Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Hvordan bliver jeg moderator?

Recommended Posts

Tigermanden

Hej, jeg er interesseret i muligheden for at blive moderator. Jeg har erfaring fra et par andre fora, og da jeg gerne vil være med til at sikre en god brugeroplevelse for alle her på siden, så vil jeg gerne være med til det, hvis der bliver behov for det på et tidspunkt. 🙂

• Vred 2
  • Ked 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg tror selv, jeg ville være en god moderator, fordi jeg har retfærdighedssans og er tolerant. Og så bærer jeg ikke nag.

Men for det første gider jeg ikke afsætte så meget tid til det, som det kræves. Og for det andet er der jo en håndfuld tidligere debattører fra bindestregsdebatten, som jeg har haft lidt kontroverser med. Og derfor mener jeg ikke at det dur, at jeg er moderator på denne side. Fordi man bør som udgangspunkt have et nogenlunde neutralt forhold til langt de fleste debattører, for at folk skal give én den tillid, som jeg også tror, det kræves for at være moderator.

Jeg ved ikke med dig Tigermanden. Jeg tror du måske har haft for mange kontroverser til at folk vil have dig som moderator. Men det betyder ikke, at jeg ikke tror, at du KUNNE løse opgaven. Jeg betragter dig ikke som uintelligent og hvis du SKAL være seriøs, tror jeg nok du er i stand til det.

Skal jeg selv udpege mulige emner, ville jeg pege på typer som Cementdebil og Torsten Bonfils. Jeg tror de har venligheden og et tilstrækkeligt nuanceret syn på tingene til at kunne løse opgaven. De har deres holdninger, men er som regel ikke ubehagelige i tonen (selvom de kan være kontante). Der er dog sikkert andre mulige kandidater, som jeg bare ikke lige kan komme i tanker om på stående fod. 

Hvis vi skal se på mere alternative kandidater, som ville skabe lidt liv i gaden, kunne jeg tænke på Carlo, Homofaber, Anklageren, Rudi, Hr. Olsen (med de mange drilleprofiler) o.s.v. Jeg ville synes, at det kunne være interessant at se, hvordan disse personer ville løse opgaven. Ville Carlo og Homofaber slette alle indlæg, der ikke rager dem? Ville Anklageren give taletid til Tigermanden og Rudi? Ville Rudi give taletid til Anklageren og Tigermanden? Ville Hr. Olsen fjerne alle regler og give frit slag for ALT, inklusive pølsesnak, Krøngesnak o.s.v.?

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)

Tak for dine interessante betragtninger. Jeg kan i hvert fald garantere for, at jeg - som moderator - ikke vil slette indlæg - blot fordi de ikke interesserer mig.

Redigeret af Tigermanden
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 11 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg ved ikke med dig Tigermanden. Jeg tror du måske har haft for mange kontroverser til at folk vil have dig som moderator. 

Så sandt som det er sagt, Lucianone! 😉

For nyligt foreslog jeg at Britta Nielsen og Stein Bagger i fællesskab skulle tage vare på vores hjemlige økonomiske forhold, men min hustru er jo sådan en gæv pige fra landet - og hun mente ligeledes at det nok ville blive noget værre noget...

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 timer siden, Tigermanden skrev:

Hej, jeg er interesseret i muligheden for at blive moderator. Jeg har erfaring fra et par andre fora, og da jeg gerne vil være med til at sikre en god brugeroplevelse for alle her på siden, så vil jeg gerne være med til det, hvis der bliver behov for det på et tidspunkt. 🙂

nej tak fra mig - allah bevare os:huh::D

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 53 minutter siden, dewey skrev:

nej tak fra mig - allah bevare os:huh::D

Helt i orden, Dewey - alle meninger er lige gode, hvis jeg er moderator - det gør jeg mig ikke til dommer over. Kan du have en god dag? 🙂

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg tror, du ville blive en god moderator Tigermanden.

Du er rummelig overfor andre synspunkter end dine egne - og jeg har i hvert fald aldrig set dig lave personsvinere, bevidst fordreje og forvanske debattørers kommentarer - og anden type misrepræsentationer.

Du har holdninger som nogle finder både problematiske og provokerende - hvordan forestiller du dig reaktionerne på din moderation vil være fra dem?

Hvordan ville du moderere eksempelvis en snu ræv der forsøger at "flyve under din radar"?

Det er nogle af disse ting du også bør tage med i dine overvejelser - og som jeg vil forvente at også en given platforms ledelse vil tage med i deres overvejelser!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, Cementdebil skrev:

Jeg tror, du ville blive en god moderator Tigermanden.

Du er rummelig overfor andre synspunkter end dine egne - og jeg har i hvert fald aldrig set dig lave personsvinere, bevidst fordreje og forvanske debattørers kommentarer - og anden type misrepræsentationer.

Tak skal du have, den frie debat dur altså også kun - hvis vi har forskellige meninger på banen, og det vil jeg naturligvis også respektere som moderator. 🙂

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Det er det skøreste indlæg længe. :D 
Men det skulle have været postet i rablerummet. 👨‍⚕️

• Haha 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, Zorglup skrev:

Det er det skøreste indlæg længe. :D 
Men det skulle have været postet i rablerummet. 👨‍⚕️

Hej Zorglup, det må du gerne synes, det har jeg ikke noget imod. Kan du have en god dag? 🙂

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...