Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Gæst
Skrevet (redigeret)
For 20 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg synes det virker lidt komisk når en bruger (ingen nævnt, ingen glemt:fløjt:) konsekvent liker sine egne indlæg. Som modvægt vil jeg derfor, ihvertfald i en periode, like alle indlæg jeg læser, skrevet af brugere, der ikke liker sine egne indlæg. Så ved i det.;):D

Der findes allerede en tråd om emnet. Og ja, giver dig ret i, at det virker komisk - eller måske snarere tragi-komisk - at den person vedvarende liker sine egne indlæg. Man kan sige, at det er uden betydning, men for ham selv har det sikkert stor betydning. Så sent som i går "vandt" han titlen som "Dagens debattør", fordi han havde fået en masse likes. Alle fra sig selv ...

Grunden til, at det irriterer nogle af os, er måske også den profils måde at skrive indlæg på; den dér bedrevidende, let nedgørende stil, direkte løgne om andre debattører og helt overskruet forherligelse af en bestemt religion. Jeg kender vedkommende fra et andet forum og har altid haft det sådan, at jeg ser én der ligner den smiskende, nedrige sjakal i "Junglebogen" for mig - evigt fyrende gale påstande og uforskammede svar af, mens den griner ondt. Måske er vedkommendes profilnavn/billede en fejl? Måske skulle det have været 'Sjakalmanden'! 😉😾 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Stod det til mig, skulle likes helt afskaffes. Likes lægger op til intellektuel dovenskab, hvor folk liker andre i stedet for selv at argumentere. Jeg synes selv, at der er irriterende, når bestemte personer hele tiden liker andre uden selv at argumentere. Man kan godt like (jeg gør det også selv af og til, f.eks. har jeg lige liket indlægget ovenover), men jeg kommer så ofte med mit eget synspunkt eller med nogle tilføjelser. Som jeg netop gjorde nu.

Der er især en bestemt debattør herinde, som konstant liker alle indlæg, som går imod mig. Og han argumenterer stort set aldrig imod mine indlæg - enten fordi han er doven eller også fordi han ikke har ordet i sin magt og ikke selv kan argumentere. Men læner sig bare op ad andre ved at like dem, når de går imod mig. Det tenderer nærmest chikane, synes jeg. Jeg ved jo godt, at han gør det, fordi han er irriteret over, at jeg udstiller New World Order, som han åbenlyst selv går ind for (samtlige personens synspunkter er helt og aldeles i tråd med agendaen for New World Order). Men bare han dog kunne argumentere selv i stedet for bare at like andre/snakke dem efter munden, når de går imod mine indlæg. 

Derudover liker folk ofte mere efter personlige sympatier end efter indhold. Hvis to personer skriver stort set det samme, så får den person, som er mest populær på forum flere likes end ham/hende, som er mindre populær. Det er barnligt, synes jeg. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Synes også at omtalte person bliver mere og mere underlig… Og især pga. ham har jeg aldrig været på bindestregs-debatten…

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 48 minutter siden, welupe skrev:

Synes også at omtalte person bliver mere og mere underlig… Og især pga. ham har jeg aldrig været på bindestregs-debatten…

Og på grund af ham er min deltagelse her på dette forum meget dalende, jeg er blevet for gammel til at deltage i en voksens børneleg.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

at like signe egne indlæg , jeg går ud fra at folk kan se hvis man like signe egne indlæg ,  det må hvedkommene selv have regnet ud , jeg mener selv at jeg har en livlig fantasi , men den her er ny for mig , ha ha man lære så længe man lever 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
On 28.5.2020 at 14:48, Entrelac skrev:

Jeg synes det virker lidt komisk når en bruger (ingen nævnt, ingen glemt:fløjt:) konsekvent liker sine egne indlæg. Som modvægt vil jeg derfor, ihvertfald i en periode, like alle indlæg jeg læser, skrevet af brugere, der ikke liker sine egne indlæg. Så ved i det.;):D

Jeg så du havde liket nogle af mine - jeg havde dog ikke set denne tråd 😂

Derfor skal du nu alligevel have tak for dine likes entrelac  - også selvom jeg ikke går op i dem - de får hurtigt karakter af rygklapperi og ekkokamrenes dunst 😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)

Jeg anser det for en provokation, at vedkommende liker sine egne indlæg. Men der er for mig intet forkert i det. For han gør jo bare opmærksom på den underlige fejl i forummet, at man rent faktisk får muligheden for at give likes til sig selv og dermed måske endog slå forumrekorden i antal likes.

For mig er det Jubii, der burde betragte dette som en teknisk fejl og fjerne muligheden.

Problemet er så åbenbart, at Jubii er ligeglad med forummet, som Jubii jo tilsyneladende kun har, fordi det giver Jubii mulighed for at tjene penge på at vise os nogle ret så agressive reklamer fra andre firmaer.

Redigeret af Erpe
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 28.5.2020 at 14:48, Entrelac skrev:

Alle personer som har flere likes end indlæg, og der er en par af dem på Jubii er under mistanke at TROLLE. Og vi alle ved at den stribende er en vaskeægte troll.

Jeg kan dog aldrig blive sur på ham, han er en stakkels troll som mangler lidt (meget) opmærksomhed og jeg betragter ham som en af de skæve i samfundet fordi alle ved vel nok at han også er blevet afhængig af all den opmærksomhed han får, i den seneste stuk tid betragter jeg ham som en klone af Donald Trump, dog uden at være farligt

Gubbi havde så et fint avatar når tigeren var aktivt, """Dont feed the Troll""" og mere skal der ikke til.

God striberfri weekend.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...