Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
viskern

er ked af det og rystet på samme tid:(

Recommended Posts

viskern

blev invetert til en fest af en tidliger ven som ville mødes festen gik godt til at starte med derefter

gik det ned af bakke jeg blvet svindet til skubbet til spyttet på

havde ik gjort noget men den tidliger ven havde løget at man havde savnet mig og at vi skulle starte kontakt igen

men det var kun for at lokke mig til festen så man kunne svine mig til lyve om mig få andtre til at havde mig

kan ik forstå nogen kan være så onde .har aldrig selv gjort folk ondt !

men det stopper åbenbart ikke andre for at gøre det  mod mig måske er jeg for blød hve d det ikke men jeg hved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu er beruset ked af det og rystet 😭😭

• Ked 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det lyder heller ikke rart. 

Hvad består jeres strid i, hvis man må spørge. Hvorfor er ting gået galt imellem jer?

Håber du har fået sovet og måske har det lidt bedre idag. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Håber at du er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Vedkommendes opførsel tyder på psykopati. Jeg synes, at du skal udstille og italesætte personens psykopati overfor alle, du kender. Evt. lave et opslag på Facebook, hvor du udstiller overfor hele hans omgangskreds, at du mener, at manden er psykopat. Så kan du advare folk imod ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 6 timer siden, Lucianone skrev:

Vedkommendes opførsel tyder på psykopati. Jeg synes, at du skal udstille og italesætte personens psykopati overfor alle, du kender. Evt. lave et opslag på Facebook, hvor du udstiller overfor hele hans omgangskreds, at du mener, at manden er psykopat. Så kan du advare folk imod ham.

Opslag på Facebook! Er du rigtig klog? Du står med det ene ben i spjældet!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Wizcarlo skrev:

Opslag på Facebook! Er du rigtig klog? Du står med det ene ben i spjældet!

Ifølge trådstarteren, blev vedkommende svinet til, skubbet til og spyttet på. Det mener jeg er en psykopatagtig adfærd, som bør italesættes overfor vedkommendes omgangskreds, så folk får at vide, hvordan vedkommende opfører sig.

Jeg bruger ikke selv fjæsbogen, men den kan vel være et fint redskab til at få et sådant budskab ud til så mange mennesker som muligt. Klart at censur-fjæsbogen så fjerner ens profil bagefter, men så har man fået taget en lille hævn over vedkommende, som vedkommende kan tænke lidt over.

Normalt mener jeg, at man bør konfrontere en person direkte med tingene. Men i tilfældet psykopater virker den slags ikke, fordi en psykopat vil altid bare snakke udenom og gå til modangreb. Derfor er der brug for at udstille psykopatens adfærd, så vedkommende kan blive sat i skammekrogen offentligt. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 23 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg bruger ikke selv fjæsbogen, men den kan vel være et fint redskab til at få et sådant budskab ud til så mange mennesker som muligt. Klart at censur-fjæsbogen så fjerner ens profil bagefter, men så har man fået taget en lille hævn over vedkommende, som vedkommende kan tænke lidt over.

Aha, du vil sidde og gemme dig på den mest krysteragtige måde, mens du vil lade andre tage balladen og begå ulovligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 time siden, Wizcarlo skrev:

Aha, du vil sidde og gemme dig på den mest krysteragtige måde, mens du vil lade andre tage balladen og begå ulovligheder.

Har du noget bedre forslag? Det er nemt at kritisere andres forslag, når man ikke selv fremstiller ét...

Der er i øvrigt næppe noget ulovligt i at beskrive tingene, som de er. Vedkommende kan lave et opslag, hvor episoden beskrives i detaljer og hvor adfærden beskrives som psykopatisk eller tenderende dertil. Så længe man bare beskriver virkeligheden, kan det næppe være ulovligt.

Psykopater skal frem i lyset, ikke skjules. Fordi så længe en psykopat skjules og ikke udstilles offentligt, vil vedkommende kunne blive ved med at manipulere med andre i det skjulte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

Har du noget bedre forslag? Det er nemt at kritisere andres forslag, når man ikke selv fremstiller ét...

Der er i øvrigt næppe noget ulovligt i at beskrive tingene, som de er. Vedkommende kan lave et opslag, hvor episoden beskrives i detaljer og hvor adfærden beskrives som psykopatisk eller tenderende dertil. Så længe man bare beskriver virkeligheden, kan det næppe være ulovligt.

Psykopater skal frem i lyset, ikke skjules. Fordi så længe en psykopat skjules og ikke udstilles offentligt, vil vedkommende kunne blive ved med at manipulere med andre i det skjulte. 

Man kan jo gøre det, som man ville have gjort FØR, der eksisterede Facebook og internet. Men fortsæt du bare med din "udstilling på Facebook" og lad folkedomstolen klare resten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 44 minutter siden, homofaber skrev:

Man kan jo gøre det, som man ville have gjort FØR, der eksisterede Facebook og internet. Men fortsæt du bare med din "udstilling på Facebook" og lad folkedomstolen klare resten.

Nu bruger jeg ikke selv fjæsbogen.

Men selvom jeg principielt er enig med dig og Carlo i, at man normalt bør tage en konfrontation direkte, så mener jeg, at det forholder sig anderledes med psykopater. Der må man bruge deres egne kneb imod dem. Udstille dem, for de typer er ikke selv bange for at bagtale og udstille andre. Det er derfor, man må have psykopater frem i lyset.

Det var jo det, hende tv-doktoren gjorde, da hun lavede et program, hvor hun fremstillede sin egen far som psykopat. Ingen havde under mandens liv troet, at han var psykopat. Den slags finder folk først ud af, når det udstilles offentligt. Fordi psykopater er mestre i manipulation, så vil de ofte lykkes med at skjule deres tendenser gennem det meste af livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...