Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cementdebil

Che GueMette classic

Recommended Posts

Arend
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

Du er da udmærket klar over, at vaccinen ikke er klar endnu. Så det sige sig selv, at ingen ENDNU er blevet vaccineret imod deres vilje. Men det kommer vel...

Der står i "dit eget link", at: "... kan sundheds- og ældreministeren med henblik på at nedbringe antallet af øvrige patienter i sundhedsvæsenet fastsætte regler om, at der skal iværksættes tvangsmæssig vaccination af nærmere bestemte risikogrupper med henblik på at minimere udbredelsen af øvrige sygdomme i befolkningen.."

Det handler altså ikke om vaccine mod covid-19  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 7 minutter siden, Arend skrev:

Der står i "dit eget link", at: "... kan sundheds- og ældreministeren med henblik på at nedbringe antallet af øvrige patienter i sundhedsvæsenet fastsætte regler om, at der skal iværksættes tvangsmæssig vaccination af nærmere bestemte risikogrupper med henblik på at minimere udbredelsen af øvrige sygdomme i befolkningen.."

Det handler altså ikke om vaccine mod covid-19  :)

Tvangsvaccine er tvangsvaccine, uanset hvad der vaccineres imod. Jeg er modstander af enhver form for tvangsvacciner. Det er uetisk at tvinge folk til at blive vaccineret. 

Loven er bevidst formuleret tvetydigt, men jeg er ikke i tvivl om, at når og hvis vaccinen imod Corona kommer, vil vi se tvangsvaccinationer i Danmark. Men vent og se.

Sagens kerne er, at det er alvorligt, mener jeg, at der overhovedet er lovhjemmel for den slags indgreb her i Danmark.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Lige nu, Lucianone skrev:

Tvangsvaccine er tvangsvaccine, uanset hvad der vaccineres imod. Jeg er modstander af enhver form for tvangsvacciner. Det er uetisk at tvinge folk til at blive vaccineret. 

Det har du da lov til at være, men du mangler stadig at svare :)

... men altså på at "øvrige patienter" kan vaccineres imod "øvrige sygdomme " hvis sundhedsvæsenet bryder sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 29 minutter siden, Lucianone skrev:

Det gør man da heller ikke normalt! Men hvis man konstaterer, at f. eks. grupper af unge nægter at lade sig vaccinere mod COVID 19, fordi de hellere vil forsøge at blive smittede og derefter more sig med at smitte så mange ældre som muligt, så må man jo gribe ind!

Loven er dog mere rettet mod andre sygdomme, der er mere dødelige og måske lige så smitsomme. Hvis nogle nægter at lade sig vaccinere mod sådanne sygdomme, kan dette måske forhindre sygdommene i at blive udryddet. Så derfor er der en kattelem, hvor myndighederne kan tvinge idioter, der ikke vil vaccineres, til at blive det alligevel. Men generelt er det ikke noget, som man normalt tvinger nogen til.

Er det meget vigtigt for dig at blive smittet, så du også kan smitte andre? Eller er du bare panisk angst for nåle?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

I udvalgsbehandlingen af lovforslaget, var der flere der spurgte om hvilken vaccine i loven, der kunne være tale om.

I svaret blev der nævnt, at det kunne omfatte "en ny COVID-19 lignende virus".

https://www.ft.dk/samling/20191/lovforslag/L133/spm/59/svar/1642137/2162481.pdf

Coronavirus kan i øvrigt vende tilbage - Nationen er i knæ

I USA har Næsten hver tredje amerikanske delstat har sat deres planer for at genåbne samfundsaktiviteter på pause eller tilbagerullet dem, fordi kurven over antallet af smittede er begyndt at stige igen.

I DAG KL. 06:28

Ifølge en opgørelse fra nyhedsbureauet Reuters er der tirsdag for femte gang på seks døgn  registreret over 40.000 nye daglige virustilfælde i USA.

Men det kan blive endnu værre, advarer USA's topsundhedsrådgiver Anthony Fauci.

Han har fortalt det amerikanske senat, at han "ikke ville blive overrasket", hvis antallet når op på 100.000 nye daglige virustilfælde. Fauci mener ikke, at restriktionerne om social distance og ansigtsmasker er nok:

- Vi har tydeligvis ikke kontrol lige nu, sagde han til Senatet ifølge BBC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Når vaccinenen kommer, har du bare at blive vaccineret. Du skal ikke rende rundt og sprede smitte. Ellers kommer der nogle gutter og vaccinerer dig, mens du ligger bundet. I vaccinen er der indbygget en microchip, udviklet af Bill Gates, der skal give NWO kontrol over dig.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
1 time siden, Wizcarlo skrev:

Når vaccinenen kommer, har du bare at blive vaccineret. Du skal ikke rende rundt og sprede smitte. Ellers kommer der nogle gutter og vaccinerer dig, mens du ligger bundet. I vaccinen er der indbygget en microchip, udviklet af Bill Gates, der skal give NWO kontrol over dig.

Jeg har da et par "vacciner" jeg kunne tænke mig at uddele her og der 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...