er der grund til at nævne et gammelt ordsprog: "En løgn fører flere med sig."

Det ser måske nok ud som heldet er med dig, Tigermand - for man kan jo ganske rigtigt ikke komme ind på et nedlagt debatforum og finde dine udgydelser. Men jeg er ikke den eneste, der har hukommelsen i behold.  🙂

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, Sysselskriveren skrev:

Her er der grund til at nævne et gammelt ordsprog: "En løgn fører flere med sig."

Det ser måske nok ud som heldet er med dig, Tigermand - for man kan jo ganske rigtigt ikke komme ind på et nedlagt debatforum og finde dine udgydelser. Men jeg er ikke den eneste, der har hukommelsen i behold.  🙂

Hvis jeg blev  moderator, så ville der naturligvis også være plads til godmodige drillerier - som nu det, du kommer med. Det kan jeg godt respektere. Kan du have en god dag? 🙂

• Synes godt om 1
  • Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...