Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mamahere

Skal jeg sige det?

Recommended Posts

Mamahere

Lang historie kort - eller forsøger.

Jeg har haft et forhold til en mand igennem et år - han og hans ex havde været skilt i 2 år da jeg mødte ham, og jeg troede der var fri bane. Vi har begge børn, og delvist samme omgangskreds.

Flere gange i løbet af det sidste år, har vi haft diskussioner, da han ikke rigtigt har turde stå ved mig og vores forhold - har lovet mig guld og grønne skove - men må indrømme at det nok har været mere ord end handling endel af tiden. Dog er børnene blevet introduceret til hinanden og vi har været kærester foran dem inkl. ferie/ture etc.

Summa summarum - dagen efter han har kysset mig i nakken, sagt han elsker mig - kommer han om aftenen dagen efter og siger, at han og ex har haft en lang snak, og fundet ud af at de vil se om de kan finde tonen igen. Det har jo været min frygt hele tiden - da min intuition fortalte mig det, hans parallelle liv (deres ture sammen etc), at aldrig blive accepteret af hans ex.

Shame on me - så kan jeg lære det, jeg ved 😉 Har ladt mig indfange af hans ord - men ikke sat grænsen.

Nu er de så sammen igen, og jeg kan se hun har sat sit hus til leje - fordi de skal bo sammen igen.

I historien hører det med, at vi kom til at være sammen (som i sammen sammen) da han for 12 dage siden da vi egentlig kun skulle drikke kaffe og snakke - skulle mødes. Jeg vidste ikke dér, at de var blevet et par, men blot at han “havde brug for luft for at mærke efter”.

Og nu skal de flytte sammen.

En del af mig har lyst til at fortælle hende, hvordan det hele hænger sammen, at han har haft sex med mig efter hun har troet de var tilbage til hinanden - den største del af mig tænker “dem om det og videre”.

Jeg føler mig manipuleret med igennem dette år, og er træt af at være hende den søde. Den bedste hævn er nu - ved jeg - at selv have et godt liv og kigge indad. Men sikke en tur i karrusellen!

Måske ikke så mange løsningsforslag - men tanker/ord?

Kh Mamahere (næsten 40 herregud)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

Normalt er jeg fortaler for at man skal sige noget til den kvinde der bliver bedraget. men i dette tilfælde synes jeg egentlig at du bør tie stille. mest for din egen skyld.

Kan dog godt forstå du har lyst til at sige det til hende, og ham gutten har ikke været en gentleman.
Men karma er en bitch, og mon ikke han får hvad han fortjener alligevel.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

selvfølgelig skal du sige det , de kommer sammen og går fra hinanden hvert andet øjeblik , de er snot forvirret ,  han er en rigtig mand , han er sin partner utro hvert andet øjeblik , nej spøg til side , hvad vil du få ud af at sige det ? , jeg håber da ikke at du vil score ham igen ? hvis du score ham igen er du da bare den næste i ræggen han vil være utro mod , jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen med den her debat ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hvad får du ud af at sige det?

Mit bedste råd er, at du lægger det bag dig, og blander dig udenom deres liv.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv

Du skal lade dem være. Han var ikke tro mod nogen af jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Hvorfor sige det ? Hvad vil du have ud af det ? Han har jo ikke været utro. Meeen hvis i har samme vennekreds hvor hun også kommer, så skal du pænt sige til ham, at han skal sige til hende at i har haft et forhold. Børnene må da også være forvirret ? De må da komme til at sige noget? 

Jeg synes så også, at du skal tage erfaringen med dig, at hvis en mand ikke vil stå ved dig, så skal du ikke være sammen med ham. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...