Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

usundt

Recommended Posts

stig6499

jeg var ikke klar over hvor jeg skulle ligge den her tråd og jeg er godt klar over at det er usundt at ryge , det er for varmt at køre i bus i de her tider så jeg har købt pibe tobak over nettet 2 stk my own blend nr 41 , jeg er spændt på hvornår det kommer med posten , tidlist i morgen , jeg er sgu ved at løbe tør for pibe tobak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 21.6.2020 at 14:43, stig6499 skrev:

jeg var ikke klar over hvor jeg skulle ligge den her tråd og jeg er godt klar over at det er usundt at ryge , det er for varmt at køre i bus i de her tider så jeg har købt pibe tobak over nettet 2 stk my own blend nr 41 , jeg er spændt på hvornår det kommer med posten , tidlist i morgen , jeg er sgu ved at løbe tør for pibe tobak 

det kom med posten i nat  med DAO  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 21.6.2020 at 14:43, stig6499 skrev:

Og hvad er din pointe?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det kender jeg godt. Men af noget af en omvej. Først kom mine varer helt fint som aftalt. Altså lige bortset fra at de 7 pakker smøger jeg havde bestilt ikke var i nogen af poserne, men ej heller meldt udsolgt.

Henvendte mig til sælgeren (Coop.dk/mad), først på mail. Og de svarede at jeg kunne enten få mine penge retur (det får jeg jo ikke smøger af), eller også skulle jeg ringe til dem for at aftale levering.

Det gjorde jeg så, det tog 20 min at komme igennem på telefonen, selvom jeg hele tiden var "nr 1 i køen": Og som altid forfærdelig pausemusik.

Da jeg så endelig kom igennem var det naturligvis til en anden der havde sendt mailen. Han var ærlig talt temmelig mistænksom, og hende Nanna som skrev mailen, var lige til møde, men han ville vænne tilbage.

Til sidst ringede han dog tilbage, og fortalte at kunden lige efter mig på ruten, havde ringet og sagt at han havde fået cigaretter han ikke havde bestilt !

Vente 1½ time mere, så dukkede de endeligt op ;)

Da altid noget at nogle folk kan være ærlige + så får jeg fri fragt næste gang.

Heldigvis nåede jeg ikke at løbe helt tør (bestiller nemlig i god tid, for somme tider er et bestemt mærke udsolgt, og de tænker ikke så langt at de så ringer og spørger om man vil have et andet mærke i stedet.

Så man skal helst være 2 dage "foran", så man evt kan nå at bestille et andet sted ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 22 timer siden, modpol skrev:

Og hvad er din pointe?

at det er usundt at ryge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 18 timer siden, snoozz skrev:

Det kender jeg godt. Men af noget af en omvej. Først kom mine varer helt fint som aftalt. Altså lige bortset fra at de 7 pakker smøger jeg havde bestilt ikke var i nogen af poserne, men ej heller meldt udsolgt.

Henvendte mig til sælgeren (Coop.dk/mad), først på mail. Og de svarede at jeg kunne enten få mine penge retur (det får jeg jo ikke smøger af), eller også skulle jeg ringe til dem for at aftale levering.

Det gjorde jeg så, det tog 20 min at komme igennem på telefonen, selvom jeg hele tiden var "nr 1 i køen": Og som altid forfærdelig pausemusik.

Da jeg så endelig kom igennem var det naturligvis til en anden der havde sendt mailen. Han var ærlig talt temmelig mistænksom, og hende Nanna som skrev mailen, var lige til møde, men han ville vænne tilbage.

Til sidst ringede han dog tilbage, og fortalte at kunden lige efter mig på ruten, havde ringet og sagt at han havde fået cigaretter han ikke havde bestilt !

Vente 1½ time mere, så dukkede de endeligt op ;)

Da altid noget at nogle folk kan være ærlige + så får jeg fri fragt næste gang.

Heldigvis nåede jeg ikke at løbe helt tør (bestiller nemlig i god tid, for somme tider er et bestemt mærke udsolgt, og de tænker ikke så langt at de så ringer og spørger om man vil have et andet mærke i stedet.

Så man skal helst være 2 dage "foran", så man evt kan nå at bestille et andet sted ;)

det er billigere at ryge pibe 2 stk my own blend 2 gange 100 g  598 kr  de holder i 20 dage det er 29,9 kr om dagen , jeg glemte så skal du lægge fragten ovn i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, stig6499 skrev:

at det er usundt at ryge

Ok men det var så en meget lang og snørklet måde at sige det indlysende på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, modpol skrev:

Ok men det var så en meget lang og snørklet måde at sige det indlysende på :)

ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Muligvis, men jeg er ikke gammel nok til at lege "morfar" endnu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...