Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lotte1234

Skal man give gave når man ikke kan komme?

Recommended Posts

snoozz

Det er noget pljat. Jeg giver gaver til dem jeg har lyst til at give en gave og ikke udfra hvad "normen" siger.

Minder mig om min kæreste havde en vendinde, som også have en kæreste. Så synes de to piger at det var mægtigt hyggeligt med "par-middage" gg. Så er jeg "tvunget" til at kunne lide min kærestes vendines kæreste GG.

Han var nu en flink nok fyr, slet ikke det, men vil helt ikke have tvungne venner gg.

Men ses ikke med ham mere, da vi kun sås i medfør af at vores kærester var veninder (og nej det var ikke til grupope sex) gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, Niklas Johansson skrev:

Og nogen mener, at værdien af gaven nogenlunde skal matche kuvert-prisen.

Det er jo bare ikke altid man kender menüen på forhånd.:fløjt:

Jeg har engang været til en dobbelt-fødselsdag (ægtepar, der slog deres fødselsdage sammen), hvor maden var så billig og kedelig, at jeg bagefter tænkte, at jeg godt kunne have sparet lidt på gaven.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Entrelac skrev:

Jeg har engang været til en dobbelt-fødselsdag (ægtepar, der slog deres fødselsdage sammen), hvor maden var så billig og kedelig, at jeg bagefter tænkte, at jeg godt kunne have sparet lidt på gaven.:gruble:

Hotdogs er da altid festligt. 😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Niklas Johansson
Skrevet (redigeret)
On 23.7.2020 at 15:26, Entrelac skrev:

Fortæl mig hvad der skete, ellers er det meget interessant at vide😜 Generelt foretrækker jeg at bruge min fritid på at spille spil på denne hjemmeside for danske spillere.

Redigeret af Niklas Johansson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Det er noget pljat. Jeg giver gaver til dem jeg har lyst til at give en gave og ikke udfra hvad "normen" siger.

Minder mig om min kæreste havde en vendinde, som også have en kæreste. Så synes de to piger at det var mægtigt hyggeligt med "par-middage" gg. Så er jeg "tvunget" til at kunne lide min kærestes vendines kæreste GG.

Han var nu en flink nok fyr, slet ikke det, men vil helt ikke have tvungne venner gg.

Men ses ikke med ham mere, da vi kun sås i medfør af at vores kærester var veninder (og nej det var ikke til grupope sex) gg

Du kan ikke blive ved med at komme med, hvad din kæreste og svigermor gjorde for 100 år siden.

Du har ikke haft et liv siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Øhhh nej, men selvom det er længe siden, så fungerer det på samme "måde" i dag.

Min egen datter er selv sådan en irriterende en når det komme til relationer til drenge /det modsattte køn.

Superlækker, men også pisseirriretende gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hotdogs er da altid festligt. 😜

Jeg havde foretrukket en hotdog fremfor det vi fik serveret.;)

Der var ting jeg godt kunne lide, men det var åbenbart de samme ting, som de fleste andre kunne lide.:wacko:

Det et første gang jeg er gået sulten hjem fra en fødselsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, Niklas Johansson skrev:

Fortæl mig hvad der skete, ellers er det meget interessant at vide😜

Bare noget kedeligt færdigkøbt, suppleret med lidt hjemmelavet, og sidstnævnte var der (selvfølgelig) mest bud efter, så det rakte ikke ret langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha, ja mad er altid bedst hvis man har lavet den selv !  - eller i al fald varmet den selv.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det sjove er at han hed Martin. Lige som mig. Og Pigernes navne var også meget tæt på hinanden. Mie og Mia ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...