Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

En 3. Lillebælts-bro?

Recommended Posts

snoozz

Nu er det der snak om en 3. lillebæltsbro. Den skal gå sydover, og dermed lette især trafikken med import og eksport ved at den går længere sydover, og dermed lette trafikken på de to eksisterende broer samtidig.

Idéen er jeg jeg enig i.

Men hvad så med broen fra Sj odde, til Århus?

Og den over Femern (som vist så småt er i gang?)

Og hvad med al vedligeholde de broer som allerede er bygget? Sallingsundbroen, og den ene Bro fra Sjælland til Lolland(/falster, trænger endten til alvorlige reparationer, eller udskiftning.

Nu vi er i gang med de broer, hvorfor ikke bygge en til Norge, og en til England?

Det nærmer sig brobygninghysteri (ja gammel sang fra 90´erne. !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Skulle du ikke lægge ud med at rydde op og gøre rent i din lejlighed? Derefter kan du tænke på at bygge broer over bælt og sund.

Du har intet at bruge en bro til, med din knallert.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 22.6.2020 at 00:57, snoozz skrev:

Nu er det der snak om en 3. lillebæltbro. Den skal gå sydover, og dermed lette især trafikken med import og eksport ved at den går længere sydover, og dermed lette trafikken på de to eksisterende broer samtidig.

Idéen er jeg jeg enig i.

Men hvad så med broen fra Sj odde, til Århus?

Og den over Femern (som vist så småt er i gang?)

Og hvad med al vedligeholde de broer som allerede er bygget? Sallingsundbroen, og den ene Bro fra Sjælland til Lolland(/Falster, trænger enten til alvorlige reparationer, eller udskiftning.

Nu vi er i gang med de broer, hvorfor ikke bygge en til Norge, og en til England?

Det nærmer sig brobygninghysteri (ja gammel sang fra 90´erne. !

Det er sikkert ændret nu Rossen er på Danfoss som vil have en forbindelse mellem Als og Fyn. Og S nu synes det er fantastisk ide.

Trods der kun er 300 der pendler den vej dagligt, og det vil ødelægge et utroligt landskab.

Femern er ikke meget  længere end, da der var en på en andendebat der påstod den stod med indgangene færdige.

Storestrømsbroen er i fuld gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
On 23.6.2020 at 19:14, Wizcarlo skrev:

Skulle du ikke lægge ud med at rydde op og gøre rent i din lejlighed? Derefter kan du tænke på at bygge broer over bælt og sund.

Du har intet at bruge en bro til, med din knallert.

Sig mig lige, har man nu bygget bro mellem bindestreg og Jubii debatten ?. 🕵️‍♀️

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...