Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

bare Elvira ?

Recommended Posts

stig6499

jeg har set reklame for bare Elvira er der nogen der har set det og hvad mener i om det ? jeg har kun set reklamen for programmet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg har set reklame for bare Elvira er der nogen der har set det og hvad mener i om det ? jeg har kun set reklamen for programmet 

EBs læsere slagter hende totalt , de kalder hende en dum reality stjerne der er til muskuløse mænd med tatoveringer , det er de bedste anmeldelser jeg har læst , det program må jeg se 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 18 minutter siden, stig6499 skrev:

EBs læsere slagter hende totalt , de kalder hende en dum reality stjerne der er til muskuløse mænd med tatoveringer , det er de bedste anmeldelser jeg har læst , det program må jeg se 

for fannen det er der lige nu på kanal 4 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ha ha hun er sød men ikke så kvik i roen , hun havde købt et håndværker tilbud af et hus uden at fortælle kærsten det , super syret , næste gang onsdag kl 20.30 det skal jeg se 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 5.7.2020 at 21:22, stig6499 skrev:

ha ha hun er sød men ikke så kvik i roen , hun havde købt et håndværker tilbud af et hus uden at fortælle kærsten det , super syret , næste gang onsdag kl 20.30 det skal jeg se 

så er det onsdag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

så er det den store dag i dag , jeg har sat min harddisk optager til at optage det , mens jeg er på nettet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

det er jo den store dag i dag , hun ser jo godt ud og er født med en guldske i røven , så jeg vil se hvad de smukke og de rige laver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...