Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Stakkels Paludan

Recommended Posts

stig6499

jeg har ikke ondt af ham sådan som han opføre sig , så må det da komme til tidspunkt hvor han kommer til skade og jeg er stærkt i mod at han får politi beskyttelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Intet vil passe bedre for Palludan end at blive skadet, og med lidt held for livet. Han vil blive en martyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 17 minutter siden, Jojojo skrev:

Intet vil passe bedre for Palludan end at blive skadet, og med lidt held for livet. Han vil blive en martyr.

paludans tankegang kan jeg ikke blive klog på , hans forældre må have gjort et eller andet galt , måske stak hans far den forkert ind i hans mor , et eller andet gik der galt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 32 minutter siden, stig6499 skrev:

paludans tankegang kan jeg ikke blive klog på , hans forældre må have gjort et eller andet galt , måske stak hans far den forkert ind i hans mor , et eller andet gik der galt 

Godt pointe, altså pointet.

Jeg har en mistanke om at drengen lider af Virtus inordinatio syndrome, eller på Dansk, Magtsygdom syndromet.  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg har en mistanke om at drengen lider af Virtus inordinatio syndrome, eller på Dansk, Magtsygdom syndromet.  

det lyder rigtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 9 timer siden, Jojojo skrev:

Det lyder ikke godt. Det kan ikke behandles og er desværre meget udbredt i administrationen kan jeg fortælle baseret på et langt liv hvor jeg hvor jeg hver dag har kontakt med sagsbehandlere og chefer.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

jeg har ikke ondt af ham sådan som han opføre sig , så må det da komme til tidspunkt hvor han kommer til skade og jeg er stærkt i mod at han får politi beskyttelse 

Jeg er enig - dog burde politiet blot sige - "ok du vil demonstrere på Blågårds Plads - det må du gerne vi sender en vogn med 2 betjente hvis vi har en i nærheden. Det bliver nok ca. ved 14 eller 15 tiden".

Så må han jo selv afgøre om det er demonstrationen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 15 timer siden, stig6499 skrev:

Det samme gælder vel også med road rage ikke? Der er man jo selv uden om at provokere andre med sin kørsel og fortjener derfor at blive stukket ned med en skruetrækker eller slået ned med en donkraft, ikke? 

Eller hvad nu hvis man siger godmorgen til den forkerte? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

Min holdning? 

Bare fordi man er landsbytosse, speciel, handikappet, hjemløs, går i orange, er religiøs, er let påklædt, er fan af den forkerte fodbold klub etc. så fortjener man altså ikke at blive overfaldet, stukket ned, slået ihjel o.s.v. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...