Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
viskern

er ked af det og rystet på samme tid:(

Recommended Posts

Wizcarlo
For 49 minutter siden, homofaber skrev:

Man kan jo gøre det, som man ville have gjort FØR, der eksisterede Facebook og internet. Men fortsæt du bare med din "udstilling på Facebook" og lad folkedomstolen klare resten.

Som min kusine. Når der en bil på polske eller rumænske nummerplader dr kører lidt langsomt, så noterer hun nummeret og sender advarsler ud på Facebook, om at der nok er nogen der er ude på noget.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
viskern
On 23.6.2020 at 07:20, ThomasSneum skrev:

Det lyder heller ikke rart. 

Hvad består jeres strid i, hvis man må spørge. Hvorfor er ting gået galt imellem jer?

Håber du har fået sovet og måske har det lidt bedre idag. 

har fået sovet er kommet over det værste slette persons nr i min mobil og blokeret personen på alle side vi før havde kontakt ---har kendt personen før i tiden hvor vi var venner og alte det som venner plejer at lave det var et godt venskab min tidliger ven flytted og jeg skulle også flytte så vi mistede ligeså stille kontanken i gennem et par år .hvor min tidliger ven så pluselig

sender en sms om jeg vil med til fest for så kan vi også genoptage kontakten man bliver jo glad når en man har kendt for kontakter en men nej sådan skulle det ik ende men nej man kom tilbage for at ville have vi skulle blive kærster for vi var jo gode venner før i tiden så nu vil man have et forhold og jeg har aldrig tænk i sådan 0__0 så jeg sadge pænt nej den halve aften

og derefter gik det ned af bakken :( jeg gik derfra græden og fuld gik fra nersundby direkte in i gaden og drak vider i håb om at jeg kunne glemme det var vågen et helt døgn mødtes med nogen som jeg faktisk kunne stole på fik fortalt dem det også blev jeg sent hjem med en taxa skulle have bøstøtte dagen efter men måtte aflyse men har snakket med min bostøtte og vi skal også snakke nå vi ses igen så men skal bare ikke have mere stress i mit liv lige nu så tingen skal nok gå fremad på et tidspunk undskyld for det lange skrift ...og tussin tak for jeres støtte og råd :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...