Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

The big bang theory ?

Recommended Posts

stig6499

The big bang theory , aldrig har drenge fået så meget fisse , aldrig har drenge knaldet så meget til højre og venstre  ,  så sovser de det ind i pladderromantik og komik  så det er spiseligt for kvinder , doppelt moral er doppelt så godt  ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Nu er dit oplæg lidt kort, men jeg formoder at du vil derhen, at du hentyder til at mange drenge og mænd bevidst spiller med på kvindernes spil for at få så meget sex som muligt?

Ja, jeg tror også, at mange drenge og mænd presses til at være lidt uærlige/dobbeltmoralske overfor piger og kvinder, fordi det er den eneste måde, hvorpå de kan score disse hunkønsvæsener. Lade som om de forguder hunkønsvæsenet og så må de lefle for hende og være sleske. Så lover de mere, end de kan holde, fordi kvinderne/pigerne jo kun gider fyre, der lover dem guld og grønne skove og giver dem åh, så megen opmærksomhed. Med det resultat, at kvinderne/pigerne tit føler sig røvrendt af de "dumme drenge/fyre/mænd". Men pigerne/kvinderne overser blot, at det er deres egen kræsenhed og tillukkethed overfor det modsatte køn, som tvinger drenge og mænd til at oversælge sig selv. For når hunkønsvæsener stiller så ekstremt store krav til hankønsvæsener, bliver det nødvendigvis en kamp for hankønsvæsenerne om at overbyde hinanden. Og så bliver det urent grav eller uærligt spil, om man vil. Hvor drenge og mænd lover ting, de ikke kan holde eller leve op til ("min snabel er 23 cm og jeg er rig og jeg vil have dig for altid", siger de. Men i virkeligheden mener de "min snabel er meget normal og jeg er ikke rig og jeg vil kun have dig som bolleveninde. Men jeg bliver nødt til at oversælge mig for at få din opmærksomhed - for ellers tager du jo bare én af de ti andre fyre, der også lyver for at score dig!". 

Så drenge og mænd siger tit det til kvinder, som kvinder gerne vil høre. Men drenge og mænd mener det ikke altid. De siger det ofte bare for at få sex.

Typer, der ikke gider det spil med at lefle for kvinder, har ikke mange chancer i det game. Så er valgmuligheden mellem 1) leve i cølibat, 2) betale for sex eller 3) indlade sig på mænd i stedet, da disse er mindre komplicerede og mere ligetil end kvinder. For mænd kan godt dyrke sex, selvom man ikke gider lefle for dem. Bare man er til noget.

De største tabere i det her spil er ærlige enlige fyre, som hverken er rige eller homofile/bifile - og som ikke gider lefle for kvinderne for at få noget på den dumme. De kommer bagest i køen og er ofte dømt til at liv uden ret meget sex.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
On 3.6.2020 at 19:23, Lucianone skrev:

Hvor drenge og mænd lover ting, de ikke kan holde eller leve op til ("min snabel er 23 cm og jeg er rig og jeg vil have dig for altid",

Jeg tror ikke det er det, mange kvinder falder for.
Det er snarere ham der udstråler selvsikkerhed, er sjov, charmerende og lidt arrogant .. og som har 'Das Gewisse Etwas'
Kvinder går mere efter et 'forelskelses-sus' og det er ikke altid heldigt.
Mange kvinder får dårlige erfaringer med de typer, og så vender de ryggen til mænd, eller de finder en sød fyr og holder ham i ret streng justits ... 
Det er alt sammen forståeligt nok, det er en blanding af instinkter og kultur, det er den virkelighed vi må manøvrere i ... 

I tidligere tider havde de mere tilbageholdende mænd flere chancer, da kunne man fri til en kvinde, så det var ikke som i dag ubetinget nødvendigt at mestre 'gå-i-byen' spillet.

Vi må bare leve med at sex er sekundært eller ligegyldigt for de fleste kvinder.
Derfor kan vi sagtens være gode venner med dem ... ;)  ...  jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så forfærdeligt for nogen at lytte til kvinder.
Jeg kan godt li' det ... 
OK, hvis al hendes snak går med at hun er faret vild i sine egne følelser, eller intriger med veninderne, så går der en grænse ... 

Men ellers er det fint med mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...