Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Lykke partiet ?

Recommended Posts

stig6499

Jeg ser i grunden politikkere  som professionelle løgnere  , det kan godt være det starter med at man vil gøre verden til et bedre sted , men når man bliver vivlet ind i politikkernes verden , så ser verden annerledes ud  , nu har politikkerne nået et nyt lavpunkt , helt på trumps neuvo , Lykke partiet  stiftet af tidligere Alternetivist Rene gade  ,  så dybt er vi sunket i DK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg synes faktisk hans grund idé er virkelig godt tænkt og fuldstændig i grundlovens oprindelige ånd.

Er der noget værre end politikere der ikke følger egen overbevisning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Lykkepartiet er formentlig en døgnflue, der aldrig kommer i folketinget. For programmet er for tyndt og overfladisk. Sådanne partier er set før både i Danmark og i andre lande. Men de får normalt kun 0,1%-0,5% af stemmerne.

Årsagen er, at de får svært ved at klare sig i debatterne før et valg, hvor folk jo ønsker klare svar på, hvilken regering de vil støtte og, hvilken politik de har vedrørende de vigtigste aktuelle politiske sager. Og så sidder de oftest og væver eller vil måske bare snakke om “lykke”. Den går ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

Jeg ser i grunden politikkere  som professionelle løgnere  , det kan godt være det starter med at man vil gøre verden til et bedre sted , men når man bliver vivlet ind i politikkernes verden , så ser verden annerledes ud  , nu har politikkerne nået et nyt lavpunkt , helt på trumps neuvo , Lykke partiet  stiftet af tidligere Alternetivist Rene gade  ,  så dybt er vi sunket i DK 

Forstår ik helt hvad politikere opnår ved at lave nye partier...de må åbenbart ha en Plan-B, de selv tror på...?

Jeg kommer - ik foreløbigt - til at stemme på hverken Lykke Partiet eller Frem, for jeg aner ik noget om endnu hvad de kan, og hvad de ikke kan...  Og især i denne nye finanskrise stemmer jeg ik på noget "usikkert"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 4 minutter siden, welupe skrev:

Forstår ik helt hvad politikere opnår ved at lave nye partier...de må åbenbart ha en Plan-B, de selv tror på...?

Politikere er jo folk, der kan lide at være i politik. Men nogle af dem har svært ved at finde sig til rette i de eksisterende partier og indordne sig. Sådanne politikere må derfor vælge mellem helt at forlade politik, hvad de ikke ønsker, - og så i stedet at lave deres eget parti, hvor de ikke skal indordne sig under en anden partileders ledelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...