Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

En _GOD_ lighter?

Recommended Posts

snoozz

Er snart ved at være træt af at rende rundt med 3-4 lightere i lommen, da de billige har det med at "gå i stykker", på de mest ubelejlige tidspunkter - lang tur i toget eller når man er indlagt på hospitalet.

Jeg har prøvet at købe de lidt dyrere varianter man også kan genfylde osv, men syns sgu ikke forbedringen er noget at råbe hurra for, så har altid stadig en æske tændstikker med i rygsækken ;)

Men hvis man nu tager "springet op", og bruger jeg ved ikke hvad det koster men måske 200 eller 500 kr, kan man så ikke få en lighter der bare VIRKER - også mere end 14 dage - såfremt man sørger for gas på den naturligvis?

Og i givet fald hvor. Ingen butikker her i byen har andre end de helt billige engangs-tokai, og så varianten lige over man kan genfylde, men det hjælper ikke så meget så gnisten forsvinder, eller den bliver utæt i påfyldnings-ventilen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Glemte lige at sige at den skal være med "elektronisk tænding". Jeg får hård hud på tommelfingeren af dem med "ruller" på.

I øvrigt så undlad lige at linke til webshops som er åbenlyst ulovlige.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On 6.6.2020 at 17:24, snoozz skrev:

Glemte lige at sige at den skal være med "elektronisk tænding". Jeg får hård hud på tommelfingeren af dem med "ruller" på.

I øvrigt så undlad lige at linke til webshops som er åbenlyst ulovlige.

DENNE her er bare god - genopfyldelig, genopladelig (usb) og så kan du tænde en smøg, fandme selv i stiv orkan!! 🤣

https://www.harald-nyborg.dk/produkt/elektronisk-usb-lighter-lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Super, hermed bestilt - sammen med lidt andre småting, man kan jo altid finde noget man "mangler" hos onkel Harald ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så er den modtaget - den som ikke engang bruger gas fra harald. Den er ret smart.

Men tror nu ikke jeg kommer til at slippe for at rende rundt med 2 lightere alligevel, da den kun har ca 60 tændinger, pr opladning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har haft denne her i mange år , det er en elektron lighter , der står ikke på den hvem der har lavet den eller hvad model det er,  det er så mange år siden jeg købte den  , så jeg kan ikke huske hvad den koster 

20200613_151555.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Den ser også smart ud !

Står der slet ikke et modelnr eller noget på den ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 21 minutter siden, snoozz skrev:

Den ser også smart ud !

Står der slet ikke et modelnr eller noget på den ?

det gør der desværre ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Æv så må jeg jo klare mig med min "no-name" kina-uden gas lighter, men så skal jeg hele tiden være tæt på en ledig USB-port, og så går pointen lidt i fløjten.

Så er jeg afhængig af elforsyning istedet for lightergas.

Ja hvor tit er man så det vil nogle spørge  altså uden el eller gas. Det er man fx som langtidsinlagt på et hospital. De har ændret strømstikkene så en normal lader til en mobiltlf fx ikke passer i, eller en bærbar PC.

Dog er en del af dem ved at få WIFI, også til patienter med deres egne bærbare computere eller Smartphones.

Ja jeg siger med vilje ikke I-ordet for jeg hader alt der har med Apple at gøre GG.

Jeg har engang droppet en pige, fordi hun nægtede at smide sin Iphone ud, eller i al fald sælge den og købe en med Android på !

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...