Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
piah86@sol.dk

Hvad er det der er så dejligt ved at have ens mand bundet

Recommended Posts

piah86@sol.dk

Kære piger og drenge

Det er skønt at få ret. Specielt hvis ens kæreste på ingen måde kan sige nej. Hvis hun ikke en gang kan flytte sig. Bare tage imod, nyde, føle, komme og være min ubetinget.

Jeg har i flere år glædet mig over at prøve med bindelege og andre måder at fastspænde mine kærester og venner. Bundet dem til sengen, til en stol, et bord, som dyr i stalden, til fangetaget i et hundebur, ophængt slapt i håndled eller ankler i en krog / bjælke i loftet, sikret i en stor sæk, eller hvad jeg nu kunne finde på.

Jeg er vild glad for, at lege med reb, læder remme, stålkæder, sække, slavebure, snor og manchetter. Leget med dem med en dildo og en god gang pisk med ridepisken eller et godt vådt reb hvor jeg glæder mig over at se de blodrøde striber der kommer på kæresternes og vennens krop.

Det er alt sammen meget godt og dejligt, men årsagen til jeg skriver her er, at jeg ikke er helt sikker på hvad der er fedt for en kæreste elle ven.. Jeg har selvfølgelig  snakket med mine kærester og venner om  det. Men hvad ER egentlig godt for en kæreste / ven, der er til bindelege.

Derfor ville jeg gerne høre fra andre der har  lyster på det her område.

Hvad i godt kan lide og IKKE kan lide ved bondage, og jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer så jeg - og andre - kan blive bedre til at holde min kæreste / ven bundet i stramme reb og andre dejlige måder hvor kærester og venner holdes godt fast..

Mange varme sommerhilsner fra Piah86

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har kun prøvet noget lign enkelte gange. Der glemte jeg at binde hende fri af træet i skoven bagefter.

Nej jeg har kun prøvet nogle få gange, men vil gerne kunne "jonglere" med kvindene, hvis man konstant skal bruge 5-10 min på at binde op, vænne hende rundt, og så binde igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Af min tøs forlanger jeg ihvertfald fuldstændig lydighed. Ved den mindste opsætsighed, bliver hun bundet og får lært lydighed på en måde der ikke er sjov for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henning2690
On 28.6.2020 at 10:32, piah86@sol.dk skrev:

Kære piger og drenge

Det er skønt at få ret. Specielt hvis ens kæreste på ingen måde kan sige nej. Hvis hun ikke en gang kan flytte sig. Bare tage imod, nyde, føle, komme og være min ubetinget.

Jeg har i flere år glædet mig over at prøve med bindelege og andre måder at fastspænde mine kærester og venner. Bundet dem til sengen, til en stol, et bord, som dyr i stalden, til fangetaget i et hundebur, ophængt slapt i håndled eller ankler i en krog / bjælke i loftet, sikret i en stor sæk, eller hvad jeg nu kunne finde på.

Jeg er vild glad for, at lege med reb, læder remme, stålkæder, sække, slavebure, snor og manchetter. Leget med dem med en dildo og en god gang pisk med ridepisken eller et godt vådt reb hvor jeg glæder mig over at se de blodrøde striber der kommer på kæresternes og vennens krop.

Det er alt sammen meget godt og dejligt, men årsagen til jeg skriver her er, at jeg ikke er helt sikker på hvad der er fedt for en kæreste elle ven.. Jeg har selvfølgelig  snakket med mine kærester og venner om  det. Men hvad ER egentlig godt for en kæreste / ven, der er til bindelege.

Hvad i godt kan lide og IKKE kan lide ved bondage, og jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer så jeg - og andre - kan blive bedre til at holde min kæreste / ven bundet i stramme reb og andre dejlige måder hvor kærester og venner holdes godt fast..

Mange varme sommerhilsner fra Piah86

Jeg ville gerne bindes som dyrene i gamle dag stod opstaldet i bindestalde, inden vi fik løsdrift, gerne ved at mine håndled og ankler bindes stramt sammen og jeg ligges på gulvet i en svinesti med halm spredt ud, så jeg ligger som et dyr der er fanget og bundet sikret så man ikke kan stikke af fra stalden..

En sæk over hovedet og staldet op som hingst stående på alle 4 som hingst i en spilboks uden bukser er også en dejlig drøm, så både min røv og pik kan bruges af dem der kommer på besøg i stalden, og for at sikre jeg står stille kan hvert håndled og ankel bindes fast til en ring i gulvet i spilboksen, og en rebgrime om hovedet bindes fast til toppen af spilboksen, så jeg ikke kan ligge mig ned, og er lige klar til brug som hingst -vil du drille så kom evt. en sadel på min ryg og rid mig til med gode spark i siden af kroppen mens jeg er opostaldet.

Det at være bundet i stalden og dufte lugten af dyr, halm, korn og gammelt landbrug og tænke på at sådan har dyrene stået i årevis, så en fyr som mig vil have godt af en sådan tur - og jeg har da også flere gange fået den i både en stald og i spilboksen på en rideskole hvor mi kæreste har sin hest stående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henning2690
On 28.6.2020 at 17:54, Wizcarlo skrev:

Af min tøs forlanger jeg ihvertfald fuldstændig lydighed. Ved den mindste opsætsighed, bliver hun bundet og får lært lydighed på en måde der ikke er sjov for hende.

Det lyder som retfærdig opdragelse til god lydighed, og håber din tøs lærer at lystre og styre sin opsætsighed overfor dig som hendes ejer👋

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg kan sgu ikke se hvad man skulle "få ud af" at mere eller mindre "tvinge" en pige/kvinde til noget hun dybest set ikke har lyst til?

Jeg har da bundet min kæreste enkelte gange, og hun mig også, men kun fordi hun selv bad om det !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Det er så skønt at binde hende til sengen, finde krogene frem, iføre sig waders, og tage på fisketur. Det varer alligevel lidt inden hun får sig vredet fri og får en hentet igen 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79
On 30.6.2020 at 02:21, snoozz skrev:

Jeg kan sgu ikke se hvad man skulle "få ud af" at mere eller mindre "tvinge" en pige/kvinde til noget hun dybest set ikke har lyst til?

Jeg har da bundet min kæreste enkelte gange, og hun mig også, men kun fordi hun selv bad om det !

Men dybest set så skal hun jo have lyst til det, ellers er det jo et overgreb.

så er lysten der ikke til at blive bundet og brugt så giver det  hende ikke noget, tvært imod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79
On 28.6.2020 at 10:32, piah86@sol.dk skrev:

Hvad jeg nyder ved bondagen eller det at blive bundet/lænket fast kommer meget an på med hvem og hvordan det bliver gjort.

Tager vi min bedste kammerart så er det nærheden, omsorgen, og det at mærke rebene løbe over kroppen, det at komme i kontakt med mig selv , bare være og nyde i nuet, her er er der intet sexuelt i det overhovedet. når jeg efter lang tid bliver hejst ned igen, så  svæver jeg på en lyserød sky, bliver og har brug for at blive nusset og holdt om tager lang tid om at komme "tilbage til verden" er rolig og afslappet. Det hjælper mig til at stoppe mit tankemylder,og rolig.

Herren er en helt anden snak, her er det rent praktisk, blive bundet så han kan komme til hvad han nu end ønsker, om det er afstraffelse, sex eller hvad han lige finder på.  Jeg nyder at overgive mig i han kontrol, ja bevares det er da ikke altid lige sjovt at skulle igennem en straf, fordi jeg nu igen har har lavet en fuck up eller været flabet. Det er hårdt og brutalt,anstrengende , og forløsende.  Jeg sover altid lænket , uden undtagelse, så ved han altid hvor han har mig, jeg har fundet roen i det, det betyder at jeg sover inden for fem minutter efter at kæden er blevet låst, jeg har prøvet at  sove uden kæde, men jeg ender med at ligge og rotere rundt, og kan ikke falde i søvn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henning2690
Skrevet (redigeret)
On 4.7.2020 at 08:52, biine79 skrev:

Hvad jeg nyder ved bondagen eller det at blive bundet/lænket fast kommer meget an på med hvem og hvordan det bliver gjort.

Tager vi min bedste kammerart så er det nærheden, omsorgen, og det at mærke rebene løbe over kroppen, det at komme i kontakt med mig selv , bare være og nyde i nuet, her er er der intet sexuelt i det overhovedet. når jeg efter lang tid bliver hejst ned igen, så  svæver jeg på en lyserød sky, bliver og har brug for at blive nusset og holdt om tager lang tid om at komme "tilbage til verden" er rolig og afslappet. Det hjælper mig til at stoppe mit tankemylder,og rolig.

Herren er en helt anden snak, her er det rent praktisk, blive bundet så han kan komme til hvad han nu end ønsker, om det er afstraffelse, sex eller hvad han lige finder på.  Jeg nyder at overgive mig i han kontrol, ja bevares det er da ikke altid lige sjovt at skulle igennem en straf, fordi jeg nu igen har har lavet en fuck up eller været flabet. Det er hårdt og brutalt,anstrengende , og forløsende.  Jeg sover altid lænket , uden undtagelse, så ved han altid hvor han har mig, jeg har fundet roen i det, det betyder at jeg sover inden for fem minutter efter at kæden er blevet låst, jeg har prøvet at  sove uden kæde, men jeg ender med at ligge og rotere rundt, og kan ikke falde i søvn.

Jeg har før kun været bundet med reb og læder remme som vi har her på landet i stalden og laden, men efter at have læst dit indlæg biine79 blev jeg så tændt, så jeg bad min kæreste i en uge have kontrol af mig, og straffe mig brutalt anstrengende som du skrev om med at lænke mig.

Jeg havde en uges ferie i forrige uge, og da jeg kom hjem om fredagen blev jeg overrasket, hun sagde jeg skulle gå med ud garagen hvor der på bordet lå flere gamle kotøjr stålkæder, et stangbidsel i stål, 2 gamle kornsække, et bundt reb og en bunke hængelåse.

Hun sagde her er de ting du skal have på de næste 9 dage til du igen skal på arbejde, og hun sagde jeg skulle tage alt mit tøj af, og låse 5 stykker kæde fast til hver af mine ankler og håndled samt omkring halsen og da jeg havde gjort det tog hun de 5 nøgler og sagde jeg skulle tage den ene sæk på som stor voksenble og binde den stramt fast til min krop så min røv samt pik var lukket inde i sækken der virkede som en ble på min nøgne krop.

Jeg gjorde som hun sagde, og da jeg havde bundet rebet stramt udenom min sækkeble, fik jeg besked på at ligge mig hen over bordet på brystet, og så løsnede hun rebet min ble sæk var bundet fast med og strammede rebet endnu mere stramt til så det skar hårdt ind gennem min ble, og så sagde hun det skal sidde ordentlig fast så nu er det strammet ordentlig til, så du ikke taber din ble når den bliver tung hvis du skider eller pisser i den de næste 9 dage.

'Jeg fik så besked på at følge med op på høloftet, hvor jeg blev lagt ned i halmen på betongulvet og jeg fik så en hængelås og besked på at låse kæden jeg havde om halsen stramt fast til en ring i gulvet, så jeg ikke kunne flytte hovedet.

Så tog hun fat i de 4 kæder jeg havde låst til mine ankler og håndled, og dem trtak hun hårdt sammen på ryggen så mine ankler og håndled var helt samlet, og så satte hun en hængelås i de 4 kæder så hænder og ankler var låst sammen.

Jeg skreg og sagde skal vi ikke slutte nu, jeg kan ikke mere - hun grinede og gik ned af stigen fra høloftet og jeg så hun kom med stangbidslet og sækken og stod og grinede af mig.

Hun satte bidslet i munden på mig og låste det fast bag nakken, og sagde så du skal sove her oppe på loftet på halmen de næste 9 dage, og jeg skal nok komme og fodre dig hver dag, og spurgte så ligger du godt?

Nej sagde jeg det er ikke rart, må jeg ikke godt komme fri. Hun grinede bare og sagde det er jeg glad for, for det er heller ikke min mening du skal ligge og have det rart, og så tog hun fat i de 4 kæder der holdt mine ankler og håndled sammen, og dem trak hun op over en bjælke under taget så jeg blev løftet op fra halm underlaget så jeg svævede lidt over gulvet, og hun låste så kæderne fast så jeg ikke kunne sænke mig ned.

Jeg råbte og begyndte at græde, men hun grinede bare og sagde du har selv sagt du gerne ville lænkes brutalt og anstrengende, og du kommer ikke fri, men som du kan se har jeg jo en sæk endnu her - hvad tror du den skal bruges til spurgte hun med et stort smil.

Jeg anede ikke hvad hun mente og sagde jeg håbede hun ville fylde sækken med halm så jeg kunne bruge den som hovedpude, så jeg lå lidt bedre med hovedet på en hovedpude.

God ide sagde hun og begyndte at fylde sækken op og jeg sagde tusind tak for jeg må få en pude mit hoved kan ligge på - hun kom mere og mere halm i den store sæk, men stor var min overraskelse da hun tog sækken hen til mg hoved og trak sækken med halm ned over mit hoved der var lænket til gulvet, og så mærkede jeg hun tog resten af kæden jeg havde om halsen og strammede den omkring sækken og min hals, og så hørte jeg et klik da en hængelås blev lukket til.

Nu må du ligge godt i din halmsæk sagde hun, jeg kommer en gang om dagen og tager sækken af dit hoved og stang bidslet ud af din mund, og fordrer dig og giver dig noget at drikke.

Du kan lige så godt lære at slappe af og sove i dine lænker i den varme halm, for du kommer til at holde din ferie her på høloftet, og jeg er sikker på du vil lære at nyde dit liv i kotøjr og den store sæk du har på som ble skal nok holde på dit pis og lort når du skal af med afføring.

Hun sagde så du må have en god ferie, og husk nu du har selv ønsket en tur i stålkæder, hvor du kan tænke over hvordan det er at være fanget som biine skrev om og som gjorde dig helt brunstig og vild efter en gang i kæder.

Jeg vred mig frem og tilbage, men opdagede hurtigt kæderne var låst så stramt fast, så jeg ikke kunne komme fri, og min kæreste sagde så vi ses imorgen og sov nu godt, og forsøg ikke på at komme fri, og så hørte jeg hun gik ned at stigen og jeg hørte hun lukkede og låste døren ind til stalden.

Det blev en lang nat og dag, inden jeg hørte hun kom og sagde hej min ven nu skal du fodres, og så tog hun hovedet ud af halmsækken oig fjernede stangbidslet og så satte hun en sutteflaske i munden på mig, og sagde du fpr flydende kost med proteiner i så du lever sundt, og da jeg havede tømt den første flaske spurgte hun om jeg ville have mere mad  - jeg sagde ja tak og gav hun mig en nu sutteflaske i munden alt imens hun sad og fortalte hvor dejlig jeg så ud.

Efter jeg havde tømt den anden flaske fik jeg noget mælk og drikke og hun sad nogen tid hos mig og vi snakkede om hvor dejligt vi begge syntes det var at vide jeg lå i den varme halm låst fast i stålkæder og ikke kunne gøre andet end at nyde mit liv i kæder.

Jeg ved ikke hvor længe hun var der, men pludselig tog hun sækken og kom igen mit hoved ind i den og låste kæden fast omkring sækken så jeg ikke kunne tabe den, og så sagde hun sov nu godt vi ses imorgen.

Sådan gik det hver dag og det blev mere og mere ubehageligt at være fanget i kæderne, og da jeg på 5 dagen brokkede mig over maden smagte ens og at jeg havde tynd mave, tog hun sækken at mit hoved og tog hårdt fat i stangbidsel og sagde det brok vil jeg ikke høre på, og så trak hun igen mit hoved ind i sækken og låste den fast og sagde sov godt godt nu kommer du til at hygge dig et døgn uden mad, og så kan du lære det kan du sagde hun hårdt.

Jeg hørte hun grinede og gik, og jeg var godt klar over jeg havde dummet mig, så da hun kom næste dag takkede jeg mange gange og undskyldte jeg var ulydig dagen før, og så gav hun mig 5 flasker mad og hun var de længe, og da hun efter en god snak igen kom mit hoved i sækken sagde hun håber du kan holde lugten ud for din ble stinker da af lort, og så gik hun

Sådan gik de næste dage og jeg lærte efterhånden at være glad for lænkerne og for at være lænket fast og have mit hoved i halmsækken, selv om det stank af lort fra min våde ble.

Endelig var det blevet søndag og hun sagde nu har du været her i 9 dage, og da jeg havde spist så låste hun mig fri af kæderne jeg hang op i over gulvet og låsen der holdt mine ankler og håndled sammen med kæderne kom også fri, og hun sagde jeg skulle låse kæden min hals var låst fast til gulvet med op, og så sagde hun jeg skulle følge med ned i malkerummet.

Jeg kikkede på hende og gik lydig med og kunne ikke undgå at lugte stanken fra min store klamme sækkeble, og da vi kom ned i malkerummet fik jeg besked på at løsne rebet der holdt sække bleen fast og jeg fik så besked på at spule sækken ren for lort og pis, alt imens jeg stod nøgen, stadig med en lænke om hver håndled og ankel samt halsen.

Hun gav mig så mit tøj og sagde jeg skulle tage det på, og så gik vi over i stuehuset hvor hun havde dækket et dejligt bord om med masser af mad, jeg fik besked på at sætte mig på en stol og låse kæderne jeg havde omkring anklerne fast til benene på stolen.

Så tog hun fat i kæden jeg havde om halsen og snoede den flere gange fast omkring halsen som et halsbånd som hun låste fast og sagde du skal fra nu af altid gå med kæde halsbånd, så alle kan se dit smukke halsbånd.

Jeg sad stille med kæder om håndledende og ventede spændt, og lidt efter kom hun og satte sig og sagde nu skal vi spise og hygge os sammen og snakke om hvordan det var at være fanget i kæder på høloftet.

Det var dejligt at få rigtig mad og et par øl og vi fik en god lang snak hvor jeg fortalte jeg var glad for at have prøvet kæderne, men 9 dage var for lang tid.

Hun spurgte vil du gerne fortsætte med at være låst fast i kæder når det passer mig og dig.

Ja sagde jeg - godt sagde hun og sagde så lås kæderne fri for stole benene og lad os komme i seng.

Da vi kom ind i soveværelset sagde hun jeg skulle låse kæderne fra anklerne fast i enden af sengen, og så tog hun fat i mine kæder jeg havde omkring håndleder og låste dem fast i den anden ende af sengen og godnat og sov godt.

Mandag morgen løsnede hun hængelåsene der sad i kæderne ved mine ankler og håndled og sagde fremover bliver du låst fast til de 4 kæder i sengen så jeg vded hvor du er når vi sover.

Og dit halsbånd skal du gå med altid, men jeg vil selvfølgelig gerne bruge det når jeg skal gå en tur med dig, så jeg kan trække dig rundt og vise dig frem som min kædeslave.

Det er nu 2 uge jeg har sovet i kæderne, og jeg nyder det og jeg har lovet at skrive til dig så du kan glæde dig over at vi har lært en masse dejligt af dit indlæg her på siden om det at være låst fast i tunge stålkæder.

Tusind tak for din gave med at skrive om dit liv i kæder, og jeg håber aldrig mere at blive sække ble fange i kæder i min ferie.

Du må have en fortsat god weekend, håber du er fri af kæderne mange hilsner fra Henning

Redigeret af Henning2690
linje skift
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...