Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

stig6499

Paludans store fiasko med stram kurs med vælgererklæring svindel  og kom ikke i folketinget , Paludan har nu stiftet et nyt parti , Hardline og er begyndt at samle vælgererklæringer  , hvor store chancer mener i at det vil lykkes tossen Paludan at komme i folketinget med Hardline 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 17 minutter siden, stig6499 skrev:

Paludans store fiasko med stram kurs med vælgererklæring svindel  og kom ikke i folketinget , Paludan har nu stiftet et nyt parti , Hardline og er begyndt at samle vælgererklæringer  , hvor store chancer mener i at det vil lykkes tossen Paludan at komme i folketinget med Hardline 

De er pænt store. Der er mange småt begavede mennesker der støtter hans usympatiske dagsorden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Lige nu, Cementdebil skrev:

De er pænt store. Der er mange småt begavede mennesker der støtter hans usympatiske dagsorden

uha det lyder ikke rart nu skider jeg i bukserne af skræk og rædsel 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 3 minutter siden, stig6499 skrev:

uha det lyder ikke rart nu skider jeg i bukserne af skræk og rædsel 

Det eneste problem der kommer ud af det - er at den borgerlige fløj får et gigantisk stemmespild  - lidt ligesom dengang venstrefløjen havde SAP, KAP,  Maxistisk Leninistisk Parti, DKP, VS og sikkert et par stykker jeg har glemt.

Omvendt er jeg den første til at hylde hvis nationalismen ikke kan komme til magten  - men det kræver desværre at vores national konservative statsminister bliver væltet i sit eget parti - hold k... hvor er det underligt at skulle sige at man savner Corydon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Ser man på det vægtet gennemsnit i meningsmålingerne har SK ikke været over spærregrænsen. Lige nu ligger de på 1%. Der er også flere, der har forladet "partiet" efterfølgende. Det er ikke ligefrem, fordi SK er et parti i medvind. Så jeg tror ikke, han har de store chancer.
SK er et fluepapir for højrenationale stemmer, som bare går til spilde. På den måde gjorde de lidt gavn. :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Skrevet (redigeret)
For 8 minutter siden, homofaber skrev:

Ser man på det vægtet gennemsnit i meningsmålingerne har SK ikke været over spærregrænsen. Lige nu ligger de på 1%. Der er også flere, der har forladet "partiet" efterfølgende. Det er ikke ligefrem, fordi SK er et parti i medvind. Så jeg tror ikke, han har de store chancer.
SK er et fluepapir for højrenationale stemmer, som bare går til spilde. På den måde gjorde de lidt gavn. :) 

Den slags er altid et øjebliksbillede - og lige nu falder danskerne på halen over demagogen Che GueMettes magtfuldkomne coronastrategi. Det er set før - og på et eller andet tidspunkt skal hun betale regningen for sin egenrådighed.

Desuden er flygtninge, indvandring og islam ikke helt oppe øverst på dagsordenen (undtagen hos de sædvanlige hardlinere 😂) - og Che GueMette har dygtigt annekteret national konservatismen ind i socialdemokratismen. Jeg vurderer dog stadig at der er tilstrækkeligt mange nationalister i Danmark til at pauseklovnen Paludan har en chance - han har allerede et pænt stort følge - og efterhånden som DF og NB bliver fedtet ind i Christiansborg fnidder, og alt deres menneskefjendske sludder bliver til "mainstream" - så vil der være nogle "hardlinere" der tager springet til "the former Stram Kusse". 

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 58 minutter siden, Cementdebil skrev:

Den slags er altid et øjebliksbillede - og lige nu falder danskerne på halen over demagogen Che GueMettes magtfuldkomne coronastrategi. Det er set før - og på et eller andet tidspunkt skal hun betale regningen for sin egenrådighed.

Desuden er flygtninge, indvandring og islam ikke helt oppe øverst på dagsordenen (undtagen hos de sædvanlige hardlinere 😂) - og Che GueMette har dygtigt annekteret national konservatismen ind i socialdemokratismen. Jeg vurderer dog stadig at der er tilstrækkeligt mange nationalister i Danmark til at pauseklovnen Paludan har en chance - han har allerede et pænt stort følge - og efterhånden som DF og NB bliver fedtet ind i Christiansborg fnidder, og alt deres menneskefjendske sludder bliver til "mainstream" - så vil der være nogle "hardlinere" der tager springet til "the former Stram Kusse". 

Det foregår kun i din fantasi og bærer mest præg af, at rønnebærrene er sure.

I den virkelige verden er den sidste gang blå blok ... kortvarigt ... var lige med rød blok i november 2017 

... og intet tyder på et skifte  :)

Den eneste grund til at Stram Kurs blev opstillingsberettiget var en massiv medieomtale på grund af urolighederne på Nørrebro kombineret med åbenlyst at bryde reglerne om vælgererklæringer, men det var dengang ikke muligt at gribe ind.

På trods af det, kom SK ikke i folketinget, så det virker ikke sandsynligt i dag, at de nogen sinde vil gøre det. Der skulle ske noget ganske særligt for at ændre på det.

Det er et lille randparti ... ligesom de andre små partier på den yderste højrefløj ... der er kommet og gået, så længe nogen kan huske uden nogensinde at få indflydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 time siden, Cementdebil skrev:

Stram Kurs har eksisteret siden 2017. Før det var der Danskernes Parti og parallelt en masse små tossegrupper som SIAD, Dansk samling, Frit Danmark og hvad de ellers hedder. Ingen af dem har fået et ben til jorden. Stram Kurs er heller ingen succes. Der er simpelthen ikke vælgerpotentiale nok blandt de højreekstreme til, at de kan få noget at skulle have sagt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 1 minut siden, homofaber skrev:

Stram Kurs har eksisteret siden 2017. Før det var der Danskernes Parti og parallelt en masse små tossegrupper som SIAD, Dansk samling, Frit Danmark og hvad de ellers hedder. Ingen af dem har fået et ben til jorden. Stram Kurs er heller ingen succes. Der er simpelthen ikke vælgerpotentiale nok blandt de højreekstreme til, at de kan få noget at skulle have sagt. 

Nu var han jo snublende nær sidste gang - fik han ikke 1,8% eller noget i den retning?

I hvert er jeg ret sikker på, at segmentet af vælgere der er tilpas nationalistiske og islam hadere er stort nok til både opstilling og valg. Spørgsmålet er selvfølgelig om der er højreekstreme nok som du påpeger.

Og det er her jeg mener han kan rekruttere i både DF og NB. Førstnævnte er jo også i en kæmpe krise efter deres flirt med Che GueMette  - som sagde hug, stik og taget til fange 😂 Hun er en uhyggelig strateg og en demagog jeg ikke husker at have set i dansk politik. Det tætteste vi kommer er vel Anders Fogh Rasmussen  - men han var nok mere strateg end demagog...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...