Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hvor uheldig kan man være?

Recommended Posts

snoozz

Ja hvor uheldig kan man lige være ?

Først fik jeg hold i ryggen, også kendt som Lumbargo vist nok.

Så fik jeg frossen Skulder så jeg stort set ikke kunne bruge højre arm, kun med store smerter.

Begge dele er så småt NÆÆÆÆÆSTEN gået væk igen.

Men hvad sker der så ? Jeg vrikker om / forstuver mine ene fod!

Så nu kan jeg kun hinke på toilettet et par uger formentlig.

Men ok jeg er jo vant til 100% isolation pga Corona (som jeg dog IKKE har) (endnu) men det blir sikkert det næste så ?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hø hø ;)

Jeg plejer nu i disse dage at sætte mig ned på det, uanset om jeg skal bimmelim eller bummelum.

Ganske enkelt ekstremt smertefuldt blot at humpe de 5-7 skridt jeg har ud til badeværelset til at stå op.

Og når man er fuld kan det være ganske svært at stå på et ben og ramme kummen samtidig gg.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 time siden, snoozz skrev:

Hø hø ;)

Jeg plejer nu i disse dage at sætte mig ned på det, uanset om jeg skal bimmelim eller bummelum.

Ganske enkelt ekstremt smertefuldt blot at humpe de 5-7 skridt jeg har ud til badeværelset til at stå op.

Og når man er fuld kan det være ganske svært at stå på et ben og ramme kummen samtidig gg.

Du er tidligere blevet anbefalet at lægge din livsstil om pga. røg og STORT alkoholforbrug. Det ville også give dig et bedre forhold til din familie og kunne have haft en forebyggende effekt på de mange helbredsproblemer, du nu står med.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ahr, nu tror jeg nu ikke lige at en forstuvet fod, havde været undgået af, at jeg spiste gulerødder til frokost frem for en hotdog ;)

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 10 minutter siden, snoozz skrev:

Ahr, nu tror jeg nu ikke lige at en forstuvet fod, havde været undgået af, at jeg spiste gulerødder til frokost frem for en hotdog ;)

Altså, det kan du jo reelt ikke vide.;)

Men hvis du var påvirket af alkohol da du forstuvede foden, kunne det måske have været undgået hvis du havde drukket vand i stedet for alkohol.:fløjt:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 27 minutter siden, snoozz skrev:

Det var ikke din fod, jeg tænkte på.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

HVad så ? Hold i ryggen? Den dårlige arm ?

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Er du i det mindste skadet symetrisk? eller er det samme side du er ramt i ? og husk... du kan altid kravle 🙂

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg troede lige at jeg var løbet tør for spiritus.... Altså noget stærkere end alm øl...

Så fik jeg lige øje på en flaske vodka, som egenligt så tom ud, men så var den næsten fuld - kun lige taget en tår af. Så er alt godt igen ;)

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...