Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Wizcarlo

Sælg din sjæl

Recommended Posts

Ethanol-Erik
On 20.6.2020 at 17:57, Wizcarlo skrev:

http://www.necronomi

Hvad får jeg så ud af det vil de vakse straks spørge!

Jeg har gjort det samme - og tænk, jeg får sgu 1000 Kroner i løbet af sensommeren ! 🤩

Men, som man siger over there: 'Nothing comes for free' - jeg har stadig højbed i mine tagrender.. 😬

image.thumb.png.c31ede24873991f4671530b89c2fb38e.png

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Rt2XNki.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MMJFK

Fedt, det gad jeg også, men dit link virker ikke. Vil du færdiggøre linket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jane959

Jeg regner ikke med at dit indlæg er heeelt seriøst, men jeg ville skam have problemer med at skulle sælge min sjæl - det kan hurtigt blive en dyr pris at betale for din bil, dit græs og dine tagrender. 
Hvis man tænker satanisme kontra kristendom så befinder jeg mig nok heller ikke selv helt på den "rigtige side", da jeg trækkes mod clairvoyance24 , healing og sådan noget, men jeg vil da helst undgå at beskæftige mig med noget som er alment kendt som "ondt". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 timer siden, Jane959 skrev:

Jeg regner ikke med at dit indlæg er heeelt seriøst, men jeg ville skam have problemer med at skulle sælge min sjæl - det kan hurtigt blive en dyr pris at betale for din bil, dit græs og dine tagrender. 
Hvis man tænker satanisme kontra kristendom så befinder jeg mig nok heller ikke selv helt på den "rigtige side", da jeg trækkes mod clairvoyance24 , healing og sådan noget, men jeg vil da helst undgå at beskæftige mig med noget som er alment kendt som "ondt". 

Ja, de kristne kan jo ikke lide alt det dersens New Age-halløj - som de kalder satanisk.

Det er sandt, at alt det okkulte og mystiske KAN være farligt, hvis man ikke ved, hvad man har med at gøre. Så kan man godt risikere at ende med at vække sataniske kræfter til live.

Omvendt findes der både gode og onde ånder. Og hvis man kan forstå at tiltrække de gode kræfter/ånder, så kan man sikkert få meget positivt ud af det okkulte. Så jeg er ikke som sådan imod det okkulte. Blot tror jeg, at man skal beskæftige sig med det med omtanke og omhu.

Mens de kristne jo helt fordømmer alt det okkulte. Men det mener jeg også er forkert. Fordi der ER mennesker, der er blevet hjulpet gennem kontakt med positivt og venligt stemte åndelige kræfter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...