Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cementdebil

privatlivskontrol

Recommended Posts

Cementdebil

I gamle dage hed det dyneløfteri.

Hvad er det med den her regerings behov for kontrol?

Det et da enormt grænseoverskridende at kontrollere folks sms'er, mails og fotos.

Der er ingen skår i Che GueMettes glæde ved at lade Moder Stat "omfavne" borgerne til de kvæles derved.

Herunder et link - så kan I selv læse seneste nyt fra diktaturstaten.

“Et halvt år, sms’er og fotos: Sådan kan kærester fra Tyskland og Norden komme ind i Danmark”

https://www.dr.dk/nyheder/indland/et-halvt-aar-smser-og-fotos-saadan-kan-kaerester-fra-tyskland-og-norden-komme-ind-i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS
For 3 timer siden, Cementdebil skrev:

Det et da enormt grænseoverskridende at kontrollere folks sms'er, mails og fotos.

Der er ingen skår i Che GueMettes glæde ved at lade Moder Stat "omfavne" borgerne til de kvæles derved.

“Et halvt år, sms’er og fotos: Sådan kan kærester fra Tyskland og Norden komme ind i Danmark”

https://www.dr.dk/nyheder/indland/et-halvt-aar-smser-og-fotos-saadan-kan-kaerester-fra-tyskland-og-norden-komme-ind-i

Er der noget nyt du vil fortælle? eller bare se hør mig, i tåber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
1 time siden, OleS skrev:

Er der noget nyt du vil fortælle? eller bare se hør mig, i tåber.

Har du en kommentar med noget indholdsmæssigt at byde ind med ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 timer siden, Cementdebil skrev:

Det er en ommer for regeringen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Udtrykket "Bogen 1984 var ment som en advarsel og ikke en manual" bliver mere og mere aktuelt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil

For 21 minutter siden, dna skrev:

Udtrykket "Bogen 1984 var ment som en advarsel og ikke en manual" bliver mere og mere aktuelt.

Det kræver næsten, at det bliver konkret, for det er bogen jo (selvom det er fiktion).

Jeg har ikke umiddelbart huske, at jeg har haft nogen problemer med, at jeg er blevet kontrolleret af staten.

Så jeg har lidt svært ved at forestille mig dine problemer med at blive kontrolleret af den danske stat.

Hvilke oplevelser har du helt konkret haft, som du er utilfreds med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 23 timer siden, Cementdebil skrev:

Du vrøvler bare videre. Danmark er et demokrati og ikke det psykedeliske anarki, som du jo ustandseligt efterlyser.

For 23 timer siden, Cementdebil skrev:

Det er jo bare endnu et eksempel på, at politikerne er virkelighedsfjerne og i deres idealiserede verdensbillede vedtager love, der er umulige at administrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 11 timer siden, dna skrev:

Og det undrer mig mere og mere så apatiske danskerne er ift. deres accept af at blive massivt overvåget, afgivelse af diktatoriske beføjelser til en demagogisk statsminister og frataget deres frihedsrettigheder.

Prøv at se hvad der sker i Hong Kong!!!! I Danmark skåler vi blot i kolonihaven, ser de seneste opdateringer på FB og serverer sandkage på kakkelbordet. Den største fare for demokratiet er befolkningens (og oppositionens) ligegyldighed over for en semidiktator som Che GueMette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, Cementdebil skrev:

Og det undrer mig mere og mere så apatiske danskerne er ift. deres accept af at blive massivt overvåget, afgivelse af diktatoriske beføjelser til en demagogisk statsminister og frataget deres frihedsrettigheder.

Overvågning er jo kun et problem, hvis man ønsker at lave noget ulovligt. Men den slags har flertallet jo da heldigvis slet ikke brug for at kunne.🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 2 timer siden, Cementdebil skrev:

Prøv at se hvad der sker i Hong Kong!!!! I Danmark skåler vi blot i kolonihaven, ser de seneste opdateringer på FB og serverer sandkage på kakkelbordet. Den største fare for demokratiet er befolkningens (og oppositionens) ligegyldighed over for en semidiktator som Che GueMette.

Det er da synd, at du ikke kan snyde med kontanthjælpen som enlig ... eller hvad du nu har i klemme :)

Hvad er dit problem i hverdagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...