Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Dronning Elizabeth skræmmer livet af de højrenationale!

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

Dronning Elizabeth viser sig for første gang siden nedlukning.

Det første officielle billede af dronning Elizabeth er offentliggjort siden nedlukningen af Storbritannien.

På billedet fra Windsor Castle i byen Windsor uden for London ses den 94-årige dronning ride på en 14-årig pony ved navn Balmoral Fern, skriver nyhedsbureauet dpa.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-06-01-dronning-elizabeth-viser-sig-for-forste-gang-siden-nedlukning

Det sker iført det, der kunne ligne et traditionelt tørklæde - til skræk og rædsel for de højrenationale på debatten! 😂

8d2f537c-1418-47ce-a667-25beb5ec6e99.jpg

Men hvad mener I andre? Er det i orden, at Dronning Elizabeth går med det, der ligner Islamisk hovedtørklæde?

Redigeret af Tigermanden
  • Synes godt om 1
  • Vred 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

😂 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 7 timer siden, Tigermanden skrev:

Dronning Elizabeth viser sig for første gang siden nedlukning.

Det første officielle billede af dronning Elizabeth er offentliggjort siden nedlukningen af Storbritannien.

På billedet fra Windsor Castle i byen Windsor uden for London ses den 94-årige dronning ride på en 14-årig pony ved navn Balmoral Fern, skriver nyhedsbureauet dpa.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-06-01-dronning-elizabeth-viser-sig-for-forste-gang-siden-nedlukning

Det sker iført det, der kunne ligne et traditionelt tørklæde - til skræk og rædsel for de højrenationale på debatten! 😂

Men hvad mener I andre? Er det i orden, at Dronning Elizabeth går med det, der ligner Islamisk hovedtørklæde?

Det var også en helt normal hovedbeklædning i min moders ungdom - desuden kunne du også i gamle dage se fiskerkonerne på Gl. Strand iført tørklæde. Mig bekendt blev de ikke udskammet for andet end at råbe lidt for højt 😇

20200601_144131.thumb.jpg.dd50bff15b2978f46f4ea26d1ecfa661.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 9 timer siden, Tigermanden skrev:

Når du kalder dig muslim, kan du se noget pandehår som muslimske piger/kvinder ikke må vise.

Der mangler et pandebånd under tørklædet, og så er det ikke sådan muslimerne binder tørklædet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Mine bedstemødre gik også med tørklæde. Og vi taler ikke om 1930´erne, men om 1970´erne og 80´erne. 

Problemet er jo heller ikke tørklædet i sig selv, men den kvindeundertrykkelse, som tørklædet symboliserer i Islam. Mine bedstemødre gik med tørklæde af praktiske årsager, ikke af religiøse årsager. 

Dronning LIZARDbeth går naturligvis med tørklæde for at skjule, når hun skifter form til en reptilian.🐲

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Mine bedstemødre gik også med tørklæde. Og vi taler ikke om 1930´erne, men om 1970´erne og 80´erne. 

Problemet er jo heller ikke tørklædet i sig selv, men den kvindeundertrykkelse, som tørklædet symboliserer i Islam. Mine bedstemødre gik med tørklæde af praktiske årsager, ikke af religiøse årsager. 

Alle religiøse symboler burde fjernes fra offentlige myndigheder, institutioner og hverv.

Franske tilstande tak.

Så længe det ikke gælder alle - fatter jeg simpelthen ikke at politikere blander sig i hvilke beklædningsgenstande mennesker må iføre sig. Det er syg tankegang .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg tror ikke, at andre end TS misforstår billedet.
Havde du regnet med, at hun red rundt med sin krone ? ;) 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 22 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg tror ikke, at andre end TS misforstår billedet.
Havde du regnet med, at hun red rundt med sin krone ? ;) 

Jeg tror TS har god humor

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...