Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Finde veninder / forhold online går galt?

Recommended Posts

snoozz

Er det bare mig der er yderst uheldig med at finde veninder online?

Altså jeg kan sagtens finde dem, også uden at bruge betalings-datingsider. Fx på diverse chat-sites (ingen nævnt ingen glemt).

Langt de fleste kommer man ikke længere med end chatte af åbenlyse årsager - fx hun er 20 år ældre eller yngre end en selv, hun er gift, eller hun bor i USA (jeg har ikke noget pas), eller bare i den anden ende af landet som gør det ret besværligt med DSB. 

Faktisk vil jeg næsten påstå at jeg har mindst en venininde i hver en by i DK som er stor nok til at have et tog-stoppested.

Men så er der en gruppe på måske 15 piger, som jeg har mødtes med fysisk, og sågar endda overvejet kraftigt at flytte enten sammen med, eller tæt på dem.

MEN - så går det galt igen - de DØR sgu. Den ene var psykisk syg, eller det blev hun i al fald af at det kradsede helt afsindigt i hendes hovedbund, så hun kradsede så meget at hun kradsede hul i hovedet så meget at hun forblødte. En anden havde sukkersyge og døde af det.

En 3. havde jeg talt med i næsten 1 år før hun nævnte for mig at hun forresten slet ikke er til mænd, men er lesbisk.

En 4. fuppede mig for 2000 kr. Hun havde flere gange lånt småbeløb fx 200 kr, og altid betalt tilbage som aftalt... Så sendte  hun mig et TV som var "som nyt" idet det var tiltænkt hendes syge far, men han døde inden de fik sat det op. Men så kom det smadret frem, og hun gav bare posten skylden. Selvom der IKKE var mærker eller transportskader på papkassen !

Men hvordan kan man ellers finde piger når man nærmer sig 40 år, det er jo ikke lige som da man gik i folkeskolen, hvor man bare gik hen til paralel-klassen, eller årgangen over eller under - evt 2 årgange - end en selv ;) ?

Synes der er MEGET få single-kvinder i 30´erne som ikke er i forhold/er gift, og de få der er er typisk enlige mødre med et par små børn, ELLER som nævnt har svære pyskiske lidelser, eller er ekstremt overvægtige fx.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

du er over 30 år gammel , du må da snart have lært noget om mænd og kvinder , mænd vil kun have sex og kun sex , kvinder vil kun have penge og kun penge , har manden ingen penge så er det surt show for ham 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ahr det var da vist en temmelig grov generalisering ;)

Jeg har faktisk engang været hos en luder (en af dem man kan finde bagerst i Ekstrabladet), og selvom jeg gav hende 500 kr første gang, så sagde hun at hvis jeg kom på egnen igen, var jeg velkommen til at komme igen - også uden penge til hende.

Desværre var jeg så fuld den dag at jeg hverken kunne huske adressen, eller finde avisen med nummeret i igen. .Husker kun hendes fornavn - Pernille. Men det er der jo 1000-der hedder, Så kan ikke bare lige opsøge alle Perniller og spørge om vi skal knalde igen ;)

Og da jeg havde en kæreste kunne hun da også finde på sådan ud i den blå luft at spørge om vi skal bolle? Ikke sådan noget med hvis du gir pizza, så gir jeg et blowjob når vores baby er puttet i aften ;)

Der findes jo også kvinder som ikke vil have sex før ægteskabet. Hvem faen gider gifte sig med en kvinde man ikke engang har bollet med endnu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ha ha kvinder som ikke vil have sex før ægteskab , sådan nogle perverse kvinder har jeg aldrig mødt , de kommer heldigvis ikke i de kredse jeg kommer i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja man skal da have sex, allerede inden man aftaler om man skal være kærester, eller om dette blot var en "one-nighter".

Man skal også lige finde ud af om hun fx har børn, bil og en egnet bolig til 2 personer, der er mange ting der skal "passe sammen" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

problemet er også at der er mange falske piger på nettet som giver sig ud for at være piger.

tilbudt engang en pige Jeg fandt på facebook penge for at lege balloner med mig men bliv afvist og blokeret.

har aldrig haft en kæreste og jeg er 29 år og da jeg har autisme er jeg virkelig dårlig til det sociale.

Jeg har ikke det piger ønsker.

ja dengang i folkeskolen var det lettere at møde piger, var forelsket i en pige tilbage i 2004/2005 og var for hurtig og sage det lige ud til hende og hun kunne ikke lide mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...