Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Nu helt færdig med sol!?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Nu vil soldk have penge for mail-konto hos dem!

49 kroner pr. måned for at bevare sin solmail?

Først ødelagte de deres eget debat forum, så lukkede de debatten, og nu vil de have penge for mail!

Det vil jeg dog ikke betale!

Har du en sol mail, og vil du betale for den?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Det er også for galt, at de ikke mere stiller deres mailserver til rådighed helt gratis for dig. Hvilken frækhed sådan at opkræve betaling for en service, som du bruger.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 4 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Nu vil soldk have penge for mail-konto hos dem!

49 kroner pr. måned for at bevare sin solmail?

Først ødelagte de deres eget debat forum, så lukkede de debatten, og nu vil de have penge for mail!

Det vil jeg dog ikke betale!

Har du en sol mail, og vil du betale for den?

Ikke værd at spilde penge på, har en mail der virker, hvor mails ikke bliver slettet.

Utroligt hvis de stadig har brugere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg droppede SOL-mail, da de for få år siden havde et uheld, hvor alle mails forsvandt sporløst i et sort hul og aldrig dukkede op igen. Så mistede de ligesom deres pålidelighed. 

SOL var et fint debatsite for 10-15 år siden. Indtil sitet fik nye ejere, som havde andre planer. Nemlig at droppe debatten og kun gå op i reklamepenge. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 18 timer siden, homofaber skrev:

Det er også for galt, at de ikke mere stiller deres mailserver til rådighed helt gratis for dig. Hvilken frækhed sådan at opkræve betaling for en service, som du bruger.

Ja, jeg er ihvertfald helt færdig med dem nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 18 timer siden, Terence skrev:

Ikke værd at spilde penge på, har en mail der virker, hvor mails ikke bliver slettet.

Utroligt hvis de stadig har brugere

Ja, jeg tror at de mister de sidste brugere nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 12 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg droppede SOL-mail, da de for få år siden havde et uheld, hvor alle mails forsvandt sporløst i et sort hul og aldrig dukkede op igen. Så mistede de ligesom deres pålidelighed. 

SOL var et fint debatsite for 10-15 år siden. Indtil sitet fik nye ejere, som havde andre planer. Nemlig at droppe debatten og kun gå op i reklamepenge. 

Ja, og så alt det med at man fik reklamer hver gang man klikkede på et sideskift!

Samtidig skulle man klikke på en hel masse ting, før man kom derhen hvor man ville svare på noget.

Dette vanvid fik de så lavet om, og som de nye ejere havde fundet på var en "forbedring" af deres side-ha-ha!

Og derefter lukke de så selve debat området, så man kun kunne se hvad ejerne selv havde sat ind af artikler.

Og med det seneste vanvids tiltag, at man nu skal betale for den gratis mail konto man hele tiden havde haft med dette system, tvivler jeg meget på at de får nogle reklame indtægter på den konto.

Nu har jeg så også en gratis google mail konto, plus min YouSee mail konto, så er det jo rigeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
On 28.6.2020 at 21:53, Lucianone skrev:

Det er din egen skyld. Du kunne bare have taget backup eller brugt en ordentlig mailservice med IMAP eller en POP3 og et lokalt mailprogram til at hente dine mails. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On 29/6/2020 at 09:42, Forsvarsadvokat skrev:

Ja, og så alt det med at man fik reklamer hver gang man 

Og med det seneste vanvids tiltag, at man nu skal betale for den gratis mail konto man hele tiden havde haft med dette system, tvivler jeg meget på at de får nogle reklame indtægter på den konto.

Nu har jeg så også en gratis google mail konto, plus min YouSee mail konto, så er det jo rigeligt.

Jamen, når du har en gratis mailkonto et andet sted, hvorfor så belemre os med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Wizcarlo skrev:

Jamen, når du har en gratis mailkonto et andet sted, hvorfor så belemre os med det?

Fordi jeg ved at flere har mail konto hos sol, men måske ikke er klar over deres mail bliver slettet om kort tid uden varsel - derfor! 😄

"Kære SOL.dk bruger,

Vi indfører abonnement på SOL.dk (læs mere om dette her). Dette betyder at du skal aktivere et abonnement, for at fortsætte med at bruge din e-mail på SOL.dk.

Din konto udløber: juli 18. 2020.

Din e-mail konto lukkes, hvis du ikke har aktiveret et abonnement inden udløbsdatoen. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Support"

Redigeret af Forsvarsadvokat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...