Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
piah86@sol.dk

Hvad er det der er så dejligt ved at have ens mand bundet

Recommended Posts

piah86@sol.dk

Kære piger og drenge

Det er skønt at få ret. Specielt hvis ens kæreste på ingen måde kan sige nej. Hvis hun ikke en gang kan flytte sig. Bare tage imod, nyde, føle, komme og være min ubetinget.

Jeg har i flere år glædet mig over at prøve med bindelege og andre måder at fastspænde mine kærester og venner. Bundet dem til sengen, til en stol, et bord, som dyr i stalden, til fangetaget i et hundebur, ophængt slapt i håndled eller ankler i en krog / bjælke i loftet, sikret i en stor sæk, eller hvad jeg nu kunne finde på.

Jeg er vild glad for, at lege med reb, læder remme, stålkæder, sække, slavebure, snor og manchetter. Leget med dem med en dildo og en god gang pisk med ridepisken eller et godt vådt reb hvor jeg glæder mig over at se de blodrøde striber der kommer på kæresternes og vennens krop.

Det er alt sammen meget godt og dejligt, men årsagen til jeg skriver her er, at jeg ikke er helt sikker på hvad der er fedt for en kæreste elle ven.. Jeg har selvfølgelig  snakket med mine kærester og venner om  det. Men hvad ER egentlig godt for en kæreste / ven, der er til bindelege.

Derfor ville jeg gerne høre fra andre der har  lyster på det her område.

Hvad i godt kan lide og IKKE kan lide ved bondage, og jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer så jeg - og andre - kan blive bedre til at holde min kæreste / ven bundet i stramme reb og andre dejlige måder hvor kærester og venner holdes godt fast..

Mange varme sommerhilsner fra Piah86

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har kun prøvet noget lign enkelte gange. Der glemte jeg at binde hende fri af træet i skoven bagefter.

Nej jeg har kun prøvet nogle få gange, men vil gerne kunne "jonglere" med kvindene, hvis man konstant skal bruge 5-10 min på at binde op, vænne hende rundt, og så binde igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg