Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Wizcarlo

Jeg hader katte. Ganske inderligt endda! Jeg har mine metoder til at få gjort has på djævelskabet. Men hvad gør i andre for at holde dem fra livet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det må vi lige fundere lidt over...som trådstarter plejer at skrive, når han ikke gider et bestemt emne.

Nå nej, jeg gider ikke afspore tråde. Så lad mig svare på spørgsmålet:

Jeg har ikke noget personligt forhold til katte. Da jeg var i 6-7 års-alderen, havde vi en kat, som stak af. Jeg husker den kun svagt. Men den kom godt ud af det med vores hund og var vist en god nok kat. Men katte er meget selvstændige og knytter sig ikke så meget til mennesker, som hunde gør. Derfor stikker de tit af.

I det gamle Egypten forgudede man katte. Man anså dem for at være meget spirituelle og at kunne beskytte mennesker imod dæmoner. Det kunne f.eks. være...ja, reptilians. ;)

Det hævdes, at katte har en meget veludviklet sjette sans og kan se ting, som vi mennesker ikke kan se. Dæmoner, spøgelser, ånder o.s.v.

Katte har et meget intenst blik, som nogle gange giver mig indtryk af, at de måske har telepatiske evner. Men hvem ved?!

Der er to brugere fra den gamle bindestregs-debat, som hader katte. Carlo og Albert. Får vi snart igen historien om kattelort under grantræet? Hvad blev der for resten af den gamle swinger, Albert? Han er vel gået bort eller er kommet på plejehjem? Han var også tæt på 80, mener jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...