Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
ThomasSneum

Sætter du pris på sodavand?

Recommended Posts

ThomasSneum

Hej super debattører...

Jeg er begyndt at "tænke mig om" når det kommer til hvad jeg propper i hoved. Er begyndt at bruge lidt mere på kvalitet, frem for...well.. dårlige vaner.

Jeg har længe søgt efter nogle sodavand som byder på lidt mere end det normale. Jeg blir hurtig træt af Coca Cola, eller Faxekondi osv. 

Jeg har længe købt nogle økologiske sodavand og har ofte brokket mig lidt over prisen (12,50 kr./25cl) men nu har jeg fundet en Cola som bare er genial, men 20 kr./33cl er måske bare lidt i overkanten.

Hvad ville du give for en god sodavand - og kender du nogle gode alternative sodavand?

20200707_132612.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Potet

Jeg kan bedst li Egekilde vand med citrus og brus + nogle Carlsberg øl 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg har et nært og kærligt misbrugsforhold til flere af det periodiske systems grundstoffer:

Ka = Kaffe

La = Lakrids

Ba = Bacon

Ch = Chips (selvom kvinder altid hævder det står for chokolade - men de ved tydeligvis ingenting)

Skal det være Cola - er jeg ret vild med Pepsi Max.

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg drikker slet ikke sodapops. :) Altid mælk til maden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Nee Thomas, selv drikker jeg kun druesaft og for tiden kun Rose druesaft når vejret er som det er, og her på grænsen til Østrig i dejligt solskin med høj cigar føring 🥂🥖

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Da min lokale netto butik lukkede på grund af ombygningen måtte jeg skifte cola mærke , nu drikker jeg sådan en fætter her 

20200707_180433.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Går danskvand ind under sodavand? For jeg drikker slet ikke sodavand - jeg kan slet ikke lide den søde smag mere. Jeg holder mig bare til posevand eller de billige med lemmon-smag fra Brugsen.

Jeg drak eller meget af det, da jeg var yngre, men så stoppede jeg med det. Siden har jeg ikke kunnet lide det. Jeg husker også sodavandsmaskinerne fra 80'erne.  Puha, tror slet ikke, jeg ville kunne få det ned i dag. Det smagte så kunstigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 5 minutter siden, homofaber skrev:

Går danskvand ind under sodavand? For jeg drikker slet ikke sodavand - jeg kan slet ikke lide den søde smag mere. Jeg holder mig bare til posevand eller de billige med lemmon-smag fra Brugsen.

Jeg drak eller meget af det, da jeg var yngre, men så stoppede jeg med det. Siden har jeg ikke kunnet lide det. Jeg husker også sodavandsmaskinerne fra 80'erne.  Puha, tror slet ikke, jeg ville kunne få det ned i dag. Det smagte så kunstigt.

Haha.. SodaStream..

Ja det var tider. :)

Jeg har en tilsvarende maskine idag, bare til at lave danskvand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 2 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Haha.. SodaStream..

Ja det var tider. :)

Jeg har en tilsvarende maskine idag, bare til at lave danskvand. 

Jeg kan stadig smage den der "cola" smag. :) Den står helt tydelig for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Tjah, jeg kan bedre li sodavand end slik. Godt ik man arbejder hos Haribo, hvor der stinker af slik…

Af sodavand kan jeg bedst lide appelsinvand, ananas og sportsvand. Cola og pepsi smager alt for sødt…  Men det er godt, hvis man får diarre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...