Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
ElskerFolieBalloner

bremse hårvækst

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner

Jeg ønsker ikke at have hår på hovedet. har barberet mig i over 10 år fordi jeg bedre kan lide at være skaldet, det stopper kløe og hår falder ikke ned i mine briller og det er lettere når jeg går i bad. problemet er bare at mit hår vokser alt for hurtigt, efter jeg har barberet mig, går der kun 9-10 timer så vokser det ud igen, det vokser enda hurtigere end mit skæg som jeg også barbere af, gider ikke at have alt det hår. findes der måder man kan få mindre hårvækset?

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
1 time siden, ElskerFolieBalloner skrev:

Jeg ønsker ikke at have hår på hovedet. har barberet mig i over 10 år fordi jeg bedre kan lide at være skaldet, det stopper kløe og hår falder ikke ned i mine briller og det er lettere når jeg går i bad. problemet er bare at mit hår vokser alt for hurtigt, efter jeg har barberet mig, går der kun 9-10 timer så vokser det ud igen, det vokser enda hurtigere end mit skæg som jeg også barbere af, gider ikke at have alt det hår. findes der måder man kan få mindre hårvækset?

Jeg ville hellere ønske, jeg ku fjerne al min skægvækst permanent, for hovedhåret kan jeg ik undvære…  Jeg gik over til kontaktlinser bl.a. pga hårene faldt ned i brillerne… Men mest pga brillerne gnavede bag ørerne.

Hvis man barberer håret af, kan det godt blive mere tykt, og (måske) derfor det klør…?  Farver du det ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, welupe skrev:

Jeg ville hellere ønske, jeg ku fjerne al min skægvækst permanent, for hovedhåret kan jeg ik undvære…  Jeg gik over til kontaktlinser bl.a. pga hårene faldt ned i brillerne… Men mest pga brillerne gnavede bag ørerne.

Hvis man barberer håret af, kan det godt blive mere tykt, og (måske) derfor det klør…?  Farver du det ?

Jeg ønsker slet ikke hår i mit ansigt. men vil også gerne vide hvordan man fjerner skægvækst permanent. før jeg barberet mit hovede og havde normalt hår kløde det også. men så snart jeg barberet det helt af og er glat har jeg det meget bedre så er der ikke nogen kløen men desværre kommer jeg fra en famlie med meget hårvækst. barbere både skæg og hovde 2 gange om dagen. kan barbere mig før jeg går i seng og så snart jeg står op skal jeg barbere mig igen for at være glat barberet. Jeg farver det ikke men som barn var jeg lyshåret men nu om dage er jeg næsten sort håret.

Redigeret af ElskerFolieBalloner
  • Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Prøv at google denne sætning: ”det klør i hovedbunden”.  DOG skal man være forsigtig med de produkter de prøver at sælge...  he he

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg kan ikke klare at have skæg , men mit hår på mit hovede er jeg helt ok med , jeg er gode venner med min barbermaskine  , der er også nået beroligende ved at barber sig 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 31 minutter siden, welupe skrev:

Prøv at google denne sætning: ”det klør i hovedbunden”.  DOG skal man være forsigtig med de produkter de prøver at sælge...  he he

da jeg gik i folkeskole trode lærene at jeg havde lus men de fandt aldrig lus da jeg bliv tested dengang.

søgte lige på det klør i hovedbunden men så kommer google op med nogle ting som handler om hårtab som jeg ikke har fordi mit hår vokser så meget så jeg barbere mig mindst 2 gange om dagen. Jeg har prøvet kontaktlinser i engang men jeg kunne ikke finde ud af det med at kommer dem i øjne og tage dem ud igen. i 2007 begynte mit skæg at vokse og jeg begynte at barbere mig det var det samme år jeg bliv nærsynet og begynte at gå med briller.

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 4 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg kan ikke klare at have skæg , men mit hår på mit hovede er jeg helt ok med , jeg er gode venner med min barbermaskine  , der er også nået beroligende ved at barber sig 

Jeg har barberet mit skæg siden 2007 da det begynte at vokse og jeg gik ikke med på 2010'ernes mode med fuldskæg men fortsatte med at barbere mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, ElskerFolieBalloner skrev:

Jeg ønsker slet ikke hår i mit ansigt. men vil også gerne vide hvordan man fjerner skægvækst permanent.

Jeg tror ikke på, at du kan fjerne hverken hår- eller skægvækst permanent, ihvertfald ikke uden grimme bivirkninger.

Men måske det vil holde længere hvis du får det fjernet med voks.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 14 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg tror ikke på, at du kan fjerne hverken hår- eller skægvækst permanent, ihvertfald ikke uden grimme bivirkninger.

Men måske det vil holde længere hvis du får det fjernet med voks.:gruble:

hvis voks virker og det river hårene op så går der nok lidt længere tid før nye hår vokser op. prøvet at fjerne hår på min fod ved at rive nogle op med en pincet, der gik en uge så var de hår vokset op igen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Altså hvis man vil gå til ekstremer så findes der metoder at undgå hår på, hvad enten det er "skæg-hår", pubes-hår eller "hovedhår.

Løsningen hedder KRÆFT/Cancer.

Jeg havde tidligere ret kraftig skægvækst på hagen/overlæben, men så fik jeg stråleterapi, og det slår hårsækkene helt ihjel så det aldrig kommer tilbage igen.

Det var kun en del af min overlæbe dog, så hvis jeg ikke er efter med barbermaskine/trimmer/skraber, så får jeg sådan et Hitler-skæg !

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...