Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tuhu Bacod

Advarles

Recommended Posts

Tuhu Bacod

Jeg skrev hvad jeg tænkte om islam og modtog en advarsel fra Jubii Debat.
Efter min mening er Islam en umenneskelig ideologi, der er lidt så slem som Nazismen.
Men Jubii fortæller mig, at hvad jeg sagde er diskrimination der er i strid med deres regler og angiveligt mod den danske lov. 
Nu har jeg ikke yderligere interesse i at deltage i dette censurerede forum.

image.thumb.png.001137ee722e493df65b557cd8056427.png

Well, f**k Jubii

• Synes godt om 2
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 3 timer siden, Tuhu Bacod skrev:

Jeg skrev hvad jeg tænkte om islam og modtog en advarsel fra Jubii Debat.
Efter min mening er Islam en umenneskelig ideologi, der er lidt så slem som Nazismen.
Men Jubii fortæller mig, at hvad jeg sagde er diskrimination der er i strid med deres regler og angiveligt mod den danske lov. 
Nu har jeg ikke yderligere interesse i at deltage i dette censurerede forum.

image.thumb.png.001137ee722e493df65b557cd8056427.png

Well, f**k Jubii

Det er ikke i strid med dansk lovgivning at skrive, at du mener islam er en umenneskelig ideologi, lige så slem som nazismen. Det stod faktisk på de konservatives valgplakater ('Nazislam') i 2015, og vi er trods alt nogle stykker der mener det samme. 👍

Men det er muligt, at man ikke må skrive det herinde. Vi har jo set, hvad der skete med hhv. Forsvarsadvokaten og derRudi, for islamkritiske indlæg. Sørgeligt ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Tuhu Bacod  farvel 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 20 timer siden, Aase Dane skrev:

Det er ikke i strid med dansk lovgivning at skrive, at du mener islam er en umenneskelig ideologi, lige så slem som nazismen. Det stod faktisk på de konservatives valgplakater ('Nazislam') i 2015, og vi er trods alt nogle stykker der mener det samme. 👍

Men det er muligt, at man ikke må skrive det herinde. Vi har jo set, hvad der skete med hhv. Forsvarsadvokaten og derRudi, for islamkritiske indlæg. Sørgeligt ....

Jeg er så stolt af at bo i et land, hvor det er ulovligt at være racist. 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 29 minutter siden, Tigermanden skrev:

Jeg er så stolt af at bo i et land, hvor det er ulovligt at være racist. 🙂

Det er en menneskeret og de fleste af FN's medlemslande er tiltrådt konventionen. Det er reelt svært at finde et land hvor det ikke er ulovligt.

Men faktisk er der tale om en anakronisme - nyere genforskning har for længst fastslået at racer ikke findes. Vi er alle af samme race.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, Cementdebil skrev:

Det er en menneskeret og de fleste af FN's medlemslande er tiltrådt konventionen. Det er reelt svært at finde et land hvor det ikke er ulovligt.

Men faktisk er der tale om en anakronisme - nyere genforskning har for længst fastslået at racer ikke findes. Vi er alle af samme race.

Cementdebil, du er en stjerne!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg synes også, at det bør være okay at skrive, hvis man mener, at en religion har nazistiske tendenser. 

Det er lidt hykleri, at venstrefløjen gerne må skrive, at de mener, at Paludan er nazist, hvis højrefløjen ikke må skrive, at de synes, at Islam er nazistisk. 

Vi så lidt samme hykleri, da Mimi Jakobsen først kaldte Paludan nazist, hvorefter hun politianmeldte Paludan for at kalde hende selv nazist!

Det handler måske reelt om, at en bestemt fløj vil have patent på at definere, hvad og hvem nazisme/nazisterne er.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...