Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Undskyldningsbølgen

Recommended Posts

homofaber
For 18 minutter siden, Alfred Horn skrev:

Jeg bliver gjort opmærksom på, at en person jeg ellers ikke kunne drømme om at læse, beskylder mig for at "have ændret i min tekst". Det er den slags plattenslageri, den yderste venstrefløj (af Ole Hasselbalch døbt rendestenen) benytter sig af i deres "racekamp." Andre kommentarer har jeg ikke.

Der er ikke ændret i min tekst. Alle kan læse den øverst, hvis de har lyst.

Man kan endda se, at der står, at du har redigeret i dit opslag, og nu påstår du, at du ikke har været inde og ændre noget. Du er fuld af løgn.
Stå nu ved, hvad du skrev.  

G5DVfbM.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Du er taget med bukserne nede, Alfred. Her kan vi alle se, at du er afsløret i at lyve.

cxoPHgr.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg vælger at skrive et par linjer til de uden tvivl normale læsere, der måtte indfinde sig her.

Der foregår vistnok et festfyrværkeri af Antifa-lignende rendestensbeskyldninger mod mig for bl.a. at lyve. Det håber jeg ikke, nogen normale mennesker har fået ud af mine indlæg.

Jeg gør tit det, at jeg i minuttet efter at have postet et indlæg - særlig hvis det er et længere oplæg - lige går ind og korrigerer eventuelle taste-fejl, eller bruger en bedre vending end den, jeg først skrev. Det kan man se på Jubii debat, at de fleste gør. Naturligvis da. Rendestenens helte forsøger så åbenbart at få det til at se ud, som om jeg rettede i ordlyden om den kriminelle, nu afdøde George Floyd, efter at de var begyndt at angribe mig. Det gjorde jeg IKKE. Jeg skrev derimod i en senere kommentar til Cementdebil, at jeg havde kaldt arrestationen af George Floyd "pinlig og politimæssigt helt gal" - akkurat som der også hele tiden havde stået i mit oplæg.

Hvor var der forskel? Intetsteds. De aktionerende rendestenshelte ville imidlertid give udenfor stående læsere det indtryk, at jeg nærmest synes, det var i orden at "slå George Floyd ihjel"  😲  For sådan læste de det! Sådan ser der ud i deres alternative verden. Men det stod der jo ikke. Jeg rettede aldrig noget i afsnittet med sætningen om Floyd men i noget helt andet nederst.

Nå, nu blev det allerede længere, end et løgne-angreb som Cementdebil & Vedhængs fortjener. Jeg konstaterer bare, at det segment, de tilhører, benytter sig af løgn og beskidte tricks, når de vil beskylde andre for at lyve. Debattører? No way!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Ja, jeg skal da lige love for, at du var inde og finde på en "bedre vending".  :D 
Forstår dog ikke, hvorfor du kommer med alle de personsvinere. Jeg er hverken venstreorienteret eller antifa (ved ikke engang helt, hvad det er). Jeg stemmer endda slet ikke. Jeg synes bare, du skal stå ved, hvad du skrev.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

DerRudi er nok tilbage!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pastoren
For 2 timer siden, Cementdebil skrev:

Du ved godt at racer ikke findes længere indenfor menneskeracen ikk'?

:D  Det ville interessere mig, hvad der så skete? Jeg mener, du skriver "findes ikke længere" !! Der må jo være sket noget med menneskeracen, siden der slet ingen racer er i den længere - skønt du kalder den/os for menneskeracen. Men det er selvfølgelig nemt at forklare for en virkelig raceekspert, så jeg venter spændt.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pastoren
For 43 minutter siden, Alfred Horn skrev:

Rendestenens helte forsøger så åbenbart at få det til at se ud, som om jeg rettede i ordlyden om den kriminelle, nu afdøde George Floyd, efter at de var begyndt at angribe mig. Det gjorde jeg IKKE. Jeg skrev derimod i en senere kommentar til Cementdebil, at jeg havde kaldt arrestationen af George Floyd "pinlig og politimæssigt helt gal" - akkurat som der også hele tiden havde stået i mit oplæg.

Hvor var der forskel? Intetsteds. De aktionerende rendestenshelte ville imidlertid give udenfor stående læsere det indtryk, at jeg nærmest synes, det var i orden at "slå George Floyd ihjel"  😲  For sådan læste de det! Sådan ser der ud i deres alternative verden. Men det stod der jo ikke. Jeg rettede aldrig noget i afsnittet med sætningen om Floyd men i noget helt andet nederst.

Hmm. Jeg har ledt og ledt, men jeg kan altså heller ikke se nogen divergens. Så vidt jeg kan læse, skrev du det du skrev. Punktum. Det er nok udtrykket 'den kriminelle neger', der får dem til at rase, men det falder jo blot i tråd med, hvad du og andre har skrevet andetsteds - at neger er et neutralt ord, som betyder sort. Og ja, jeg går da også ind og retter småfejl eller udtryk kort efter at have slået et oplæg op - det er vel derfor funktionen 'rediger' er der! Så, don't worry. Vi kan godt se, det er et "set-up", beskyldningerne om, at du "lyver". Jeg vil kalde det et 'dirty trick', der ramte dem selv. 😄

Det er ikke dig, der bruger 'neger' negativt, det er dem. Den politisk korrekte "anti-racisme" ender nemlig tit og ofte i sin negation, den bliver selv racistisk. Det så vi i forbindelse med 'Black Lives Matter'-demonstrationerne for nylig, hvor den ubehagelige Bwalya Sørensen beordrede hvide ned bagved. Hvad er det andet end diskrimination og racisme?

Men vist eksisterer der racisme i Danmark: Jøder skal helst ikke nærme sig Nørrebro og andre muslim-dominerede ghettokvarterer. Steder hvor der bestemt også findes en høj grad af racisme mod hvide, bl.a. er den seksuelle chikane mod hvide kvinder der, begået af purunge arabiske knægte, i høj grad race-betinget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 50 minutter siden, Pastoren skrev:

1. Det er nok udtrykket 'den kriminelle neger',

2. , i høj grad race-betinget.

1. Nej - læs hvad jeg skrev - det der er en stråmand. Jeg kritiserede at Hr. Horn indirekte antydede at det var ok - at slå en mand ihjel under anholdelse pga. af dennes tidligere kriminalitetsdom. Alt det der "neger" konspiration du vrøvler om må vist være et Freudian slip på din side 😉

2. Der findes ikke racer i menneskeracen længere. Vi har for længst udryddet/udkonkurreret andre menneskeracer.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 1 time siden, Alfred Horn skrev:

1. Jeg gør tit det, at jeg i minuttet efter at have postet et indlæg - særlig hvis det er et længere oplæg - lige går ind og korrigerer eventuelle taste-fejl, eller bruger en bedre vending end den, jeg først skrev. Det kan man se på Jubii debat, at de fleste gør. Naturligvis da. Rendestenens helte forsøger så åbenbart at få det til at se ud, som om jeg rettede i ordlyden om den kriminelle, nu afdøde George Floyd, efter at de var begyndt at angribe mig. Det gjorde jeg IKKE.

2. Jeg skrev derimod i en senere kommentar til Cementdebil, at jeg havde kaldt arrestationen af George Floyd "pinlig og politimæssigt helt gal" - akkurat som der også hele tiden havde stået i mit oplæg.

Nå, nu blev det allerede længere, end et løgne-angreb som Cementdebil & Vedhængs fortjener. Jeg konstaterer bare, at det segment, de tilhører, benytter sig af løgn og beskidte tricks, når de vil beskylde andre for at lyve. Debattører? No way!

1. Det gør jeg også - især lige rette på typo's og kommatering. Hvis jeg ændrer noget mere substantielt skriver jeg RED.  

2. Ja det gjorde du - du ignorerede nemlig det jeg kritiserede - sikkert fordi du opdagede din brøde. Men heldigvis kunne jeg sætte en kopi af den NØJAGTIGE ordlyd ind - hvor er det en løgn og et beskidt trick om jeg må spørge? Du står vel ved det du selv skriver - eller?

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...